50 (!) bilder från nystarten av Final Fantasy XIV

Robot
50 (!) bilder från nystarten av Final Fantasy XIV

Låt oss ta en titt på de olika klasserna och en diger samling skärmdumpar.

#square-enix, #final-fantasy-xiv-a-realm-reborn, #final-fantasy-xi


Medlem
50 (!) bilder från nystarten av Final Fantasy XIV

Not even once...

Medlem

Spelar betan och kan säga att vilken skillnad det är på 2.0 ARR och 1.0. Det går inte beskriva vilka ändringar och förbättringar dem har gjort. jag ser verkligen fram emot detta spelet.

Det blir att spela beta i helgen. ^-^

Medlem

Lustigt nog det enda MMO som jag verkligen tror kan bli bra trots den katastrofala första launchen.

Ser mer och mer ut som FFXI me like, a lot.

Medlem

Alltså, att asiater marknadsför sina spel med "fet" grafik är varken nytt eller givande. Gameplayet kan ju fortfarande vara riktigt pissigt.

Jag personligen blir bara väldigt uttråkad av denna typ av marknadsföring. Undantag är okej om det är next-gen grafik likt presentationen av FF 13 som enligt mig fortfarande är ett av det snyggaste spelet som gjorts till PS3/360...

Medlem

Testat 5-6h på betan men fick bara en "mehh" upplevelse.
Inget för mig med andra ord

Medlem

Spelet är sjukt trevligt för tillfället.
Jag ser fram emot en release

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Alltså, att asiater marknadsför sina spel med "fet" grafik är varken nytt eller givande. Gameplayet kan ju fortfarande vara riktigt pissigt.

Jag personligen blir bara väldigt uttråkad av denna typ av marknadsföring. Undantag är okej om det är next-gen grafik likt presentationen av FF 13 som enligt mig fortfarande är ett av det snyggaste spelet som gjorts till PS3/360...

Finns ju en hel del gameplay material, dom har ju rätt ofta developers sit downs på youtube där dom visar upp det dom jobbar med, allt från hur kontrollerna funkar till områden, monster och andra system i spelet.

Det här är bara en av många uppdateringar ämnat till fansen, kan lova dig att när dom börjar närma sig release kommer du se proper marknadsföring riktad till alla som inte vet så mycket om spelet, Square-Enix har satsat så mycket på detta att företaget skulle vara i rejäl knipa om dom misslyckas.

Medlem

Gillar Voldo posen på bild nummer 9.

Medlem

Hur vet ni att spelet är grymt ? Det går ju inte ladda ner beta versionen ännu, inte för mig iaf :/

Medlem
Skrivet av Floppydick:
Skrivet av elPresidente:

Alltså, att asiater marknadsför sina spel med "fet" grafik är varken nytt eller givande. Gameplayet kan ju fortfarande vara riktigt pissigt.

Jag personligen blir bara väldigt uttråkad av denna typ av marknadsföring. Undantag är okej om det är next-gen grafik likt presentationen av FF 13 som enligt mig fortfarande är ett av det snyggaste spelet som gjorts till PS3/360...

Finns ju en hel del gameplay material, dom har ju rätt ofta developers sit downs på youtube där dom visar upp det dom jobbar med, allt från hur kontrollerna funkar till områden, monster och andra system i spelet.

Det här är bara en av många uppdateringar ämnat till fansen, kan lova dig att när dom börjar närma sig release kommer du se proper marknadsföring riktad till alla som inte vet så mycket om spelet, Square-Enix har satsat så mycket på detta att företaget skulle vara i rejäl knipa om dom misslyckas.

Är inte så mycket för Final Fantasy faktiskt. Har dock spelat många FF ur serien och att man slukas av en fantastiskt story blir oftast ett faktum. Så kan inte direkt påstå att jag varit aktiv när det gäller att följa dem på Youtube.

Just denna typ av marknadsföring vilket man ofta får se från asiaterna är bara brutalt mainstream och söndernött. Finns ett hav av asiatiska skitspel som använder sig av över flashig grafik och videos för att locka till sig spelare.

Det du säger låter dock väldigt vettigt! (Tummen upp)!

Medlem
Skrivet av Morathus:

Hur vet ni att spelet är grymt ? Det går ju inte ladda ner beta versionen ännu, inte för mig iaf :/

Spelade betan förra helgen! så det går allt!

Medlem

kanske värt att testa när det nu släpps.

läskigt många "stora" mmos som ska släppas i år dock.

Medlem

Klassisk dansgolvspose på gubben med knivarna..


signatur

Åh, Spenat knytena!
Såg ni himlen, snacka om blå!

Medlem
Skrivet av Morathus:

Hur vet ni att spelet är grymt ? Det går ju inte ladda ner beta versionen ännu, inte för mig iaf :/

Spelet är under "Closed Beta" så det enda du kan göra är att ansöka om att bli en beta testare.

Angående gameplay tycker jag att spelet är rätt schysst!
Känns lite som om dom har försökt att få bort dom repetiva "kill questen" och blandar mer med att springa runt och prata och göra lite annat än att bara döda en massa. Tror dock att man måste vara rätt story/lore intresserad om man ska uppskatta sådana quest.

Medlem
Skrivet av AieoX:

Spelar betan och kan säga att vilken skillnad det är på 2.0 ARR och 1.0. Det går inte beskriva vilka ändringar och förbättringar dem har gjort. jag ser verkligen fram emot detta spelet.

Det blir att spela beta i helgen. ^-^

Håller med totalt. Spelat Betan några helger nu och är helt klart imponerad. De har verkligen lyckats ifall ni frågar mig. Kommer helt klart bli ett köp. Kanske till och med blir mitt första Collectors Edition köp. Det enda jag saknar dock är ett släpp till PS4.

Medlem

Kommer Realm Reborn ha månadsavgift?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Kommer Realm Reborn ha månadsavgift?

Ja vad jag har läst så kommer det kosta, vilket är tur.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Lancer <3


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Och detta är samma som släpps till ps4 eller? har blivit så många FF att man tappat räkningen...

Medlem

Älskar spelet redan

Medlem

håller på att installera det nu hoppas de är något intressant!

1
Skriv svar