Bethesdas mystiska titel är avslöjad!

Medlem

Det verkar vara många i det här kommentarsfältet som helt missat att Bethesda Softworks är en utgivare. Deras kanske mest kända studio, Bethesda Game Studios (Fallout 3, The Elder Scrolls: Skyrim) jobbar möjligtvis på Fallout 4. Men förvänta er inte att få se något av det på länge.

Medlem

Achtung! Zwei für alles!


signatur

Nämen!

Medlem

Och där fick ni mig att kolla igenom Dino Crisis walkthrough på Youtube... vilka minnen! :'3


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Och där fick ni mig att kolla igenom Dino Crisis walkthrough på Youtube... vilka minnen! :'3

Älskar det! Kommer ihåg när folk snackade om att hon liknade Regina Lund


signatur

Nämen!

vill veta mer om Zwei! ^.^

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Reize:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Buio:

Så uppföljaren kommer heta Zwei Zwei?

Fast det är ett "kodnamn". Det kommer säkert heta Ein, Zwei, Fallout.

Läser folk här på fz hela alltet i artiklar nu för tiden? Det är inte fallout 4 och det är ingen remake på fallout 1 eller 2 med fps stuk. Det ska bara vara ett skräckspel som inte har NÅGOT med fallout att göra. För när har fallout varit läskigt om jag får fråga? Oj går in i en fabrik och det kommer något zombieliknande springandes mot en, jätte läskigt... eller inte.
Fallout är inte skräck, det är endast survival rpg i en postapokalyptisk värld sönderbombad med kärnvapen och lite mutanter som inte är läskiga utan är lika läskiga som en maskros.

Tips: Om du vill få folk att ta dig seriöst kan du börja med att använda korrekt grammatisk svenska.

Edit: Och inte anklaga artikelns upphovsman för att inte ha läst artikel...

Det är ingen C-uppsats som ska skrivas. Har du svårt att ta någon på allvar för att denne inte brukar språket korrekt är det hos dig felet ligger. Om vi nu ska vara så jävla viktiga påpekar jag gärna att det bör stå "grammatiskt korrekt svenska" i din mening.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Johan Olander:

Hoppas spelet blir skit så man inte får för sig att spela det. Klarar verkligen inte av skräckspel.

Hoppas jag med, Bioshock 1 är typ så läskigt jag klarar, efter det blir det bara för obehagligt och jag har inte kul när jag spelar.

Jag tyckte att fallout 3 var läskigt ibland med alla dessa monster i trånga rum Fast det var ett bra tag sen jag körde det nu och har inte klarat av det ännu.

I kneved it...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Fast det är ett "kodnamn". Det kommer säkert heta Ein, Zwei, Fallout.

Inte mycket till avslöjande av titel då inte.

Medlem

Så mycket för alla som var så övertygade om att det var Wolfenstein


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Buio:

Så uppföljaren kommer heta Zwei Zwei?

Fast det är ett "kodnamn". Det kommer säkert heta Ein, Zwei, Fallout.

Läser folk här på fz hela alltet i artiklar nu för tiden? Det är inte fallout 4 och det är ingen remake på fallout 1 eller 2 med fps stuk. Det ska bara vara ett skräckspel som inte har NÅGOT med fallout att göra. För när har fallout varit läskigt om jag får fråga? Oj går in i en fabrik och det kommer något zombieliknande springandes mot en, jätte läskigt... eller inte.
Fallout är inte skräck, det är endast survival rpg i en postapokalyptisk värld sönderbombad med kärnvapen och lite mutanter som inte är läskiga utan är lika läskiga som en maskros.

Det är ett skämt som kommer fortsätta ett tag till. Bara att vänja dig

Skrivet av Abrakadabra:

Det verkar vara många i det här kommentarsfältet som helt missat att Bethesda Softworks är en utgivare. Deras kanske mest kända studio, Bethesda Game Studios (Fallout 3, The Elder Scrolls: Skyrim) jobbar möjligtvis på Fallout 4. Men förvänta er inte att få se något av det på länge.

Du glömde Id Software! När vi pratar kända studios vill säga.

(För folk som vill gissa studio som håller på med Fallout: http://bethsoft.com/en-gb/studios)


signatur

I am the black wizards.

Avstängd
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Buio:

Så uppföljaren kommer heta Zwei Zwei?

Fast det är ett "kodnamn". Det kommer säkert heta Ein, Zwei, Fallout.

Läser folk här på fz hela alltet i artiklar nu för tiden? Det är inte fallout 4 och det är ingen remake på fallout 1 eller 2 med fps stuk. Det ska bara vara ett skräckspel som inte har NÅGOT med fallout att göra. För när har fallout varit läskigt om jag får fråga? Oj går in i en fabrik och det kommer något zombieliknande springandes mot en, jätte läskigt... eller inte.
Fallout är inte skräck, det är endast survival rpg i en postapokalyptisk värld sönderbombad med kärnvapen och lite mutanter som inte är läskiga utan är lika läskiga som en maskros.

Det är ett skämt som kommer fortsätta ett tag till. Bara att vänja dig

Skrivet av Abrakadabra:

Det verkar vara många i det här kommentarsfältet som helt missat att Bethesda Softworks är en utgivare. Deras kanske mest kända studio, Bethesda Game Studios (Fallout 3, The Elder Scrolls: Skyrim) jobbar möjligtvis på Fallout 4. Men förvänta er inte att få se något av det på länge.

Du glömde Id Software! När vi pratar kända studios vill säga.

(För folk som vill gissa studio som håller på med Fallout: http://bethsoft.com/en-gb/studios)

Då är det en sak, men det är det att man tolkar många här som lata oduglingar som inte orkar läsa dom artiklar där det står annat, även om jag dömde dig som det med men det är för att även en som jobbar för sidan kan ju vara så lat.
Men när du väl förklarade så sure det kan jag ta.

Avstängd
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Buio:

Så uppföljaren kommer heta Zwei Zwei?

Fast det är ett "kodnamn". Det kommer säkert heta Ein, Zwei, Fallout.

Läser folk här på fz hela alltet i artiklar nu för tiden? Det är inte fallout 4 och det är ingen remake på fallout 1 eller 2 med fps stuk. Det ska bara vara ett skräckspel som inte har NÅGOT med fallout att göra. För när har fallout varit läskigt om jag får fråga? Oj går in i en fabrik och det kommer något zombieliknande springandes mot en, jätte läskigt... eller inte.
Fallout är inte skräck, det är endast survival rpg i en postapokalyptisk värld sönderbombad med kärnvapen och lite mutanter som inte är läskiga utan är lika läskiga som en maskros.

Tips: Om du vill få folk att ta dig seriöst kan du börja med att använda korrekt grammatisk svenska.

Edit: Och inte anklaga artikelns upphovsman för att inte ha läst artikel...

Det är ingen C-uppsats som ska skrivas. Har du svårt att ta någon på allvar för att denne inte brukar språket korrekt är det hos dig felet ligger. Om vi nu ska vara så jävla viktiga påpekar jag gärna att det bör stå "grammatiskt korrekt svenska" i din mening.

Jag tror han inte förstår att folk med dyslexi skriver här med,vilket jag har. Jag har inte grov dyslexi men visst kan man märka av att jag har det, eller så anser han som folk gjorde förr att folk med dyslexi egentligen bara är efterblivna och att diagnosen dyslexi inte existerar.

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Buio:

Så uppföljaren kommer heta Zwei Zwei?

Fast det är ett "kodnamn". Det kommer säkert heta Ein, Zwei, Fallout.

Läser folk här på fz hela alltet i artiklar nu för tiden? Det är inte fallout 4 och det är ingen remake på fallout 1 eller 2 med fps stuk. Det ska bara vara ett skräckspel som inte har NÅGOT med fallout att göra. För när har fallout varit läskigt om jag får fråga? Oj går in i en fabrik och det kommer något zombieliknande springandes mot en, jätte läskigt... eller inte.
Fallout är inte skräck, det är endast survival rpg i en postapokalyptisk värld sönderbombad med kärnvapen och lite mutanter som inte är läskiga utan är lika läskiga som en maskros.

