Den okända historien med Kirk och Spock

Robot
Medlem
Den okända historien med Kirk och Spock

Star Trek i all ära - men det borde ju uppgradera grafikmotorn lite.... eller gjort lite snyggare modeller som inte ser så fyrkantiga och tråkiga ut.

Medlem

....och röstskådespeleriet!!!! Jisses vad dåligt det var

k3m
Medlem

Ooh blir ett köp om allt stämmer med DRMet i spelet. Ni vet, ingen konstant internet skit o.s.v.

Medlem

Unique storyline... Yes, traveling through some portal to save the universe and a damsel in distress, that's unique and refreshing... [känn sarkasmen]

Skrivet av Scitalis:

Unique storyline... Yes, traveling through some portal to save the universe and a damsel in distress, that's unique and refreshing... [känn sarkasmen]

I feel it, och den är befogad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Den som kan sin Star Trek-kanon vet att Kirk och Spock enbart använder våld för att komma ur svåra situationer, det här spelet verkar som att det slänger in fiender bara för att de ska ha anledning att panga på något. Dessutom är Spock mer "stealth" än attack.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den som kan sin Star Trek-kanon vet att Kirk och Spock enbart använder våld för att komma ur svåra situationer, det här spelet verkar som att det slänger in fiender bara för att de ska ha anledning att panga på något. Dessutom är Spock mer "stealth" än attack.

Det är han, han är även mer diplomat än stealth. Skulle de gjort spelet efter serien, så skulle det garanterat blivit skit. Trots att serien är toppen!

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av walter_iego:

Den som kan sin Star Trek-kanon vet att Kirk och Spock enbart använder våld för att komma ur svåra situationer, det här spelet verkar som att det slänger in fiender bara för att de ska ha anledning att panga på något. Dessutom är Spock mer "stealth" än attack.

Det är han, han är även mer diplomat än stealth. Skulle de gjort spelet efter serien, så skulle det garanterat blivit skit. Trots att serien är toppen!

Nog skulle jag kunna spela diplomaten Spock. Nä jag gillar inte nya Star Trek, det blir att avstå.

Medlem

Jag gjorde korv med bröd nyss, Bullens Pilsnerkorv.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Skrivet av ivanhoe68:

Jag gjorde korv med bröd nyss, Bullens Pilsnerkorv.

Hur mycket vägde brödet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Verkar intressant, men jag skulle helra ha nya spel som dom under Activision tiden.

Bridge Commander 2, Armada 3, Elite Force 3 and Starfleet Command 4 please!

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Star Trek i all ära - men det borde ju uppgradera grafikmotorn lite.... eller gjort lite snyggare modeller som inte ser så fyrkantiga och tråkiga ut.

Tacka 360 och Ps3 för det......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

ZF
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den som kan sin Star Trek-kanon vet att Kirk och Spock enbart använder våld för att komma ur svåra situationer,

vilket iof var i nästan samtliga avsnitt i serien..

Skrivet av grenadecx:

Star Trek i all ära - men det borde ju uppgradera grafikmotorn lite.... eller gjort lite snyggare modeller som inte ser så fyrkantiga och tråkiga ut.

det är baserat på de nya filmerna som faktiskt var det.

Inaktiv
Skrivet av grenadecx:

Star Trek i all ära - men det borde ju uppgradera grafikmotorn lite.... eller gjort lite snyggare modeller som inte ser så fyrkantiga och tråkiga ut.

Spelet tycks vara en fullbordad konsolports shooter. :\

1
Skriv svar