Ett kilo kött

Skribent
Ett kilo kött

Hipstervågen har inte bara lett till att alla gör saker lite ironiskt, den har även gett oss kulinariska smakupplevelser som pulled pork och surdegsbröd. Eftersom jag alltid varit hipster och haft en förkärlek till Ray Ban-glasögon var det ingen idé att kämpa emot. Lite vinglig efter gårdagens hårdrocksbonanza gav jag mig ut på jakt efter ett kilo kött och lite BBQ-sås.

På bilden ser ni vad som ska bli alldeles för mycket mat till en person. Och i vanlig ordning missade jag ikonen för #Bioshock Infinite och klickade på #Homeworld 2 istället – c'est la vie!

PS: Har lyckats vara vaken i flera timmar utan att ha blivit avskedad från FZ. Det här kommer bli en grym dag.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Ett kilo kött

För mycket marinad på lerkruset i stället för köttet. Avskedad!

Men det där ser ut att bli ett riktigt skrovmål, och jag undrar, hur är livet som Hipster? borde jag prova?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Traveller in time:

För mycket marinad på lerkruset i stället för köttet. Avskedad!

Men det där ser ut att bli ett riktigt skrovmål, och jag undrar, hur är livet som Hipster? borde jag prova?

Det är jäkligt gött i alla fall. Brillorna sitter som en smäck och garderoben är rutig. Dessutom är maten väldigt god och man får dricka obegränsat med öl om det är IPA.


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Lergryta är en jäkla bra grej det!

Medlem

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151066616844197&set=... <-- detta är ett Kilo kött + lite pommes som man stoppade i sig förra sommaren för att få en dessert gratis.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skribent
Skrivet av tavener:

Lergryta är en jäkla bra grej det!

Ja, herre gud! Hur har jag levt utan en sådan?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Anställd!

Vad hände här?


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av tavener:

Lergryta är en jäkla bra grej det!

Ja, herre gud! Hur har jag levt utan en sådan?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Anställd!

Vad hände här?

Avskedad


signatur
1
Skriv svar