Inaktiv
Julklapp

vad finns det för spel som jag kan önska mig
vill ha ett spel som är långt som man kan spela länge och njuta av

Medlem

Mass effect! (RPG/Tactical shooter)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Har du typ inga krav alls..?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Overlord eller Overlord 2, önska gärna båda,
ta och testa demo på dom för dom är både bra och har en del humor.

Medlem

NHL 10 om du gillar sport

Medlem

Långa spel brukar betyda RPG av mastodont sort, men det kan lika gärna betyda något aktivt multiplayerspel om du har guldkonto. Specificera dina krav/behov/begränsningar, som sagts.

T.ex. går man in för Fable 2 kan det räcka ett tag. Likadant med Mass Effect som redan sagts, vilket är ett bättre spel i sig. För att inte glömma Fallout 3 som kan hålla precis hur länge som helst!
Fast då börjar vi röra oss kring spel som har åldersgräns. Med tanke på att du kallar dig -94 får jag anta att du är 15 bast. Fable 2 rekommenderas från 16 år, Mass Effect och Fallout 3 är rek. 18+. Bara en parentes på sådant man kanske ska ha med i sin bild.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem

Dragon Age?


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem
Skrivet av Umanga:

Dragon Age?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Fast då börjar vi röra oss kring spel som har åldersgräns. Med tanke på att du kallar dig -94 får jag anta att du är 15 bast. Fable 2 rekommenderas från 16 år, Mass Effect och Fallout 3 är rek. 18+. Bara en parentes på sådant man kanske ska ha med i sin bild.

Inte för att vara sån, men seriöst?

Medlem

Borderlands då, är inte det bra ?

Har själv både Borderlands och Dragonage i ett antal veckor nu,
men har inte fått känslan att börja spela dom,

Borderlands är det nåt bra ?

Medlem
Skrivet av THEPROTEANSELF:
Skrivet av Fjornsvavne:

Fast då börjar vi röra oss kring spel som har åldersgräns. Med tanke på att du kallar dig -94 får jag anta att du är 15 bast. Fable 2 rekommenderas från 16 år, Mass Effect och Fallout 3 är rek. 18+. Bara en parentes på sådant man kanske ska ha med i sin bild.

Inte för att vara sån, men seriöst?

Inte för att vara sån? Känns som att det blir mer och mer "sånna". Jag var tvungen att visa leg när jag köpte Gears of War 2 :(.

Medlem

Känner du för att spela ett spel som aldrig tar slut så kan du ju önska dig World of warcraft. Jag vet att det inte är ett xbox spel men ändå.

Medlem
Skrivet av visan:

Känner du för att spela ett spel som aldrig tar slut så kan du ju önska dig World of warcraft. Jag vet att det inte är ett xbox spel men ändå.

Det finns faktiskt ett par hyfsade mmo på krysslådan,
ett av dom är iaf ett mmo som kan vara länge,

och det är ju Final fantasy online,
jag har själt lirat det något år,
spelet är visserligen gammalt och grafiken likaså,
men det är hyfsat bra,

sen finns det ett mer hackn slash mmo som heter Phantasy star universe, det var ett tag sen man lirade det så man minns namnet någorlunda rätt,

det är också rätt kul, och hyfsat nytt med bra grafik,
fast det är mer ett slakta spel,
kostar nog också cirka 100 kr i månaden.

Både hade iaf rätt så många spelare när man var inne sist, för cirka 1 år sen...

Det coola med Final Fantasy mmo spelet är ju att det är ps2, pc och Xbox 360 spelare inne samtidigt på servrarna.

Finns 4 expansioner till Fantasy spelet, nåt sånt.

Medlem
Skrivet av THEPROTEANSELF:

Inte för att vara sån, men seriöst?

Inte fullt seriös förvisso. Bryr mig inte personligen, då var och en får ta eget ansvar. Å andra sidan kan man bli lite less på fall där föräldrar (/eller dylika vuxna människor) inte tar ansvar och ger sina barn vad skit som helst för att de kan komma och klaga i efterhand, vilket bara medför onödiga/dumma regler.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar