Inget multiplayer i The Witcher 3

Robot
Medlem
Inget multiplayer i The Witcher 3

Ingen Multi player gör inget, mera focus på singel playern witcher 2 var suverän singel player

Medlem

Hoppas verkligen dom blir de första utvecklarna att lyckas med öppen-värld-conceptet.

Medlem

Underbart, tackar för den nyheten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Väldigt bra av dom

Medlem

Jag fattar inte. Dessa utvecklare gör allting rätt. Det är nästan så att man får för sig att de förstår och lyssnar på sina kunder.

Medlem

Dom har redan så mycket bra gameplay att dom inte behöver krydda mellansekvenserna med QTE och lägga till annat fjanteri som ingen vill ha, thumbs up!

Medlem

"Quick time events får inte heller plats, avslöjar CD Projekt i ny, lång intervju."

Fuck it...då måste jag alltså spela spelet?!!!!!!!!


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

"There will always be people who don’t have money and will download our games from torrents. But I believe that if they will have more cash in the future, then they will buy our next titles to help us fight for gamers’ rights."'

Jag började fan gråta där.

Medlem

Ah, man blir så lycklig av CDProject

k3m
Medlem

CPR är tamejfan helt jävla överlägset bäst. Sen är jag är mållös på riktigt och lycklig

Inaktiv
Medlem

CPR gör mig aldrig ledsen!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kommer förhandsboka både Cyberpunk och Witcher 3. Är vanligtvis skeptiskt eller t.om emot förhandsbokningar idag men det gäller oftast bara utvecklare som jag känner att det inte riktigt går att lita på längre.

CD Projekt har inte gjort mig besviken, de t.om gör mig allt mer imponerad! Sen ifall jag blir besviken någon dag efter en förhandsbokning är då jag slutar förhandsboka, tills dess, why not?

Medlem

De är även ansvariga för http://www.gog.com/ och i dagens trista spelklimat så tillhandahåller de ju bra spel genom det med.

Medlem

Väldigt trevligt besked!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Gigants among men! Rörande fin hållning gentemot torrent-communityn. Och naturligtvis har de rätt i att love conquers all, de kommer få betalt med råge i slutändan. Trots att de inte hotat med batonger för att få det.

Medlem

Gött med sådana utvecklare. Blir ett lätt beslut vilka spel man ska ge i presenter till syskonbarnen. CDPR:s stil kommer att belöna dem.

Testpilot

Shut up and take my money!

Medlem

Det här måste man köpa av rena principskäl.

Medlem

Önska att DICE/EA sa samma sak om Battlefield 4 fast tvärtom såklart. "Ingen Singleplayer eller CO-OP i Battlefield 4" .

Medlem

Inga gyllene bajskorvar här inte


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det är så trevligt med spelutvecklare som säger så bra saker och sen faktiskt håller på dem. Att de sen hade DRM på The Witcher 2 vid släpp glöms snabbt bort när de faktiskt bad om ursäkt och snabbt patchade bort det när folk fick problem. (Take the hint Maxis). Jag hoppas verkligen de lyckas få till ett lika intressant och levande spel som 2an fast det är open world.

Medlem

Tackar!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Huzzah! Det firar vi med en dvärg, häst, flaska vin och vasselin ;D

Medlem

Detta ska köpas till Ps4:D

Medlem

Goda nyheter!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

CD Projekt, you win the internets!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Som väntat från en utvecklare som bryr sig om att göra sina kunder nöjda än att tänka på pengar. Tummen upp!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

12
Skriv svar