Hjärndöd release-trailer för Dead Island: Riptide

Robot
Hjärndöd release-trailer för Dead Island: Riptide
Inaktiv
Hjärndöd release-trailer för Dead Island: Riptide

Jag ser vad ni gjorde där.

Medlem

jag som tänkte att trailern var kass, med tanke på rubriken.

Medlem

förhämtat och klart blir kul att lira med polarna i helgen!

Medlem

Ser fram emot att ta fram hammaren och krossa lite zombieskallar. Orättvist jänkarna har redan fått spelet Vi får vänta till på fredag, blä.

k3m
Medlem

Så jävla fult att i de flesta zombie filmer/spel så är huvudet svagaste kroppsdelen på en zombie, då det borde vara deras hjärta!? Få det rätt i framtiden klåpare... Ps de är ju redan hjärndöda

Medlem
Skrivet av k3m:

Så jävla fult att i de flesta zombie filmer/spel så är huvudet svagaste kroppsdelen på en zombie, då det borde vara deras hjärta!? Få det rätt i framtiden klåpare... Ps de är ju redan hjärndöda

Hela hjärnan är ju inte kaputt, de allra primitivaste funktionerna verkar ju vara intakta, och hjärnan skickar förmodligen fortfarande elektriska signaler som får zombierna att röra på sig, synnerverna skickar fortfarande signaler till hjärnan osv. Hjärtat däremot slår förmodligen inte.

k3m
Medlem
Skrivet av Woffen:
Skrivet av k3m:

Så jävla fult att i de flesta zombie filmer/spel så är huvudet svagaste kroppsdelen på en zombie, då det borde vara deras hjärta!? Få det rätt i framtiden klåpare... Ps de är ju redan hjärndöda

Hela hjärnan är ju inte kaputt, de allra primitivaste funktionerna verkar ju vara intakta, och hjärnan skickar förmodligen fortfarande elektriska signaler som får zombierna att röra på sig, synnerverna skickar fortfarande signaler till hjärnan osv. Hjärtat däremot slår förmodligen inte.

Utan fungerande hjärta så finns det absolut inget liv. Jag står fast vid att hjärtat är det viktigase organet på en zombie.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Woffen:
Skrivet av k3m:

Så jävla fult att i de flesta zombie filmer/spel så är huvudet svagaste kroppsdelen på en zombie, då det borde vara deras hjärta!? Få det rätt i framtiden klåpare... Ps de är ju redan hjärndöda

Hela hjärnan är ju inte kaputt, de allra primitivaste funktionerna verkar ju vara intakta, och hjärnan skickar förmodligen fortfarande elektriska signaler som får zombierna att röra på sig, synnerverna skickar fortfarande signaler till hjärnan osv. Hjärtat däremot slår förmodligen inte.

Utan fungerande hjärta så finns det absolut inget liv. Jag står fast vid att hjärtat är det viktigase organet på en zombie.

fast... en zombie är död, vilket menar att den inte behöver liv? zombien lever med hjälp av hjärnans primitiva impulser. ÄTA. Hjärnan i sig hjälper hjärtat att pumpa blod genom elektriska impulser (gissar jag också), men de håller inte hur länge som helst. förr eller senare, så dör zombien av förruttnelse.

1
Skriv svar