Michael Biehn pratar om sin roll som Rex Colt

Robot
Michael Biehn pratar om sin roll som Rex Colt

Ubisoft fortsätter att leverera hysteriskt roliga filmer för sitt Far Cry 3: Blood Dragon.

#far-cry-3-blood-dragon, #ubisoft-entertainment


Medlem
Michael Biehn pratar om sin roll som Rex Colt

Michael "Game over man!" Biehn?

Kom igen nu FZ, det var Hudson (spelad av Bill Paxton) som myntade det odödliga citatet i Aliens...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv
Medlem

"I normally masturbated too" haha


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Skribent
Skrivet av SID 6.7:

Michael "Game over man!" Biehn?

Kom igen nu FZ, det var Hudson (spelad av Bill Paxton) som myntade det odödliga citatet i Aliens...

Jag kommer överlämna min kropp för prygling under Gamex 2013. Det här var ett oförlåtligt misstag. Särskilt med tanke på att filmer med Michael Biehn var det enda jag konsumerade under min uppväxt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

"You were that kind of like awesome underdog, you know, you weren't the musclebound hero that I normally masturbated to."

Jävligt rolig trailer. 10/10

"I hope this thing fails."

Medlem

You had me at fuck

Medlem

Rex borde vara med i Expendables 3 sedan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Rex borde vara med i Expendables 3 sedan...

Amen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av SID 6.7:

Michael "Game over man!" Biehn?

Kom igen nu FZ, det var Hudson (spelad av Bill Paxton) som myntade det odödliga citatet i Aliens...

Jag kommer överlämna min kropp för prygling under Gamex 2013. Det här var ett oförlåtligt misstag. Särskilt med tanke på att filmer med Michael Biehn var det enda jag konsumerade under min uppväxt.

Gjorde ärligt talat ont i hjärtat


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skribent
Skrivet av dotque:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av SID 6.7:

Michael "Game over man!" Biehn?

Kom igen nu FZ, det var Hudson (spelad av Bill Paxton) som myntade det odödliga citatet i Aliens...

Jag kommer överlämna min kropp för prygling under Gamex 2013. Det här var ett oförlåtligt misstag. Särskilt med tanke på att filmer med Michael Biehn var det enda jag konsumerade under min uppväxt.

Gjorde ärligt talat ont i hjärtat

Jag tycker vi alla förlåter textförfattaren och sjunger we shall overcome.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Michael "Game over man!" Biehn?

Kom igen nu FZ, det var Hudson (spelad av Bill Paxton) som myntade det odödliga citatet i Aliens...

Hade bevakning satt på Blood Dragon, så jag fick en mailnotis från FZ med Michael "Game over man!" Biehn som titel tidigare. Var bara tvungen att kolla tråden så fort jag hann. Tack och lov fanns det fler med lite koll. Viktiga grejer sånt här!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av SID 6.7:

Michael "Game over man!" Biehn?

Kom igen nu FZ, det var Hudson (spelad av Bill Paxton) som myntade det odödliga citatet i Aliens...

Hade bevakning satt på Blood Dragon, så jag fick en mailnotis från FZ med Michael "Game over man!" Biehn som titel tidigare. Var bara tvungen att kolla tråden så fort jag hann. Tack och lov fanns det fler med lite koll. Viktiga grejer sånt här!

MYCKET viktigt...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

skön humor


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Han kommer alltid vara Michael Mcneil från Tiberian Sun för mig.

Medlem

Michael Biehn har varit min favoritskådis sen 90-talets början! ♥

Medlem

För mig är han för alltid John Connors far Kyle Reese i Terminator från 1984.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

För mig är han för alltid John Connors far Kyle Reese i Terminator från 1984.

Dött lopp mellan det och Hicks


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Mindrax:

För mig är han för alltid John Connors far Kyle Reese i Terminator från 1984.

Dött lopp mellan det och Hicks

Skriver jag under på faktiskt

1
Skriv svar