Så tycker världen om Dead Island: Riptide

Robot
Så tycker världen om Dead Island: Riptide

Döden har återvänt till paradiset och FZ undersöker vad spelvärlden tycker om det.

#dead-island-riptide, #dead-island


Medlem
Så tycker världen om Dead Island: Riptide

varför är jag inte förvånad, så mycket potensial detta spelet hade även 1an men slutar med ettt fps spel i zombie apokalyps men en grindfest som det vore diablo III man spelar.

Och inte nog med detta samma jävla zombies hela tiden.

Men iofs vi har olika smaker i spel stila så lär väl sälja till dom som inte kräver så mycket utav spel hehe

Medlem

Dom kan då göra trailers iaf och det var väl det enda

Medlem
Skrivet av FuzioN:

varför är jag inte förvånad, så mycket potensial detta spelet hade även 1an men slutar med ettt fps spel i zombie apokalyps men en grindfest som det vore diablo III man spelar.

Och inte nog med detta samma jävla zombies hela tiden.

Men iofs vi har olika smaker i spel stila så lär väl sälja till dom som inte kräver så mycket utav spel hehe

Vad grindade du för i 1an? o_o

Medlem
Skrivet av FuzioN:

varför är jag inte förvånad, så mycket potensial detta spelet hade även 1an men slutar med ettt fps spel i zombie apokalyps men en grindfest som det vore diablo III man spelar.

Och inte nog med detta samma jävla zombies hela tiden.

Men iofs vi har olika smaker i spel stila så lär väl sälja till dom som inte kräver så mycket utav spel hehe

Jag är iallafall glad med zombie-spel som innehåller med zombies och inte massa jäkla mutant-monster hit och dit.
Men smaken är som baken.

Medlem

Gamestop säljer det för 449kr.. steelcase + DLC... så jag tar ett. Älskade första spelet trots sina buggar och halvkass nätkod.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Tycker att ettan hade kunna bli så mycket bättre, men de förblev ofärdigt och stelt tills man tröttnade.

Tråkigt, idén och uppläggningen var ju helmysig.

1
Skriv svar