Ny säsong av Heroes till Xbox?

Robot
Medlem
Ny säsong av Heroes till Xbox?

Härligt! Älskade heroes serien, även om många tyckte det blev kaos så höll den bra karisma till slutet.

ZF
Medlem

ett kinectspel tydligen. kameran känner av när du kisar för att resa i tiden. >_< <--(som Hiro)

resten är FMV med lamt highschooldrama.

Medlem
Skrivet av ZF:

ett kinectspel tydligen. kameran känner av när du kisar för att resa i tiden. &gt;_&lt; &lt;--(som Hiro)

resten är FMV med lamt highschooldrama.

är ju dock sorgligt nog det som tv bolagen tjänar mest på


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Första säsongen var helt otroligt bra...sen kom strejken och det märktes tyvärr rejält i säsong 2. Jag gav upp med rubbet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om detta stämmer, kommer jag vara helt såld på Xbox.
Jag verkligen älskade Heroes och hade älskat att se serien tillbaks i TV-rutan.

Ahh fan... läste artikeln lite för fort och blir det inte samma hjältar, vet jag inte riktigt om jag kan fastna för Heroes igen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Gillade inte Heroes ö.h.t. Farsan med glasögonen (Noah?) var den enda karaktären som inte kändes lika karikatyrisk eller platt och tråkig som grannens tapet.

Medlem

Nya hjältar? Näääää

Hayden <3

zsm
Medlem

Lycka till att hålla den serien exklusiv till xbox. Kommer bli piratad så det visslar om det.

Medlem
Skrivet av zsm:

Lycka till att hålla den serien exklusiv till xbox. Kommer bli piratad så det visslar om det.

Ja inte fan tänker jag köpa mig en Xbox bara att kunna kolla på en tv-serie iaf.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hahahahahaaaa skulle jag köpa en kexbox för den serien! NOT


signatur

PlayStation brakes for no one!!!

Medlem

Första säsongen var okej. Andra säsongen hade i princip samma handling som första fast kortare och lite mer urspårat. Gav upp när tredje säsongen, även den innehöll framtidscrap som en målare kan förutse....De hade helt klart fått slut på ideér efter första säsongen.

Medlem

Blir exklusivt för xbox? De kan ta sig i brasan. Lugnt, avsnitten dyker säkert upp på diverse torrent siter ändå

Medlem

De gick lite väl mkt X-men efter den första säsongen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Första säsongen var grym, sen gick det utför. Jag tror inte en ny säsong producerad exklusivt för Xbox kommer vara något att hänga i julgranen. Tyvärr.

1
Skriv svar