Assassin's Creed III – DLC-trilogin avslutas idag

Robot
Assassin's Creed III – DLC-trilogin avslutas idag

The Tyranny of King Washington-trilogin är snart över. Idag och imorgon släpps sista delen, The Redemption.

#assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed III – DLC-trilogin avslutas idag

Jag har helt glömt bort att kolla upp DLCs till Assassin's Creed III. Är de något att ha?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Mjä kommer spelat men tappade helt intresset efter 3:an...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Mjä kommer spelat men tappade helt intresset efter 3:an...

Varför gjorde du det?

Medlem

Det återstår att se hur länge det tar innan man får sin dlc download länk. För första delen fick jag den inte förrän två veckor senare (men då hade jag redan fixat en download). Del 2 fick jag samma dag som det släpptes.. hur det blir med del 3.. tja, det återstår att se.

Skrivet av rewoX:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Mjä kommer spelat men tappade helt intresset efter 3:an...

Varför gjorde du det?

Vet inte. Tror det är för att det kommer för ofta. + Att jag nästan gjorde allt i 3:an säkert typ 30 timmar speltid om inte mer.

Kände mig helt färdig med Connor och det blev lite "meh" över att komma tillbaka.

Ser dock fram imot 4:an (Black Flag!?)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Woffen:

Det återstår att se hur länge det tar innan man får sin dlc download länk. För första delen fick jag den inte förrän två veckor senare (men då hade jag redan fixat en download). Del 2 fick jag samma dag som det släpptes.. hur det blir med del 3.. tja, det återstår att se.

Samma här fixade del 1 själv och har fortfarande inte fått del tre länk...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

har inte ens orkat köra ut AC:III än...

Fick en rabatt kod i kassan för del III då dom ser att jag inte hade fått något dlc..men funkar inte ...suck orkar inte krångla mer...skit


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Fick en rabatt kod i kassan för del III då dom ser att jag inte hade fått något dlc..men funkar inte ...suck orkar inte krångla mer...skit

Samma här, har dock lite kvar på första delen, så jag har inte rört andra delen än typ.

Säg till om du får till det med rabattkoden


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Fick ett mail med dom 2 gamla tyrrany länkarna del 1 & 2...del 3 fungerade inte... vad faen håller ubisoft på med. Borde bara va att uppdatera genom uplay..

Har koden dock så får väll fixa del 3 på anna sätt haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ubifail.... grr.. Jo, jag fick rabattkod som sagt, och "köpte" del 3 i ubishop med rabattkoden. Men.. såklart... det fanns ingen download länk någonstans..

Trött man blir på Ubisoft. Får väl fixa del 3 på annat sätt jag med. Fortsätter det så här, så skaffar jag hela Black flag på annat sätt också...........................

1
Skriv svar