gow 3 when the rage comes

Medlem
gow 3 when the rage comes

så slutligen körde jag fast, inte någon svår boss eller något sådant utan ett sånt där roligtställe där man måste trycka på rätt knappar i rätt tid i en lång följd, något jag är helt enkelt inte klarar av, vilket betyder att hela spelet är förstört för min del å jag kan inte komma vidare, jag tycker det är helt fel att något sådant ska vara ett måste i ett spel som gow3, jag trode jag köpte ett grymt spel om att dänga gudar, inte guitarr hero gow edition -.-


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

ska läggas till att jag alltid undvikt GH och RB just för att den sortens klickande på rätt knappar i följd har jag aldrig klarat, jag blir sjukt stressad å bara trycker fel, men förväntade mig inte det i ett gow spel =( spelet i sig är sjukt grymt å jag älskar det men att en sådan sak ska vara obligatorisk för att kunna fortsätta är bara sjukt.


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

God of War är iofs serien som i princip startade trenden med Quicktime Events, så att de är med är inte konstigt.

Vill dock minnas att man ska kunna sänka svårighetsgraden på QTE:erna utan att sänka svårigheten i striderna. Men det kanske var någon annan titel.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

God of War är iofs serien som i princip startade trenden med Quicktime Events, så att de är med är inte konstigt.

Vill dock minnas att man ska kunna sänka svårighetsgraden på QTE:erna utan att sänka svårigheten i striderna. Men det kanske var någon annan titel.

quicktime har jag inget emot men denna del i spelet är som en regelrätt tryck på rätt knappar i följd för att skapa ljud del, ser tom ut som det kommer från gh xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Blev tvungen att kika vilket pussel det var, så nu fattade jag. Det är nog bara att nöta eller få polare att göra det


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Blev tvungen att kika vilket pussel det var, så nu fattade jag. Det är nog bara att nöta eller få polare att göra det

jo blir nog nästan till att göra det xD


signatur

always use the nubs for cover

1
Skriv svar