Slut-teasat för Bethesda - I morgon avslöjas allt!

Inaktiv

Hur vet ni att det inte är fallout 4? Samarbete med bethesda eller är det tweet?

Medlem

Zwei vore tamefan best, ser grymt fram emot det då det ska vara en ordentlig throwback till riktig survival horror med Shinji Mikami. Han stog för några av de vettiga RE titlarna samt Re 3.5 innan det skrotades för att bli vad RE4 blev.

Re 3.5 , de hade varit något det.
http://www.youtube.com/watch?v=9NLUzU8Z_NI

Medlem

Det är omöjligt något Fallout-spel eftersom det med all säkerhet inte är Bethesda Game Studios som utvecklar det utan någon annan studio.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Geeks Gaming

Jag säger Screw this och ge mig nytt Fallout med co-op

Medlem
Skrivet av korosuu:

http://projectzwei.net/

Hade inte hört något om project zwei tidigare.. men känslan jag får från dessa videos, matchar på något sätt med typen av spel som zwei ska vara tydligen.

Zwei betyder 2 på tyska. Gotisk fönster + tyska språket.
Kan det vara Wolfenstein 2 i görningen? Dom har ju inte förstört en gammal spelserie på länge nu...

Skrivet av Jonrei:
Skrivet av korosuu:

http://projectzwei.net/

Hade inte hört något om project zwei tidigare.. men känslan jag får från dessa videos, matchar på något sätt med typen av spel som zwei ska vara tydligen.

Zwei, vilket betyder två på tyska och Wolfenstein kryllar av tyskar... *Gasp* Det är ett nytt wolfenstein!

Haha bläddra direkt ner för att skriva min kommentar och började läsa uppåt

Medlem
Skrivet av meat4u:
Skrivet av korosuu:

http://projectzwei.net/

Hade inte hört något om project zwei tidigare.. men känslan jag får från dessa videos, matchar på något sätt med typen av spel som zwei ska vara tydligen.

Zwei betyder 2 på tyska. Gotisk fönster + tyska språket.
Kan det vara Wolfenstein 2 i görningen? Dom har ju inte förstört en gammal spelserie på länge nu...

Skrivet av Jonrei:
Skrivet av korosuu:

http://projectzwei.net/

Hade inte hört något om project zwei tidigare.. men känslan jag får från dessa videos, matchar på något sätt med typen av spel som zwei ska vara tydligen.

Zwei, vilket betyder två på tyska och Wolfenstein kryllar av tyskar... *Gasp* Det är ett nytt wolfenstein!

Haha bläddra direkt ner för att skriva min kommentar och började läsa uppåt

Vad gjorde de med det senaste Wolfenstein då?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Prexun:

Hur vet ni att det inte är fallout 4? Samarbete med bethesda eller är det tweet?

Var väl någon tweet från någon inhousesnubbe samma dag som sa att det inte var ett nytt fallout?
Mycket om o men där, men googla runt o posta här om du hittar det

men hoppas ändå på nytt fallout, annars blir jag säkert bara besviken, kanske något f2p eller annat mög

Medlem

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Står ju bara att det är ett spel av Resident Evil skaparen?

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Newklear:

Står ju bara att det är ett spel av Resident Evil skaparen?

Det står att det är spelet som hittills endast gått under namnet Zwei som det handlar om... Det står om du läser texten.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Yay nytt fallout ! (Ja jag har läst nyheterna)

Medlem

Kunde dom inte visat detta fönster igår så hade jag undkommit 6 sidors jämförelse med tysk och brittisk/amerikansk arkitektur.

Många här verkar koppla detta till ett nytt Fallout av nån anledning vilket även jag hade hoppats på.

Fönstret är 100% tyskt.
Lampan är 100% ursprungligen österrikisk design som dök upp via Nikola Tesla.

Utspelar sig inte detta i Tyskland så är jag rikare än Philip Morris var under 60 talet.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Kunde dom inte visat detta fönster igår så hade jag undkommit 6 sidors jämförelse med tysk och brittisk/amerikansk arkitektur.

Många här verkar koppla detta till ett nytt Fallout av nån anledning vilket även jag hade hoppats på.

Fönstret är 100% tyskt.
Lampan är 100% ursprungligen österrikisk design som dök upp via Nikola Tesla.

Utspelar sig inte detta i Tyskland så är jag rikare än Philip Morris var under 60 talet.

Skrivet av sgt_lol:

Yay nytt fallout ! (Ja jag har läst nyheterna)

De har redan annonserat att det är spelet Zwei det handlar om.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent

Men, alltså? Ett nytt Fallout redan?


signatur

I am the black wizards.

Avstängd
Skrivet av Robbefloff:
Skrivet av mackemong:

Nice, fallout 4 avtäcks imorrn

Finns det ingen som läser nyheten innan de kommenterar?

Skrivet av Dunder:
Skrivet av Robbefloff:
Skrivet av mackemong:

Nice, fallout 4 avtäcks imorrn

Finns det ingen som läser nyheten innan de kommenterar?

Fast, det är Fallout 4 som kommer avslöjas...

och hur vet du det? För det första har dom sagt det inte är fallout 4 och för det andra tycker bara denna bild inte säger något som ska ha med fallout att göra över huvudtaget. Sen att ni kanske hoppas på det är en sak men att ni är så självgoda att ni verkligen tror och påstår ni vet att det är det är en annan sak.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av elPresidente:

Kunde dom inte visat detta fönster igår så hade jag undkommit 6 sidors jämförelse med tysk och brittisk/amerikansk arkitektur.

Många här verkar koppla detta till ett nytt Fallout av nån anledning vilket även jag hade hoppats på.

Fönstret är 100% tyskt.
Lampan är 100% ursprungligen österrikisk design som dök upp via Nikola Tesla.

Utspelar sig inte detta i Tyskland så är jag rikare än Philip Morris var under 60 talet.

Skrivet av sgt_lol:

Yay nytt fallout ! (Ja jag har läst nyheterna)

De har redan annonserat att det är spelet Zwei det handlar om.

Zwei, vad är det för typ av spel? Gjorde lite strö sökning på google och det påminner lite om S.t.a.l.k.e.r.

Avstängd
Skrivet av Prexun:

Hur vet ni att det inte är fallout 4? Samarbete med bethesda eller är det tweet?

För dom har redan sagt tidigare om du lär dig läsa äldre artiklar gällande detta att det absolut inte var fallout 4 det handlade om. Och denna teaser säger sig rätt så mycket att det inte är ett fallout.
Som folk säger swei betyder två på tyska och som dom också säger är det rätt mycket arkitektur från tyskland eller österike. Så detta är inte ett fallout utan något helt annat. Tror inte dom drar upp random teasers som inte har med spelet att göra, det är ju bara att göra folk förbannad då.

Inaktiv

Fallout 4! Komsi komsi...

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Prexun:

Hur vet ni att det inte är fallout 4? Samarbete med bethesda eller är det tweet?

För dom har redan sagt tidigare om du lär dig läsa äldre artiklar gällande detta att det absolut inte var fallout 4 det handlade om. Och denna teaser säger sig rätt så mycket att det inte är ett fallout.
Som folk säger swei betyder två på tyska och som dom också säger är det rätt mycket arkitektur från tyskland eller österike. Så detta är inte ett fallout utan något helt annat. Tror inte dom drar upp random teasers som inte har med spelet att göra, det är ju bara att göra folk förbannad då.

Varsågod: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130418/bethesdas-mystiska...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av elPresidente:

Kunde dom inte visat detta fönster igår så hade jag undkommit 6 sidors jämförelse med tysk och brittisk/amerikansk arkitektur.

Många här verkar koppla detta till ett nytt Fallout av nån anledning vilket även jag hade hoppats på.

Fönstret är 100% tyskt.
Lampan är 100% ursprungligen österrikisk design som dök upp via Nikola Tesla.

Utspelar sig inte detta i Tyskland så är jag rikare än Philip Morris var under 60 talet.

Meh, det är väl gotisk design eller? Den finns ju överallt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av elPresidente:

Kunde dom inte visat detta fönster igår så hade jag undkommit 6 sidors jämförelse med tysk och brittisk/amerikansk arkitektur.

Många här verkar koppla detta till ett nytt Fallout av nån anledning vilket även jag hade hoppats på.

Fönstret är 100% tyskt.
Lampan är 100% ursprungligen österrikisk design som dök upp via Nikola Tesla.

Utspelar sig inte detta i Tyskland så är jag rikare än Philip Morris var under 60 talet.

Meh, det är väl gotisk design eller? Den finns ju överallt.

Ja det är gotisk design och det finns i stora delar av världen. Men det du påpekar är som att säga att det är en sportbil, sportbilar finns överallt. Alltså menar du att det inte är någon design skillnad på dem? Fråga en människa som inte har något intresse/kunskap av sportbilar vilket märke det är som kommer åkandes och du får till svars, "det är en sportbil". Finns rätt många olika typer av märken/design på sportbilar eller har jag fel?

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Fallout 4! Komsi komsi...

det är inte fallout 4 det är ett skräckspel

Skribent
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av elPresidente:

Kunde dom inte visat detta fönster igår så hade jag undkommit 6 sidors jämförelse med tysk och brittisk/amerikansk arkitektur.

Många här verkar koppla detta till ett nytt Fallout av nån anledning vilket även jag hade hoppats på.

Fönstret är 100% tyskt.
Lampan är 100% ursprungligen österrikisk design som dök upp via Nikola Tesla.

Utspelar sig inte detta i Tyskland så är jag rikare än Philip Morris var under 60 talet.

Meh, det är väl gotisk design eller? Den finns ju överallt.

Ja det är gotisk design och det finns i stora delar av världen. Men det du påpekar är som att säga att det är en sportbil, sportbilar finns överallt. Alltså menar du att det inte är någon design skillnad på dem? Fråga en människa som inte har något intresse/kunskap av sportbilar vilket märke det är som kommer åkandes och du får till svars, "det är en sportbil". Finns rätt många olika typer av märken/design på sportbilar eller har jag fel?

Du har säkert rätt!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

ja fy fan vad skrajj man blev, blir mer rädd utav att lira PACMAN!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av grollo_92:

Fallout 4! Komsi komsi...

det är inte fallout 4 det är ett skräckspel


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar