Trevlig helg!

Skribent
Trevlig helg!

Jag vet att Fredrik redan skrivit en helg-blogg, och att regeln är att det bara finns plats för en. Men jag ser mig lite som FZ:s självutnämnde anarkist, och inte bara för att redaktörerna gråter blod varje gång jag loggar in.

Helg, ett ord som härstammar från grekiskans helios och har något med sol att göra. Och visst tusan skiner solen utanför fönstret, men jag planerar på att stanna inomhus. För en bra helg för mig handlar om god mat, ett trevligt spel och att få fästmön i säng så tidigt som möjligt. Då kan jag spendera timmar framför skärmen och spela det som borde spelats under vardagarna.

Nä...

Jag ska göra pulled pork och åka till Ullared... Och så hittade jag på allt om ordet helg.

Egentligen ville jag bara önska alla en mycket trevlig helg och tacka för ännu en spännande vecka i spelnyheternas tecken. Amen.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Trevlig helg!

TVÅ stycken "Trevlig helg" på samma fredag?

Vart är världen på väg!


signatur

Videomupp

Skribent
Skrivet av WildThing:

TVÅ stycken "Trevlig helg" på samma fredag?

Vart är världen på väg!

Åt fanders med världen!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av WildThing:

TVÅ stycken "Trevlig helg" på samma fredag?

Vart är världen på väg!

Åt fanders med världen!

TILLSAMMANS ÄR VI ALLT!


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Avskedad!

Igen? Du kan inte avskeda mig varje dag.


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Avskedad!

Igen? Du kan inte avskeda mig varje dag.

Du är redaktionens Särimner!


signatur
Skribent

"För en bra helg för mig handlar om god mat, ett trevligt spel och att få fästmön i säng så tidigt som möjligt."

"Då kan jag spendera timmar framför skärmen och spela det som borde spelats under vardagarna."

=/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent

Oväntat att när man väl har tid att ta tag i lite spelande, då köper man Kirby's Adventure. Jisses.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar