Många män dör i ny film från Gunslinger

Robot
Medlem
Många män dör i ny film från Gunslinger

Då fienden inte ser ut som Danny Trejo så misslyckades du totalt med att försöka vara rolig och det blir nu istället bara pinsamt.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Då fienden inte ser ut som Danny Trejo så misslyckades du totalt med att försöka vara rolig och det blir nu istället bara pinsamt.

Men lilla gubben, blev du kränkt eller?


signatur

IDKFA

Medlem

Trodde Danny Trejo medverkade i det här spelet. Hade varit sweet Han är kung.

Skribent
Skrivet av 4Life:

Trodde Danny Trejo medverkade i det här spelet. Hade varit sweet Han är kung.

Det är han verkligen!

Jag ändrar rubriken så att jag inte lurar fler att tro att han är med på riktigt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Danny Trejo är grym jo, men medverkar tyvärr i mindre bra filmer typ den man köpte nyligen, Poolboy.

Såg han på sci fi mässan i göteborg när Machete skulle släppas och han verkar vara en kul snubbe,
hela tiden på gott humör och glimten i ögat.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Damn nice, blev redigt besviken på "nutids-temat" i förra spelet. Det här blir ett dag ett köp för min del, älskade tvåan!

Inaktiv

Jag vidhåller att Call of Juarez The Cartel fick mer skit än det förtjänade, jag älskar verkligen idén med tre historier som sammanvävs och med tanke på att det var en budgettitel med stort B så lyckades utvecklarna trots allt bjuda på rejält med action. Jag hade skitkul med det iaf!

Tycker dock även detta ser schysst ut. Synd bara att utvecklarna valt att skippa karaktärerna från tidigare spel, jag gillade dem.

Medlem

Tyckte Call of Juarez: Bound in Blood, men saknar ett riktigt bra open world westernspel till PC. Att Rockstar inte portade Red Dead Redemption grämer mig fortfarande.

Medlem

Ser skoj ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

k3m
Medlem

Köp, om allt klaffar!

k3m
Medlem

Och det här är en trailer!

Medlem

Ser jävligt coolt ut

Medlem
Skrivet av tirim4:

Tyckte Call of Juarez: Bound in Blood, men saknar ett riktigt bra open world westernspel till PC. Att Rockstar inte portade Red Dead Redemption grämer mig fortfarande.

Ja det är sjukt irriterande att dem inte portade det :/

Medlem

Nått som störde mig i Call of Juarez: Bound in Blood var alla jädra dueler man hamna i... Hur snabb man än var lyckades alltid motståndaren plocka en! Jag slet håret vid varje duel lol.

Annars var det ett härligt spel, vilket det här kan bli också (om de fixar duelskiten ).

Medlem

Såg bra ut men saknar indiandelen. :S
Sen hade jag extremt gärna sluppit terminator vision, bullet time och Hollywood-blod.

Och videon utan FZ-massakrering:
http://www.gametrailers.com/videos/5ywh49/call-of-juarez--gun...
(klicka ev. progressive + hd)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skrivet av Jonrei:

Nått som störde mig i Call of Juarez: Bound in Blood var alla jädra dueler man hamna i... Hur snabb man än var lyckades alltid motståndaren plocka en! Jag slet håret vid varje duel lol.

Annars var det ett härligt spel, vilket det här kan bli också (om de fixar duelskiten ).

Kommer ihåg att jag ställde in så jag körde på musens lägsta känslighet, för att kunna höja dpi:n snabbt på musknappen när det blev duell


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av DAoG:

Då fienden inte ser ut som Danny Trejo så misslyckades du totalt med att försöka vara rolig och det blir nu istället bara pinsamt.

Men lilla gubben, blev du kränkt eller?

Haha lätt

Inaktiv

Read Dead Redemption som hög oktanig action rökare? Ge mig!!

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_98854:

Jag vidhåller att Call of Juarez The Cartel fick mer skit än det förtjänade, jag älskar verkligen idén med tre historier som sammanvävs och med tanke på att det var en budgettitel med stort B så lyckades utvecklarna trots allt bjuda på rejält med action. Jag hade skitkul med det iaf!

Tycker dock även detta ser schysst ut. Synd bara att utvecklarna valt att skippa karaktärerna från tidigare spel, jag gillade dem.

Den sjukt värdelösa biljakten i början av spelet fick mig att stänga av mitt i och avinstallera!
Första spelet däremot är ju lätt ett top25 spel!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:
Skrivet av Mjauv:

Jag vidhåller att Call of Juarez The Cartel fick mer skit än det förtjänade, jag älskar verkligen idén med tre historier som sammanvävs och med tanke på att det var en budgettitel med stort B så lyckades utvecklarna trots allt bjuda på rejält med action. Jag hade skitkul med det iaf!

Tycker dock även detta ser schysst ut. Synd bara att utvecklarna valt att skippa karaktärerna från tidigare spel, jag gillade dem.

Den sjukt värdelösa biljakten i början av spelet fick mig att stänga av mitt i och avinstallera!
Första spelet däremot är ju lätt ett top25 spel!

Om du menar introscenen så visst, den är kass men ge det en chans och spela lite mer. Det blir faktiskt bättre.

1
Skriv svar