Skrämmande bilder från The Evil Within

Robot
Skrämmande bilder från The Evil Within

Shinji Mikami och hans Tango Gameworks har släppt några fasansfulla bilder från deras nya nagelbitare.

#resident-evil, #the-evil-within


Medlem
Skrämmande bilder från The Evil Within

Ser mysigt ut Ska spelas med Farfar =P

Medlem

Dessa postades av en användare i er förra nyhet om The Evil Within för ett par dagar sen

Men bra att de tas upp, alla såg de inte förut etc etc.

Medlem

Jag har så sjukt svårt för alla dessa lysande ögon på "zombies"

Skribent
Skrivet av KatOne:

Dessa postades av en användare i er förra nyhet om The Evil Within för ett par dagar sen

Men bra att de tas upp, alla såg de inte förut etc etc.

De har väl funnits hos de som fick en exklusiv förtitt, men sållar bort allt med en fet logga på Här är de i alla fall med rätt logga på

Skrivet av vuze2143:

Ser mysigt ut Ska spelas med Farfar =P

Får jag låna din farfar?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser läskigt ut som fasiken. Det är nog inget jag vågar spela, men många har suktat efter ett bra skräckspel sen Resident Evil blev ett mer actionorienterat spel.

Medlem

Har spelat RE6 ett tag nu inte ett dugg skrämmande visst den har väl lite små moment av panik när man har en jäkla massa runt om kring en.

Hoppas detta spel kan bli lika skrämmande som Amnesia som jag ännu inte vågat spela klart ännu samt Penumbra o condemned criminal origins

k3m
Medlem

Huj! Gillar inte såna här psycho-skräck spel. Annars gillar jag skräckspel, som inte är för skrämmande.

Inaktiv

Hur vet jag i fotoalbumet för ett spel vilka kort som är de nyaste ?? Jag går alltid tillbaka och klickar fram en ny bild från bildlänkarna i nyheten.

Irriterande : /

Medlem

Helt ärligt. Börjar det inte bli lite tröttsamt med förvridna ansikten och lysande ögon? Gör ett riktigt skräckspel med riktiga människor. Ha lite fantasi! Det är så enkelt att alltid använda monstertemat. Suck..


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar