Mystisk låda avslöjar att fps-Xcom lever?

Robot
Mystisk låda avslöjar att fps-Xcom lever?

Hoppas dom har döpt om spelet, det ser intressant ut men folk kommer bara dra paralleller till enemy unknown vilket detta spelet kommer att förlora på. Jag tycker det ser intressant ut och utan namnet XCOM så kanske folk kommer gilla det mer.

Medlem

Jag gillar de senaste pr-kupparna som spelindustrin har kört med på sistånde


signatur

Game long and prosper

Medlem

wow, undrade vart det här spelet hade tagit vägen. Kul att dom fortfarande jobbar på det!

Inaktiv

Så ska det låta!

Inaktiv

Grymt! Spelet såg asfränt ut i första trailern när det fortf. var ett fps så detta ser jag fram.emot

k3m
Medlem

Mycket trevliga nyheter

Medlem

Alltid tyckt att spelet såg riktigt nice ut. Som sagt vore det härligt med namnbyte dock så det slipper hackas på osv.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Garanterat köp för mig, då jag tycker att de trailers som släppts får spelet att verka fränt.
Jag är också för ett namnbyte om det blir bättre för spelet.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Garanterat köp för mig, då jag tycker att de trailers som släppts får spelet att verka fränt.
Jag är också för ett namnbyte om det blir bättre för spelet.

Jag gillar den grafiska designen. Kanske till och med hur det mystiska byggs upp allt efter hand. Men om du sett trailers så har du också säker sett att det är ett evigt grindande för att ta ner "bossarna". Och detta ger mig irriterande röda utslag över hela kroppen.

Jag hoppas att det är bra, men inte en chans på köp innan jag fått testat den färdiga produkten.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar