[S]: Gamla PC spel

Medlem
[S]: Gamla PC spel

Säljer nu en massa gamla PC spel som samlar damm uppe på hyllan.

Kvaliten på manualer och fodralen varierar, förvänta dig dock inte att de är i perfekt skick. Skivorna är däremot repfria. Om du vill se bilder på innehållet i ett spelfodral (eller själva fodralen) så är det bara att PMa mig eller skriva ett inlägg så fixar jag det.

Spel för 20 kr/st
Max Payne
Stronghold
Delta Force: Black Hawk Down
Red Alert 2
Red Alert 2 Yuri's Revenge
Farao
Settlers 4
I.G.I-2 Covert Strike

Spel för 50 kr/st
Ghost Recon Complete (Ghost Recon + Desert Strike + Island Thunder)
Splinter Cell Pandora Tomorrow
Splinter Cell Chaos Theory
Medal of Honor Airborne
Overlord
Ground Control 2

Spel för 100 kr/st
World in Conflict

Notera att de spel som använder cd-nyckel vet jag inte om de är låsta efter ha använts. Var länge sedan jag spelade de så jag minns tyvärr inte.
Är även osäker på om vissa spel i listan använder cd-nyckel, men att den har råkat försvinna genom tiden som har gått, så om du vet så kan jag kolla snabbt i fodralet innan köpet.

Pris kan diskuteras.

Som tidigare nämnt så är de flesta fodralen samt manualer slitna/smutsiga/osv, men jag gör rent fodralen så gott jag kan ifall något köps.
Kan hämtas eller skickas via posten, dock så betalar köparen frakten.
Hur det skickas är upp till köparen (vadderat kuvert eller vanligt kuvert).

Är båda red alert spelen kompatibel med Windows xp?


signatur

I`M GOING CAKELESS!

Medlem

Vad jag har snappat upp från google så¨verkar det som att Red Alert spelen gjordes för Windows 95/98 så jag tror det inte går helt felfritt. Bör dock vara möjligt, försökte hitta information men hittade mest för Windows 7.

Kanske var lite otydligt, undrade om det var Windows xp utgåvan. Men då är det den äldre utgåvan.
Men jag är fortfarande intresserad av dem, var bor du så kanske vi kan skippa det med frakt?


signatur

I`M GOING CAKELESS!

1
Skriv svar