Tips: Om du vill få folk att ta dig seriöst kan du börja med att använda korrekt grammatisk svenska.

Edit: Och inte anklaga artikelns upphovsman för att inte ha läst artikel...

Det är ingen C-uppsats som ska skrivas. Har du svårt att ta någon på allvar för att denne inte brukar språket korrekt är det hos dig felet ligger. Om vi nu ska vara så jävla viktiga påpekar jag gärna att det bör stå "grammatiskt korrekt svenska" i din mening.

Jag tror han inte förstår att folk med dyslexi skriver här med,vilket jag har. Jag har inte grov dyslexi men visst kan man märka av att jag har det, eller så anser han som folk gjorde förr att folk med dyslexi egentligen bara är efterblivna och att diagnosen dyslexi inte existerar.

Gissar att du gjort den diagnosen själv?

Medlem
Skrivet av Buio:

Så uppföljaren kommer heta Zwei Zwei?

Nej, Vier.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

k3m
Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Hoppas spelet blir skit så man inte får för sig att spela det. Klarar verkligen inte av skräckspel.

hehe, inte jag heller!

eld
Medlem

Jag var nästan helt säker på att det var ett wolfenstein, men jag hade inte uteslutit zwei då jag helt hade glömt bort att shinji mikami och hans studio gjorde spel åt bethesda softworks!

Var lite snälla nu, ingen kommer ta fallout 4 från er, det är antagligen under utveckling av bethesda game studios sen skyrim var färdigt.

Shinji mikami har varit bakom fantastiska saker så var inte så snabba med att inte gilla det för att det inte är fallout 4

Medlem

Ska bli så jävla gött att äntligen få spela Fallout 4!

Medlem

Så jävla skönt att höra, sätta alla dem "det är fallout 4, inget annat" på plats !

Medlem

Fz-->4chan ...

Medlem

Konstigt av dem att låta en japan utveckla Fallout 4, men det ska bli kul att spela det iaf. Visste att detta skulle bli bra!

Medlem

Äntligen ett nytt fallout! Trodde aldrig det skulle komma!

bajs


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Where is your Fallout now!?

Ska bli intressant att se vad detta kan tänkas vara

Medlem

Fan vad gött, Shinji har gjort riktiga kvalitetstitlar så detta bådar gott. Ett "riktigt" re-liknande spel har verkligen saknats.

Förstår inte allt bölande om fallout och skit i kommentarerna, seriöst fallout har inte ett skvatt med detta att göra och tacka fan för det

Medlem
Skrivet av Abrakadabra:

Det verkar vara många i det här kommentarsfältet som helt missat att Bethesda Softworks är en utgivare. Deras kanske mest kända studio, Bethesda Game Studios (Fallout 3, The Elder Scrolls: Skyrim) jobbar möjligtvis på Fallout 4. Men förvänta er inte att få se något av det på länge.

Knappt två månader kvar till E3, så det är nog inte så himla långt kvar.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Pawbelt:

Då är det en sak, men det är det att man tolkar många här som lata oduglingar som inte orkar läsa dom artiklar där det står annat, även om jag dömde dig som det med men det är för att även en som jobbar för sidan kan ju vara så lat.
Men när du väl förklarade så sure det kan jag ta.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fallout Racoon City

Medlem

Att ingen har sett detta än så länge ??? ??? ???

Ta ordet Zwei. Byt Z mot Fa så får vi: Fawei

Ta ordet Fawei. Byt w mot ll så får vi: Fallei

Ta ordet Fallei. Byt e mot o så får vi: Falloi

Ta ordet Falloi. Byt i mot ut så får vi slutligen: Fallout.

FALLOUT. YES.

Medlem

Zombies? Boring..


signatur

Meep!

123
Skriv svar