Assassins Creed 2

Medlem
Assassins Creed 2

Har nästan klarat av main storyn i AC 2, men har hoppat många sidouppdrag och duvor och sånt och skulle vilja göra dem senare. Därför undrar jag om det är möjligt att fortsätta med sånt efter man klarat main storyn eller om det är som i första spelet?

Medlem

Jag tror definitivt man kan fortsätta med sidemissions efter storyn. Vore väldigt konstigt annars.

Ett varningens finger: Jag själv tappar gajstern väldigt ofta när huvud storyn är över som i GTA4 ...
Fast det finns massa kul o göra brukar det kännas ganska blaha när inget driver framåt.
Även fast jag tycker spelet är jätte bra

Blev så i Batman också när jag skulle lösa alla Riddlers gåtor, men allt blev så tomt...

Min nya teori är att jämna ut det så mycket som möjligt som när man äter mat o märker man plötsligt har för mycket köttbullar kvar jämförelsevis med potatis. Automatiskt börjar man då äta mer köttbullar till mindre potatisbitar så det ska ta slut ungefär samtidigt:D

Over and Out B-B-B-Banänäbrääken


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Undrar samma sak, någon som verkligen vet om de går? Vilket de bör


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

jo det går. när spelet är slut och eftertexterna är färdig så kommer man tillbaka till huset


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Innan jag köper AC2 måste jag bara fråga, är det möjligt att skippa cutscenes? Det var nåt jag hatade enormt i ettan, efter att storyn var avklarad och man bara ville köra lite parkour en kort stund men behövde vänta 10 min på att en gubbe skulle snacka va skit jobbigt:P

Snälla säg att det går att hoppa över alla cutscenes, eller att man kan ladda där man senast var så man slipper se nåt överhuvudtaget:(

Medlem

När du klarat spelet behöver du inte se några cutscenes, det sparar varje gång du hittar en skatt, klarar av sidouppdrag etc. I princip laddar du ifrån där du senast var (eller i närheten iaf).


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar