Var är mina två PC Gamer som jag (och säkert många av er) belv lovade av Webhalllen?

Medlem
Var är mina två PC Gamer som jag (och säkert många av er) belv lovade av Webhalllen?

Hej

För ett par veckor sedan var det en trevlig figur här på FZ:s bloggpanel som lade upp en länk till webhallen, där man kunde fylla i en enkät för att få två nummer av PC Gamer. Gjorde detta och fick även en bekräftelse. Dock, inga tidingar har fortfarande kommit....har någon av er samma problem?

Jorden går ju ej under om man säger så, men rätt ska vara rätt, annars är det fel och fel skall korrigeras!

Mvh

#blogg

Medlem
Var är mina två PC Gamer som jag (och säkert många av er) belv lovade av Webhalllen?

Är i samma sits och funderade på detta i går.

Medlem

Du, maila ditt kvittonummer i bekräftelsemailet till webbsupport@egmont.se så ska jag ta en titt. Alt. skriv här eller skicka ett pm till mig.

Medlem

Hej igen!
Spanade på detta ärende och så här är det: 6e maj kommer första numret, och sedan kommer nästa 18/6.

Skribent

Funderade över samma sak, men låter trevligt att första numret kommer 6 maj. Hoppas demoskivorna är kvar, annars välter jag ett bord.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Uppfattat! Väntar tills 6/5 då:)
Dock, det kunde ju ha framkommit i denna "bjudelse". I
Vi lever ju trots allt i informationsåldern;)

Tack för svar!

1
Skriv svar