Enorm best i Dragon's Dogma: Dark Arisen

Robot
Moderator | Testpilot
Enorm best i Dragon's Dogma: Dark Arisen

omg, längtar till Fredag T___T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser intressant ut, blir ev. inköp...när de blir billigare

Medlem

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Kom igång med första spelet för ett litet tag sen väldigt coolt tänkt, men ingen skyrim dödare men är vldigt kul, gillar man första dragons dogma då skaffar man lätt det här


signatur

CCCP clan

Moderator | Testpilot
Skrivet av farfadern:

Ser intressant ut, blir ev. inköp...när de blir billigare

Förlåt om du har dålig ekonomi. Men kan det här underbara spelet bli mycket billigare när det på release går på dryga 2st 100-lappar?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skulle definitivt köpa om jag inte redan spelat igenom första spelet.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av farfadern:

Ser intressant ut, blir ev. inköp...när de blir billigare

Förlåt om du har dålig ekonomi. Men kan det här underbara spelet bli mycket billigare när det på release går på dryga 2st 100-lappar?

Hehe, det är som de är(inget, enligt mig att be om ursäkt för)....men jo sant, blir nog inte mycket billigare, får väl helt enkelt vänta på lönen

Medlem

Jag hade stora förhoppningar på Dragon's Dogma, men tyvärr kändes det när man väl spelade det ganska ihåligt och tråkigt så lade ner det efter typ 10 timmar. Får se om jag ger det en nu chans nu...

Medlem
Skrivet av Apministern:

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.

Har att göra med kodningen i originalspelet läste jag på deras forum. De hade inte tänkt lägga till några DLC och vidare storys därav hela spelet med expansionen.
Själv är jag i stor förväntan på fredagens släpp. Älskar spelet, hade dock önskat nya achievements för själva expansionen men det blir inget sådant.

Medlem
Skrivet av farfadern:

Ser intressant ut, blir ev. inköp...när de blir billigare

Tror Amazon.co.uk hade det för 140kr pre order förra veckan. Nu är den uppe på ca 170kr.

Själv har jag inte spelat första spelet än så jag beställde den förra veckan och ska köra igenom det först. Verkar vara ett bra spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det här ska jag köpa

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av farfadern:

Ser intressant ut, blir ev. inköp...när de blir billigare

Förlåt om du har dålig ekonomi. Men kan det här underbara spelet bli mycket billigare när det på release går på dryga 2st 100-lappar?

Helsike boys, jag gick till zavvi nu när pundet är under 10kr (historiskt?) och där kostar det £17! Det var inget att spara på det här, det blir till att beställa direkt.

Edit: Done and done, förbeställt!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av farfadern:

Ser intressant ut, blir ev. inköp...när de blir billigare

Köpte det för 199:- inkl frakt och 50kr rabatten på Electro World (finns i lager). Tror knappast det kommer sjunka speciellt mycket mer.

Ska bli kul att testa


signatur
Medlem
Skrivet av Apministern:

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.

Wait, är detta inte DLC?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Apministern:

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.

Wait, är detta inte DLC?

Nu helvete. Trodde det var dlc så jag köpte första spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Nu helvete. Trodde det var dlc så jag köpte första spelet.

Doh! Lol fan också du skulle läst innehållet först. Man släpper väl inte bara DLC på en ny skiva heller. Aja, kolla om du kan avbeställa.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Apministern:

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.

Wait, är detta inte DLC?

Nä det är ju hela första spelet plus extramaterial. Det är ju därför det är så billigt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Apministern:

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.

Wait, är detta inte DLC?

Nä det är ju hela första spelet plus extramaterial. Det är ju därför det är så billigt.

Men alltså... jag måste väl inte börja om spelet också? Jag kan väl fortsätta på min gamla gubbe?

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av marcus8958:

Nu helvete. Trodde det var dlc så jag köpte första spelet.

Doh! Lol fan också du skulle läst innehållet först. Man släpper väl inte bara DLC på en ny skiva heller. Aja, kolla om du kan avbeställa.

Beställde en hel del andra saker och köpte spelet bara som en liten bonus. Så för att skicka tillbaka skulle jag vara tvungen att betala frakten själv. Så tror jag behåller spelet och är det bra köper jag expansionen när jag spelat färdigt vanilla.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Men alltså... jag måste väl inte börja om spelet också? Jag kan väl fortsätta på min gamla gubbe?

Jag läste att man kunde det (är rätt säker på det), men jag har inte spelet själv, jag har väntat på denna version.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Apministern:

Förstår fortfarande inte varför de säljer expansionen med hela spelet.

Istället för att släppa en billigare version med enbart expansionen i... Jag vill ha expansionen men har inte lust att köpa hela spelet igen.

Wait, är detta inte DLC?

Nä det är ju hela första spelet plus extramaterial. Det är ju därför det är så billigt.

Men alltså... jag måste väl inte börja om spelet också? Jag kan väl fortsätta på min gamla gubbe?

Ja det kan du.

1
Skriv svar