Köp pizza direkt i Xbox

Robot
Medlem
Köp pizza direkt i Xbox

Åh vad fet jag känner mig, Vill ha PizzaHut eller Dominos i Sverige också! Skulle väl förstöra dom klassiska lokal-ställena men ändå!

Medlem
Medlem

Går det inte att surfa med krysslådan? Är väl bara att gå in på Onlinepizza.se då och beställa.

// edit

Fast det är klart, en fullfjädrad med anpassat interface är förståss bättre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

inb4 LEL AMERIKANER ÄR SÅ FETA LEL LEL LEL!1!11 xxDD!!!11

Medlem

Haha, good times

Medlem

Yes! Som man har väntat på detta.....

...Eller?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hah! Snart kommer det väl säkert vara så att bär man har beställt pizzan så kommer den ut direkt ur ditt Xbox x3

Inaktiv

Ah, Pizzahut gör så goda pizzor!

Men kommer inte google glasses kunna göra något liknande?

Då det är bortskämt måste jag faktiskt le åt hur tekniken går framåt : )

ELF
Medlem

Som sagt, bara att trycka lite på tangentbordet tills det står onlinepizza.se i adressfältet, där efter lägger man sin beställning. Sedan är det bara att invänta knackningen eller ringningen på dörren. Nu är det bara att glafsa i sig och känna sig lagom fet

Skrivet av XxshadowxX:

Hah! Snart kommer det väl säkert vara så att bär man har beställt pizzan så kommer den ut direkt ur ditt Xbox x3

Den skrivs ut i din matskrivare på nolltid.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ztrife:

Åh vad fet jag känner mig, Vill ha PizzaHut eller Dominos i Sverige också! Skulle väl förstöra dom klassiska lokal-ställena men ändå!

Pizza Hut finns redan i Sverige

Löjligt dyra, men goda pizzor!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Ztrife:

Åh vad fet jag känner mig, Vill ha PizzaHut eller Dominos i Sverige också! Skulle väl förstöra dom klassiska lokal-ställena men ändå!

Pizza Hut finns redan i Sverige

Löjligt dyra, men goda pizzor!

Lunchbuffèn är inte dum, 75 kr för så mycket du kan äta.

Medlem

Jag minns när det här var ett aprilskämt!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Ztrife:

Åh vad fet jag känner mig, Vill ha PizzaHut eller Dominos i Sverige också! Skulle väl förstöra dom klassiska lokal-ställena men ändå!

Pizza Hut finns redan i Sverige

Löjligt dyra, men goda pizzor!

Javisst fan ja det gör det, såg ju det i Malmö när jag var där *facepalm* ^^

Medlem

Dominos i sverige skulle inte vara helt fel!

Medlem

Fuck my Life. Whats next? Beställa weed och prostitiuerade ifrån Holland


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Nu har vi kommit till gränsen... Snart ser vi ut som människorna i Wall-E

Inaktiv

Har aldrig käkat på pizza hut, men kan inte tänka mig att dom ligger i klass med en om man kan säga riktig pizzeria som gör typ asgo kebabpizza.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Faith in humanity lost.

Inaktiv

pizza hut har för tjock deg .. den ska va lövtunn utan att gå sönder, bara ett fåtal som lyckas med det, och en äkta calzone ska svämma över hela tallriken med fett när man skär i den

Medlem

Ledsen men detta är så jäkla nice.

Jag vet att majoriteten i Sverige inte köper via Pizza hut men nere i Europa är dom sjukt stora tillsammans med Domino.

Så mkt problem jag har haft med att beställa över telefon när dom bara pratar franska/nederländska.

Spliff i soffan på fredagen eller bakis söndagen. Pizza hut är alltid guld när man känner för dekadans

Medlem
Skrivet av Caedmon:

pizza hut har för tjock deg .. den ska va lövtunn utan att gå sönder, bara ett fåtal som lyckas med det, och en äkta calzone ska svämma över hela tallriken med fett när man skär i den

Låter som att du vet hur en riktig pizza skall vara

Synd bara att man skulle få en Homer-figur om man åt det för ofta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Gör man en beställning som man får hämta själv eller får man den hemkörd ?
Får ingen klarhet i det av texten, om den blir hemkörd så blir det väl ingen direkt billig pizza.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Caedmon:

pizza hut har för tjock deg .. den ska va lövtunn utan att gå sönder, bara ett fåtal som lyckas med det, och en äkta calzone ska svämma över hela tallriken med fett när man skär i den

calzone är för fjollor, calskrove ska det vara

k3m
Medlem

"dela med sig av den på facebook" haha, fy fan asså!

Medlem
Skrivet av ELF:

Som sagt, bara att trycka lite på tangentbordet tills det står onlinepizza.se i adressfältet, där efter lägger man sin beställning. Sedan är det bara att invänta knackningen eller ringningen på dörren. Nu är det bara att glafsa i sig och känna sig lagom fet

Skrivet av XxshadowxX:

Hah! Snart kommer det väl säkert vara så att bär man har beställt pizzan så kommer den ut direkt ur ditt Xbox x3

Den skrivs ut i din matskrivare på nolltid.

https://www.youtube.com/watch?v=XQni3wb0tyM

Medlem

Biteline.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av k3m:

"dela med sig av den på facebook" haha, fy fan asså!

Jo precis. Dela med sig av en pizza, shit va dumt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Lysande ju, kanske McDonalds och andra gör lika dant

12
Skriv svar