Dishonored: Knife of Dunwall

Robot
Dishonored: Knife of Dunwall

Efter förra höstens stora succé återvänder Arkande Studios till Dunwalls smutsiga gränder och vi följer gärna med. Trots råttorna.

#dishonored, #arkane-studios


Medlem
Dishonored: Knife of Dunwall

Då blir det och köpa det här också Gillade Originalet skarpt!

Moderator | Testpilot

Med tanke på att Dishonored var så bra så känns det ganska klart att det här ska införskaffas också


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Grym DLC. Synd att den va ganska kort dock


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Detta DLC't var grymt. LÄNGTAR till Del 2.

Det förbättrade verkligen på de delar jag inte tyckte om med huvud spelet. Tex att de gav oss som inte ville döda folk lite mer leksaker som smoke bombs och stun mines. Och sedan så brydde jag mig mkt mer om de olika karaktärerna denna gången. En's medhjälpare var riktigt cool

Att Michael Madsen gjorde rösten till Daud var riktigt grymt, han har en insane röst och har alltid gillat han. Detta DLC't slog mina förväntningar rejält!

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Detta DLC't var grymt. LÄNGTAR till Del 2.

Det förbättrade verkligen på de delar jag inte tyckte om med huvud spelet. Tex att de gav oss som inte ville döda folk lite mer leksaker som smoke bombs och stun mines. Och sedan så brydde jag mig mkt mer om de olika karaktärerna denna gången. En's medhjälpare var riktigt cool

Att Michael Madsen gjorde rösten till Daud var riktigt grymt, han har en insane röst och har alltid gillat han. Detta DLC't slog mina förväntningar rejält!

'
Kommer det en del 2!?


signatur

The spiders won,t find us here.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Johan3043:

Detta DLC't var grymt. LÄNGTAR till Del 2.

Det förbättrade verkligen på de delar jag inte tyckte om med huvud spelet. Tex att de gav oss som inte ville döda folk lite mer leksaker som smoke bombs och stun mines. Och sedan så brydde jag mig mkt mer om de olika karaktärerna denna gången. En's medhjälpare var riktigt cool

Att Michael Madsen gjorde rösten till Daud var riktigt grymt, han har en insane röst och har alltid gillat han. Detta DLC't slog mina förväntningar rejält!

'
Kommer det en del 2!?

Japp, detta är den första av två delar


signatur
Medlem

De borde släppa en DLC som handlar om uppdraget Corvo var på innan han blev tillbaka kallad av Kejsarinnan

Underbart är kort sägs det. Blir ett köp till julen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jonrei:

De borde släppa en DLC som handlar om uppdraget Corvo var på innan han blev tillbaka kallad av Kejsarinnan

Ja, det är jag också lite nyfiken på!


signatur
Medlem

Åh vad jag vill ha! Tyvärr kan jag av någon anledning inte köpa DLC till min digitala version och det känns inte riktigt värt att köpa både originalet och detta.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rocky Dennis:

Åh vad jag vill ha! Tyvärr kan jag av någon anledning inte köpa DLC till min digitala version och det känns inte riktigt värt att köpa både originalet och detta.

Steam?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rocky Dennis:

Åh vad jag vill ha! Tyvärr kan jag av någon anledning inte köpa DLC till min digitala version och det känns inte riktigt värt att köpa både originalet och detta.

Steam?

Jo men jag sitter ju på en press-version som inte tillåter DLC och moddar och sånt. Har iof hittat en bundle för bara några hundringar så det kanske skulle vara värt det...

Medlem

Har väntat att införskaffa Dishonored. Rekommenderas det?

Något spel ni kan jämföra med?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Remus:

Har väntat att införskaffa Dishonored. Rekommenderas det?

Något spel ni kan jämföra med?

Ja, "Thief"-spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

I min mening förtjänar inget DLC ett betyg, då det är ett uppdelat spel vi talar om. :x

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Remus:

Har väntat att införskaffa Dishonored. Rekommenderas det?

Något spel ni kan jämföra med?

Ja, "Thief"-spelen.

Och mycket #Deus Ex. Harvey Smith på Arkane jobbade på dem, med bandesign om jag inte missminner mig.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Johan3043:

Detta DLC't var grymt. LÄNGTAR till Del 2.

Det förbättrade verkligen på de delar jag inte tyckte om med huvud spelet. Tex att de gav oss som inte ville döda folk lite mer leksaker som smoke bombs och stun mines. Och sedan så brydde jag mig mkt mer om de olika karaktärerna denna gången. En's medhjälpare var riktigt cool

Att Michael Madsen gjorde rösten till Daud var riktigt grymt, han har en insane röst och har alltid gillat han. Detta DLC't slog mina förväntningar rejält!

'
Kommer det en del 2!?

Japp, detta är den första av två delar

Sweet, hoppades på det men var inte helt säker. De avslutar den här delen bäddat för en riktigt najs fortsättning så det hade kännts mycket underligt om de inte uppföljde det. Hur som haver, om del två är skuggan av lika soft som den här är det ett givet köp.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

I min mening förtjänar inget DLC ett betyg, då det är ett uppdelat spel vi talar om. :x

Av samma anledning som vi inte ger expansioner med en ny kampanj betyg?

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rocky Dennis:

Åh vad jag vill ha! Tyvärr kan jag av någon anledning inte köpa DLC till min digitala version och det känns inte riktigt värt att köpa både originalet och detta.

Steam?

Jo men jag sitter ju på en press-version som inte tillåter DLC och moddar och sånt. Har iof hittat en bundle för bara några hundringar så det kanske skulle vara värt det...

Here you go, till dollarpris, och det finns alltid en 20% eller mer voucher tillgänglig. Steamnyckel.

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/action/dishono...

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/action/dishono...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar