Metro: Last Light - Sista delen i överlevnadsguiden

Robot
Metro: Last Light - Sista delen i överlevnadsguiden

Vi får hoppas du studerat de föregående delarna i överlevnadsguiden, för nu är det dags för den sista.

#metro-last-light, #4a-games


Medlem
Metro: Last Light - Sista delen i överlevnadsguiden

Verkar riktigt fränt, har sätt fram emot det här spelet ett tag nu. Älskar miljöerna och stämningen! Ettan var riktigt bra även om det, enligt min åsikt, hade en del brister. Detta kommer definitivt bli ett köp, säkerligen en förbokning snart.

Det här är ett utav få spel som jag verkligen kan tänka mig att köra med ryskt tal och engelsk text. Bara för att få den där sista biten av stämningen på plats.

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Verkar riktigt fränt, har sätt fram emot det här spelet ett tag nu. Älskar miljöerna och stämningen! Ettan var riktigt bra även om det, enligt min åsikt, hade en del brister. Detta kommer definitivt bli ett köp, säkerligen en förbokning snart.

Det här är ett utav få spel som jag verkligen kan tänka mig att köra med ryskt tal och engelsk text. Bara för att få den där sista biten av stämningen på plats.

+1

Medlem

På YouTube.

Medlem

Mys, mys!


signatur

Nämen!

Medlem

Ooh jag gillar pickadollen 02:27


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

k3m
Medlem

Det ser ut att de har fått till förstapersonvy'n För i Skyrim sög den. Tur då att några personer har moddat fpv'n, så att det blivit realistiskare och bättre

Medlem

Varför har de tagit bort klockan från klockan? Gav lite känsla att man kunde kolla vad klockan var i spelet och inte behöva fippla med mobilen

Medlem

Kommer bli så jävla bra, älskade ettan.
I min mening ett otroligt underskattat spel.

Medlem

Taggad! Älskar storyn, längtar efter nästa bok.

Det behövs en bra monsterdator för att få det att flyta på max.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

k3m
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det behövs en bra monsterdator för att få det att flyta på max.

Vad ligger systemkraven på?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av walter_iego:

Det behövs en bra monsterdator för att få det att flyta på max.

Vad ligger systemkraven på?

Metro: Last Light - Pallar din PC trycket?

Notera att med "optimala" systemkrav menas att det är vad som krävs för att spela på 4K upplösning med PhysX och samtliga grafikinställningar pressade till max.

Lite mer om Last Lights optimering i jämförelse med Metro 2033 finns att läsa här: Forumtråd från NeoGAF

Själv sitter jag på ett GTX 590 graffe, FX-8350 prolle och 16gb ram. Tror jag kommer klara mej ganska bra men även fast jag hade haft nåt sämre så hade jag fortfarande bokat spelet! Ser grymt ut!


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem
Skrivet av zauii89:

Kommer bli så jävla bra, älskade ettan.
I min mening ett otroligt underskattat spel.

Ja 2033 är underskattad, det håller jag med om. Jag gillade den riktigt mycket.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jättestora skorpioner i tunnelbanan? Really?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar