Rullande gameplay-debut för Planetary Annihilation

Robot
Rullande gameplay-debut för Planetary Annihilation

För första gången kan du se en rullande spelsekvens från Kickstarter-succén Planetary Annihilation.

#planetary-annihilation, #total-annihilation, #supreme-commander


Medlem
Rullande gameplay-debut för Planetary Annihilation

Kommer bli jävligt spännande det här

Medlem

Väldigt Total Annihilation!

Bådar mycket gott.

Inaktiv
Medlem

Taggar detta som fasen ! Stolt Backare

Medlem

"you know"...

Medlem

Själv så är jag en 50$ bracker så jag kommer att få tillgång till betan sen, ååh ska bli så kul att få testa detta!


signatur
Medlem

Jag får alphan nästa månad <3

Medlem

Ser fram emot detta väldigt mycket!

ELF
Medlem

För första gången i mitt liv så har jag skämt bort mig själv med en samlargåva. Det blev Cosmic edition... Uppgraderade min pledge från 50 usd till Cosmic


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Fick de 14,5 milj för att göra en TA ripoff? Det är iofs inte en ripoff, det är en ren kopia, rent av oförskämt!

Va sjutton säger Chris Taylor om detta? Jag vet att Jon Mavor jobbade tillsammans med Chris Taylor i Cavedog, men jag hoppas att Uber får betala någon slags royalty för detta -_-

Medlem
Skrivet av blohm:

Fick de 14,5 milj för att göra en TA ripoff? Det är iofs inte en ripoff, det är en ren kopia, rent av oförskämt!

Va sjutton säger Chris Taylor om detta? Jag vet att Jon Mavor jobbade tillsammans med Chris Taylor i Cavedog, men jag hoppas att Uber får betala någon slags royalty för detta -_-

Så du menar att man inte får göra uppföljare? Dessutom vet vi inte hur stor skillnad det kommer vara mellan TA och detta, så du kan inte uttala dig om att det är en ripoff/kopia (jag tror förövrigt att det kommer vara en väldigt stor skillnad och en helt ny upplevelse).

Medlem
Skrivet av blohm:

Fick de 14,5 milj för att göra en TA ripoff? Det är iofs inte en ripoff, det är en ren kopia, rent av oförskämt!

Va sjutton säger Chris Taylor om detta? Jag vet att Jon Mavor jobbade tillsammans med Chris Taylor i Cavedog, men jag hoppas att Uber får betala någon slags royalty för detta -_-

Oj du måste ha missat många projekt på Kickstarter. Kryp tillbaka under stenen du kam fram från.

Medlem

Ser bra ut för att vara pre-alpha. Det är inte man får chans att säga något sånt.

Medlem
Skrivet av ELF:

För första gången i mitt liv så har jag skämt bort mig själv med en samlargåva. Det blev Galactic edition... Uppgraderade min pledge från 50 usd till Galactic

You and me both, körde på 50$ innan jag såg stretch goals - då landade slutbeloppet över det dubbla. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av blohm:

Fick de 14,5 milj för att göra en TA ripoff? Det är iofs inte en ripoff, det är en ren kopia, rent av oförskämt!

Va sjutton säger Chris Taylor om detta? Jag vet att Jon Mavor jobbade tillsammans med Chris Taylor i Cavedog, men jag hoppas att Uber får betala någon slags royalty för detta -_-

Chris har haft sin chans, blew it.

1
Skriv svar