God of war 3 HYPE!

Medlem
God of war 3 HYPE!

Fruktansvärt onödig tråd men jag gör den ändå

Som kanske alla vet så släpps God of war 3 om några dagar, och jag väntar ivrigt på att det ska hamna i brevlådan. Så, jag gör denna tråd för att bygga upp lite hype om spelet och höra med er vad ni ser fram emot mest av allt i spelet. Såklart baserat på vad ni har hört/sett osv (gärna inga spoilers tack).

Personligen så ser jag fram emot det mest med spelet då jag har hört att det ska vara magiskt. Har inte kollat på allt för många recensioner så jag vet inte så hemskt mycket om det. Men mest av allt, de nya attackerna, och de episka bossarna=)

Så, vad ser ni fram emot mest ? Är det grafiken, alla nya attacker ? "slutet på storyn"? Tell me!

Medlem

Nu har inte jag hört eller sett så mycket alls, eftersom att jag har hållit mig borta från allt vad spoilers heter.

Men jag ser fram emot det mesta jag med, bossarna, vapnen, magierna och självklart slutet på denna episka story

Kan ju föreslå att kika in här: http://www.gow3forums.com/ för de som inte kan hålla sig från spoliers.

Medlem

Japp samma här, väntar på att det ska ligga på golvet nån dag här när jag kommer från jobbet. blir väl på fredag va?

Medlem

blir det inte ännu tidigare till och med? butikerna är rätt bra på att leverera spelen så att man får det på releasedatumet och ja tror det släpps den 17e, vilket är på onsdag till och med =).

Medlem

Jo det kanske det var, för mig jag läste att det vart ändrat till 19e men kolla nyss på webhallen och där står det 17e

soi
Medlem

Fick hem mitt ex idag, men måste vänta tills ikväll innan jag kan lira :\

Medlem

Åfan vilken lyx, vart beställde du från?

soi
Medlem

Gjorde beställningen ifrån Elgiganten då de hade bäst pris på prisjakt; 499;-.

Medlem

fick hem mitt ex idag och jag har spelat klart två bossar redan ska nog lira lite efter jag skriver det här också tror jag.

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

fick hem mitt ex idag och jag har spelat klart två bossar redan ska nog lira lite efter jag skriver det här också tror jag.

DAMN YOU!!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

haha. klarat 3 bossar nu jag spoilar inte vilka och vad jag har fått och så men det är epic iaf. fruktansvärt snyggt är det också.

Medlem

Jag köpte mitt ex påväg till jobbet idag... Vi kunde inte låta bli att spela 5 minuter på jobbets PS3'a... Oj oj, sinnesjukt coolt, det är allt jag kan säga
Kan ju tillägga att om du spelat demot, glöm det du sett där, spelet har putsats rejält sen dess ser man

Medlem

Spelade på lunchen lite med. Var riktigt nice... feta scener.

Medlem

Gud vad jag hatar att vara arbetslös! Jag har inte råd med alla episka spel som kommer på rad nu!

Medlem

Sjukt epic början så ska spel vara action från första starten.

Medlem

Underbart spel. Det bästa av allt är att jag bara spelat än liten del av spelet hittils och har massor att njuta av

Medlem

så, då var spelet varvat. eller, igår snarare. sjukt awesome. synd att det är liite för kort bara.

1
Skriv svar