Batman: Arkham Origins har enligt rykten ett onlineläge

Robot
Batman: Arkham Origins har enligt rykten ett onlineläge

Kan Arkham Origins bli det första spelet där vi får spänna våra muskler mot varandra online?

#batman-arkham-origins, #rocksteady, #wb-games-montreal


Batman: Arkham Origins har enligt rykten ett onlineläge

Detta bådar inte gott.

Skribent
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

För att? Oftast är det en annan utvecklare som sköter flerspelarbiten.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

Det börjar bli tröttsamt att läsa kommentarer som denna varje gång multiplayer ska implementeras i en spelserie. Det finns gott om exempel på spel som har förbättrats avsevärt p.g.a. tillagd multiplayer, Uncharted är ett av dessa.

16 Batmans som slåss mot varandra, varför inte


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

16 Batmans som slåss mot varandra, varför inte

Förhoppningsvis har de en annan lösning


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:

16 Batmans som slåss mot varandra, varför inte

Förhoppningsvis har de en annan lösning

16 Jokers


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av walter_iego:

16 Batmans som slåss mot varandra, varför inte

Förhoppningsvis har de en annan lösning

16 Jokers

Jag ger upp hoppet om dig...


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

Det börjar bli tröttsamt att läsa kommentarer som denna varje gång multiplayer ska implementeras i en spelserie. Det finns gott om exempel på spel som har förbättrats avsevärt p.g.a. tillagd multiplayer, Uncharted är ett av dessa.

Dock så finns det många spel som har varit en riktigt bra singleplayer och sedan blivit medelmåttig på grund av inlägg av multiplayer. (Mass effect 3) Varför ta risken?


signatur

Everybody needs help.

Skribent
Skrivet av Apministern:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

Det börjar bli tröttsamt att läsa kommentarer som denna varje gång multiplayer ska implementeras i en spelserie. Det finns gott om exempel på spel som har förbättrats avsevärt p.g.a. tillagd multiplayer, Uncharted är ett av dessa.

Dock så finns det många spel som har varit en riktigt bra singleplayer och sedan blivit medelmåttig på grund av inlägg av multiplayer. (Mass effect 3) Varför ta risken?

Där hade man ju möjligheten att välja bort multiplayer, även fast det kunde ha en inverkan på universumet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

Det börjar bli tröttsamt att läsa kommentarer som denna varje gång multiplayer ska implementeras i en spelserie. Det finns gott om exempel på spel som har förbättrats avsevärt p.g.a. tillagd multiplayer, Uncharted är ett av dessa.

Dock så finns det många spel som har varit en riktigt bra singleplayer och sedan blivit medelmåttig på grund av inlägg av multiplayer. (Mass effect 3) Varför ta risken?

Det va knappast multiplayer som gjorde Mass Effect 3 till ett sämre spel. Snarare EA som spyr ur sig spel för snabbt och inte låter utvecklaren ha tillräckligt med tid på sig.

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

Det börjar bli tröttsamt att läsa kommentarer som denna varje gång multiplayer ska implementeras i en spelserie. Det finns gott om exempel på spel som har förbättrats avsevärt p.g.a. tillagd multiplayer, Uncharted är ett av dessa.

Men majoriteten av spelen som lagt till multiplayer har fått en halvdan sådan. Men vi får hoppas på det bästa

Medlem

Jag tycker att dom borde ha Offline Coop där En spelare spelar Batman som är en huvudkaraktär som vanligt, Medan den andra spelaren får spela sidekickern Robin vilket bara är en karaktär som förföljer batman, Ungefär som Tails i Sonic2 .. Försvinner Robin ur bild så skulle han kunna komma in i bilden igen på något fräsigt sätt ifall spelare nummer 2 vill vara med och spela igen, Detta skulle nog fungera ganska bra om Robin bara är där som en sidekicker och inte har någon större mening som sagt.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag tycker att dom borde ha Offline Coop där En spelare spelar Batman som är en huvudkaraktär som vanligt, Medan den andra spelaren får spela sidekickern Robin vilket bara är en karaktär som förföljer batman, Ungefär som Tails i Sonic2 .. Försvinner Robin ur bild så skulle han kunna komma in i bilden igen på något fräsigt sätt ifall spelare nummer 2 vill vara med och spela igen, Detta skulle nog fungera ganska bra om Robin bara är där som en sidekicker och inte har någon större mening som sagt.

Har haft lite liknande funderingar sen robin var med senast. Hade varit riktigt sjysst om dom fått till det.

Blev bara orolig när jag läste om multiplayerläge dock. Vill inte att storyn får lida bara för att dom måste slänga med det. Ser inte det logiska i multiplayer i ett batman spel heller. Förlåt i förväg om jag klev nån på tårna

Medlem

Det skulle ju vara superkul att lira någon form av katt & råtta grej. Typ som i Pandora Tomorrow. En/två spelar Batman och Robin och resten är surkar som ska hindra dom. Har ju supermycket potential det här, även fast det kanske inte blir uppfyllt. Man kan alltid hoppas!


signatur

Pretend it's whales, keeping their voices down.

Medlem

Hade helst sett att dem skippade multiplayer eftersom jag inte bryr mig om multiplay.

AW8
Medlem

Ryktades om MP till AC med, men det blev som vi vet inte av.

VI får se vad WB Games Montreal väljer att göra, och jag väntar till release innan jag sätter betyg.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Så länge det verkligen inte påverkar SP, med en spelserie utan tidigare MP skulle det vara absurt om man låter SP påverkas negativt utav det.

Det måste verkligen vara SP + tillägg av MP och inte S&MP.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av pelson:

Detta bådar inte gott.

Det börjar bli tröttsamt att läsa kommentarer som denna varje gång multiplayer ska implementeras i en spelserie. Det finns gott om exempel på spel som har förbättrats avsevärt p.g.a. tillagd multiplayer, Uncharted är ett av dessa.

Håller med, men sen förstår jag varför folk är lite småskeptiska.
DÄREMOT, så har Batman-spelen alltid haft Predator-Mode och jag tycker det skulle lämpa sig perfekt till multiplayer. En är Batman, någon annan försöker stoppa Batman.

Medlem

Cuz I'm BATMAN!!!

1
Skriv svar