Omslaget till Beyond: Two Souls

Robot
Medlem
Omslaget till Beyond: Two Souls

Detta kommer bli grymt!

Medlem

Det ser ut som en filmposter med skådespelarnas namn sådär

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det ser ut som en filmposter med skådespelarnas namn sådär

Tänkte på det med och det är verkligen inget fel med det!
Mer sånt, mer kudos till alla voice actors!


signatur

Nämen!

Medlem

Ett värdigt avslut för PS3:an.

Medlem

Va? ingen hagelbrakare eller pilbåge på framsidan?
Jag ser fram emot det hära!!

Skägg.
10 Chambers

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]


signatur
Medlem

Riktigt stiligt omslag, mer sånt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]

Tack för den! I dig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]

Tack för den! I dig.

Naughty!


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]

dat acting. Har längtat efter det här alldeles för länge!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

inK
Medlem

Jag har sagt det förut och jag säger det igen;

Jag älskar Fahrenheit, jag älskar Heavy Rain och jag älskar Ellen Page. Det här är MITT spel.


signatur

Every trophy counts...

FM-guru
F.d. Sisyr

Måste. Skaffa. PS3. Har fortfarande inte lirat Heavy Rain trots att Fahrenheit är en av mina favoriter.

inK
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Måste. Skaffa. PS3. Har fortfarande inte lirat Heavy Rain trots att Fahrenheit är en av mina favoriter.

Då skulle du älska Heavy Rain också.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]

Han är en otroligt duktig skådespelare! Även Ellen! Det här blir stort, en verklig kronjuvel för avslutet på denna generationen!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]

Den här inbäddade videon får min webbläsare att flippa ut.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Titta på trailern med Willem Dafoe, ger mig rysningar.

[video=13654]

Tack för den! I dig.

Naughty!

Crap, inte ens jag märkte den tolkningen. Nåväl.

Medlem

Blir konstigt när man försöker ladda denna sidan. om man inte avbryter som jag gjorde för att se själva artikeln så kommer man direkt till en filmlänk med i övrigt tom sida.

Skribent

signatur

I am the black wizards.

Medlem

UNDERBART VACKERT!

Medlem

snyggt omslag, kunde dock varit bättre. färgsättningen känns väldigt amerikansk. typisk "poppa ut ur hyllorna-design". hade föredragit att dom fokuserat mer på tjejen "ellen page" istället för att göra massa kliché ljuseffekter som tar fokus. w/e. kommer bli ett grymt spel.

Medlem

Varför måste alltid willem vara da foe

Medlem

David Cage, spelskaparen som helst egentligen skulle vilja göra film?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

David Cage, spelskaparen som helst egentligen skulle vilja göra film?

Nej, spelskaparen som vill göra en utomordentligt intelligent och uppslukande upplevelse för spelaren!

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Preed:

David Cage, spelskaparen som helst egentligen skulle vilja göra film?

Nej, spelskaparen som vill göra en utomordentligt intelligent och uppslukande upplevelse för spelaren!

Mjo jag säger inte att det han gjort är dåligt. Men gameplay tycks alltid utgå ifrån manus ist för berättelse. Tycker det kan bli lite knackigt genomfört. Men dom är helt klart bra. Finns ju dock inte skymten av valves berättande igenom världen osv. Det är bara manus manus manus.

Det är typ "Ok, jag har skrivit ett manus till en 'supernatural thriller', kan vi göra det till ett spel på nått sätt?"

Till exempel tycker jag The Walking Dead TYP gjorde samma sak som Heavy Rain fast faktiskt mycket vassa genomfört ur ett spelperspektiv. Det är ju dock bara jävligt roligt att folk faktiskt gör äventyrsspel 2013 även fast folk inte förstår att det är det för det är 2d och man letar inte random objekt. Och det talar också för om hur bra det kan vara när Heavy Rain är riktigt schysst även fast det är knackigt genomfört. David Cage har väl egentligen satt äventyrsspel på kartan igen för en ny generation, så jag har ingen brist på respekt för snubben och det han/dom gör. Men jag tycker ändå, med det här etablerat, att det är legitimt att kritisera vissa aspekter...

(skrev lite mer utförligt nu när jag vaknat ordentligt)


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

Mumsigt! Gillade Heavy Rain! Detta kan enbart bli mysigare!


signatur

Niet.

Jag har inte spelat Heavy Rain än, tänkte ta det i sommar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan vi hålla med om att Williem Defoe och Steve Buscemi är Hollywoods äckligaste skådisar? Samma typ av ögon, ger mig rysningar varje gång. Men andra ord helt perfekta att spela skurkar.

http://i.imgur.com/kUaspbb.jpg

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Preed:

David Cage, spelskaparen som helst egentligen skulle vilja göra film?

Nej, spelskaparen som vill göra en utomordentligt intelligent och uppslukande upplevelse för spelaren!

Mjo jag säger inte att det han gjort är dåligt. Men gameplay tycks alltid utgå ifrån manus ist för berättelse. Tycker det kan bli lite knackigt genomfört. Men dom är helt klart bra. Finns ju dock inte skymten av valves berättande igenom världen osv. Det är bara manus manus manus.

Det är typ "Ok, jag har skrivit ett manus till en 'supernatural thriller', kan vi göra det till ett spel på nått sätt?"

Till exempel tycker jag The Walking Dead TYP gjorde samma sak som Heavy Rain fast faktiskt mycket vassa genomfört ur ett spelperspektiv. Det är ju dock bara jävligt roligt att folk faktiskt gör äventyrsspel 2013 även fast folk inte förstår att det är det för det är 2d och man letar inte random objekt. Och det talar också för om hur bra det kan vara när Heavy Rain är riktigt schysst även fast det är knackigt genomfört. David Cage har väl egentligen satt äventyrsspel på kartan igen för en ny generation, så jag har ingen brist på respekt för snubben och det han/dom gör. Men jag tycker ändå, med det här etablerat, att det är legitimt att kritisera vissa aspekter...

(skrev lite mer utförligt nu när jag vaknat ordentligt)

Ja alltså nog har du rätt i det, det som stör mig mest i heavy rain är kontrollerna, tycker mr Cage kan ta och chilla lite på hans strävan att vara så långt från ett vanligt action/shooter som möjligt genom att genom att göra kontrollerna efterblivna, en massa konstiga vridningar på spakarna gör inte att man lever sig in bättre i att plocka fram mat i ett spel, det irriterar bara. Allmänt saboterade kontrollerna det mesta, man fick ha mer koll på vad man skulle trycka på än vad som faktiskt hände på skärmen, extremt dåligt var quicktime events där man i princip missade den enda action som fanns i spelet för man var tvungen ha full fokus på vilka ikoner som dök upp på skärmen skulle vara!

Skrivet av Syahin:

Kan vi hålla med om att Williem Defoe och Steve Buscemi är Hollywoods äckligaste skådisar? Samma typ av ögon, ger mig rysningar varje gång. Men andra ord helt perfekta att spela skurkar.

http://i.imgur.com/kUaspbb.jpg

Dom är väl inte direkt dom vackraste i hollywood men äckliga var väl att ta i, och jo dom spelar skurkar perfekt, men å andra sidan spelar dom vad som helst perfekt!

1
Skriv svar