GTA V - The Epsilon Program har ett meddelande

Robot
GTA V - The Epsilon Program har ett meddelande

Sekten som sitter inne med hela sanningen har laddat upp en skärmsläckare på Rockstars hemsida. Vi får där reda på lite intressanta saker om livet och spelet.

#grand-theft-auto-san-andreas, #grand-theft-auto-v


Medlem
GTA V - The Epsilon Program har ett meddelande

Kommer bli årets spel utan tvekan körde precis igenom gta 4 för 8 gången:P du underbara rockstar!!!

Medlem

Fifan vad kul blir att leka runt med flygplan om det finns med

Medlem

Jag ser mer fram emot Watch Dogs, GTA V lät skoj först med introducering av att det utspelar sig i San Andreas, men det verkar också den enda saken som är itnressant i det. Kanske skaffar det på någon rea i framtiden.

Medlem
Medlem
Skrivet av bond12:

Fifan vad kul blir att leka runt med flygplan om det finns med

Ofc! Kolla trailers

Medlem

GTA är underhållande men det slutar alltid med att jag tröttnar en tredjedel in i storyn och mejar ner allt jag ser istället, vilket är kul nog bara det.

Medlem

Vill ha en ny trailer eller gameplay, inte fler bilder....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har ALLA Gta spelen, till och med San Andreas med ett dvd fodral som är i bokform, Gta 2 till Playstation 1, ja alla till pc och Ps2 = dubbletter. 4:ans fysikmotor är helt underbar. Hoppas dom inte ändrat bilstyrningen till 5:an. Rockstar <3

Medlem

"Den ger oss sanningen om livet och att om man verkligen vill få hela sanningen, då gäller det att man pytsar in lite pengar."

Riktiga pengar? Wtf?? Är det bara jag som blir lite arg över att Rockstar vill att man ska betala bara för att få lite mer info om ett spel? Vad händer i framtiden.. Betala för att se 10 sekunders gameplay?

Hoppas att jag missförstått de där


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Fler bilder? Dags för en ny trailer för att hypa sönder.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av kill455:

"Den ger oss sanningen om livet och att om man verkligen vill få hela sanningen, då gäller det att man pytsar in lite pengar."

Riktiga pengar? Wtf?? Är det bara jag som blir lite arg över att Rockstar vill att man ska betala bara för att få lite mer info om ett spel? Vad händer i framtiden.. Betala för att se 10 sekunders gameplay?

Hoppas att jag missförstått de där

Du har missförstått det hela. Epsilon är en scam av Rockstar mot Scientologier, Det där med pengarna är att det är "GTA pengar" som artister i spelet har betalat för att gå med, som Scientologier i dagsläget. Rockstar skulle aldrig direkt vilja ha pengar ifrån sina Fans för sånt här vi pratar inte om EA det är rockstar vi pratar om.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Skribent
Skrivet av kill455:

"Den ger oss sanningen om livet och att om man verkligen vill få hela sanningen, då gäller det att man pytsar in lite pengar."

Riktiga pengar? Wtf?? Är det bara jag som blir lite arg över att Rockstar vill att man ska betala bara för att få lite mer info om ett spel? Vad händer i framtiden.. Betala för att se 10 sekunders gameplay?

Hoppas att jag missförstått de där

Min mening var att du skulle kika på Rockstars hemsida och kolla meddelandet själv


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem
Skrivet av kill455:

"Den ger oss sanningen om livet och att om man verkligen vill få hela sanningen, då gäller det att man pytsar in lite pengar."

Riktiga pengar? Wtf?? Är det bara jag som blir lite arg över att Rockstar vill att man ska betala bara för att få lite mer info om ett spel? Vad händer i framtiden.. Betala för att se 10 sekunders gameplay?

Hoppas att jag missförstått de där

du är ju för fan dummare en än badboll..

Medlem

när får vi svar om PC versionen?

Medlem

Självklart kommer spelet till PC!

Medlem
Skrivet av kill455:

"Den ger oss sanningen om livet och att om man verkligen vill få hela sanningen, då gäller det att man pytsar in lite pengar."

Riktiga pengar? Wtf?? Är det bara jag som blir lite arg över att Rockstar vill att man ska betala bara för att få lite mer info om ett spel? Vad händer i framtiden.. Betala för att se 10 sekunders gameplay?

Hoppas att jag missförstått de där

Haha, årets kommentar 2013 redan nu! lol.

Medlem

Det enda jag hoppas på nu är att det inte blir en bajs-sequel som Diablo 3 och SimCity. Men rockstar känns rätt så gedigna, är nog rätt minimal chans att man blir besviken. Tror t.om jag vågar förboka, trots att jag blivit bränd två gånger nu.

Medlem
Skrivet av kill455:

"Den ger oss sanningen om livet och att om man verkligen vill få hela sanningen, då gäller det att man pytsar in lite pengar."

Riktiga pengar? Wtf?? Är det bara jag som blir lite arg över att Rockstar vill att man ska betala bara för att få lite mer info om ett spel? Vad händer i framtiden.. Betala för att se 10 sekunders gameplay?

Hoppas att jag missförstått de där

Existenz nästa


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Fuck yeah! Tåget har lämnat stationen, nu är det bara att hålla i hatten några månader

AW8
Medlem

Rockstar <3


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar