Monster Hunter Online är utannonserat och gratis!

Robot
Monster Hunter Online är utannonserat och gratis!

Sugen på att jaga monster över nätet utan att betala för det? Flytta då till Kina.

#nintendo, #monster-hunter-online, #tencent


Medlem
Monster Hunter Online är utannonserat och gratis!

Jävlar! Verkar riktigt coolt ju.

Kan tänka mig det är sjukt roligt att köra med polare.

Medlem

Jag tycker att Johan Olander kan flytta till Kina och recensera spelet därifrån först, så vi andra vet om det är värt att flytta dit.

Skribent
Skrivet av Banjo:

Jag tycker att Johan Olander kan flytta till Kina och recensera spelet därifrån först, så vi andra vet om det är värt att flytta dit.

Radera gärna detta inlägg innan Calle och Fredrik får för sig något.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha bästa ni sagt :).

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Banjo:

Jag tycker att Johan Olander kan flytta till Kina och recensera spelet därifrån först, så vi andra vet om det är värt att flytta dit.

Radera gärna detta inlägg innan Calle och Fredrik får för sig något.

Då kan du recensera Blade & Soul också när du ändå är där nere.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Banjo:

Jag tycker att Johan Olander kan flytta till Kina och recensera spelet därifrån först, så vi andra vet om det är värt att flytta dit.

Radera gärna detta inlägg innan Calle och Fredrik får för sig något.

Då kan du recensera Blade & Soul också när du ändå är där nere.

Det här blir ju bättre och bättre. Olander till Kina nu! Han kan lösa Nordkoreakonflikten också när han ändå är där...

Medlem

Fan blev nästan glad tills man läste den lilla texten "flytta till kina" :\

Medlem

Varför kan dom bara inte släppa ett PS3/PC/360 MH i väst. Det skulle säkert sälja. Blir så trött på att det bara finns här på Wii/U/3DS/PSP.

Medlem

Varför endast Kina? Detta "Monster Hunter" ser ut att bli det grymmaste hitills och Capcom väljer Kina exklusivt?

Ska jag behöva offra min ena njure för att dem kan tänka sig lansera i Europa med?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Monster Hunter serien har alltid sett grymt bra ut men aldrig kommit till en platform jag spelar på. Tills nu vill säga

Troligtvis kan det ju vara så att de släpper det i Kina först för att se hur marknaden där gillar det, plus att skapa en spelarbas som ger stadiga pengar. Där det kommer nog göra det lättare för dem att senare släppa det till oss som inte bor i Kina.

Medlem

DET ÄR ETT TRICK! Det är ett försök av kinerserna att locka dit västlänningar och konventera dem till kommunister!

Detta underbara saftiga läckra spel är bara en ondskefull skapelse vars uppgift är att förgifta våra sinnen med oerhört awesom-monsterjakter och oändliga timmar av vad man där borta kallar "roligt" Stå på er kamrater!

........

Oh god


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ge mig! köpte mitt första Monster Hunter till wii u för ett tag sedan, och fastnade i flera dagar innan jag ens kunde göra annat

Medlem

Verkar sjukt grymt.
men Kina Only verkar lite dumt, speciellt när det är på pc, hur många kineser har råd med en pc som kan köra detta? Inte många kan jag tänka mig
stupid move.
får hoppas på West release .


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

TA MINA PENGAR säger jag bara,, suttit lirat nästan 300 timmar på senaste ultimate så att detta kommer till pc istället ...

Where do i sign up lixom =D

Medlem

Fan blev ju lagom pepp eftersom man nyss kört igenom Dark Souls och har typ 2-3 bossar kvar på Demon's Souls så hade ju MHO och Dark Souls 2 kunnat bli perfekt till framtiden.... (För er som bara testat Dark/Demon's Souls så kan jag säga att Monster Hunter spelen i princip har samma gameplay mekanik för combat, och vem älskade inte bossarna i Dark/Demon's Souls?)

Men med lite tur så expanderar de Det är ju inte omöjligt i alla fall!


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Fan blev ju lagom pepp eftersom man nyss kört igenom Dark Souls och har typ 2-3 bossar kvar på Demon&#039;s Souls så hade ju MHO och Dark Souls 2 kunnat bli perfekt till framtiden.... (För er som bara testat Dark/Demon&#039;s Souls så kan jag säga att Monster Hunter spelen i princip har samma gameplay mekanik för combat, och vem älskade inte bossarna i Dark/Demon&#039;s Souls?)

Men med lite tur så expanderar de Det är ju inte omöjligt i alla fall!

ja man kan väl säga lite av hur monster hunter funkar i combat kan man säga liknar dark souls, men det är ändå stora skillnader också i dom 2 spelens combat.

Medlem

"man kanske tar sig an ett monster under dagen, snarare än att smyga sig på det under dagen. Eller tvärtom."

Öh, jaha?

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av PcKaffe:

Fan blev ju lagom pepp eftersom man nyss kört igenom Dark Souls och har typ 2-3 bossar kvar på Demon&amp;#039;s Souls så hade ju MHO och Dark Souls 2 kunnat bli perfekt till framtiden.... (För er som bara testat Dark/Demon&amp;#039;s Souls så kan jag säga att Monster Hunter spelen i princip har samma gameplay mekanik för combat, och vem älskade inte bossarna i Dark/Demon&amp;#039;s Souls?)

Men med lite tur så expanderar de Det är ju inte omöjligt i alla fall!

ja man kan väl säga lite av hur monster hunter funkar i combat kan man säga liknar dark souls, men det är ändå stora skillnader också i dom 2 spelens combat.

Ja de är ju inte identiska, men de sakerna som gör den typen av combat rolig är närvarande i båda spelen.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar