Robot
Cart Life

Den prisbelönta indiepärlan Cart Life är ett hjärtskärande drama om jordnärda drömmar – och den snåriga vägen mot att förverkliga dem.


Medlem
Cart Life

Verkar coolt, synd att spelet inte funkar.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Releasedatum 2013 och en recension först nu? Det här har ju funnits ute ett bra jävla tag.

Skribent
Skrivet av Darkseed:

Releasedatum 2013 och en recension först nu? Det här har ju funnits ute ett bra jävla tag.

Fast det var först i slutet av mars i år som spelet drog hem priser under IGF (http://www.igf.com/) och blev uppmärksammat i större utsträckning. I kombination med att Cart Life nyss landade på Steam så beslutade vi att göra en recension, eftersom det aldrig blev någon när spelet först släpptes.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Releasedatum 2013 och en recension först nu? Det här har ju funnits ute ett bra jävla tag.

Cart Life kan man ju ändå ladda ner gratis och avgöra själv om det är något man tycker om, vilket enligt mig är bättre än en recension. Så att det har dröjt för FZ att få ut en recension bryr i alla fall jag mig inte så mycket om. Jag ser hellre att dom lägger mer energi på spel som kostar pengar så man kanske slipper köpa grisen i säcken.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Darkseed:

Releasedatum 2013 och en recension först nu? Det här har ju funnits ute ett bra jävla tag.

Fast det var först i slutet av mars i år som spelet drog hem priser under IGF (http://www.igf.com/) och blev uppmärksammat i större utsträckning. I kombination med att Cart Life nyss landade på Steam så beslutade vi att göra en recension, eftersom det aldrig blev någon när spelet först släpptes.

Jag köper den anledningen. Det var inte så mycket kritik av det faktum att ni gör en recension nu som att releasedatumet är satt som 2013, vilket i min mening är en aning missvisande.

Inaktiv

Skumt spel! Jag kom inte vidare efter att man skulle ge tillbaka växel när någon köpte en tidning. Hade problem att räkna då det var tid

Medlem

Verkar coolt. Jag gillade "Depression Quest" som Arnroth i tidigare krönika tipsade om och nyss spelade jag igenom betan på "Papers Please" och det var RIKTIGT bra spel. Kommer jag lätt köpa när (om) det dyker upp på Steam.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skribent
Skrivet av Paddington:

Verkar coolt. Jag gillade "Depression Quest" som Arnroth i tidigare krönika tipsade om och nyss spelade jag igenom betan på "Papers Please" och det var RIKTIGT bra spel. Kommer jag lätt köpa när (om) det dyker upp på Steam.

Jag har också testat lite Papers Please och gillade det skarpt. Ser fram emot den slutgiltiga versionen!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar