Star Trek Onlines universum expanderar

Robot
Star Trek Onlines universum expanderar

Efter tre år är det dags för mmo-spelets första expansion och introduktionen av en välkänd spelbar ras.

#nyhetstips, #cryptic-studios, #star-trek-online


Medlem
Star Trek Onlines universum expanderar

Rymdstriderna är riktigt beroendeframkallande, resten av spelet är så ofattbart dåligt att man undrar om dom anställda på Cryptic går med papperspåsar på huvudet till jobbet.

Och att nu försöka få liv i liket genom en expansion är bara tragikomiskt.

Medlem

Jag tycker nog lite tvärtom att rymdstriderna var lite dryga men resten var ok. Gillade att knalla omkring med min besättning och pilla med allt det andra. Gillade även karaktärsgeneratorn.
Inget toppspel men helt ok gratisunderhållning

Medlem

Om bara dessa rymd-MMOs kunde lärt sig lite från EVE istället för att försöka köra samma "WoW"-koncept i en annan skepnad om och om igen...

Jisses vad mycket grymma spel vi kunde haft.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av Securion:

Rymdstriderna är riktigt beroendeframkallande, resten av spelet är så ofattbart dåligt att man undrar om dom anställda på Cryptic går med papperspåsar på huvudet till jobbet.

Och att nu försöka få liv i liket genom en expansion är bara tragikomiskt.

Jag håller med, tycker spelet är ett skämt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ungefär den nyheten jag tipsade om för en månad sen då?

Medlem

vårt universum expanderar det med!

Medlem

Rymdstriderna är otroligt bra i STO, jag kör dagligen och har kört i över ett år nu. Spelet bara växer och växer och möjligheterna ökar hela tiden.

Skrivet av fatboy:

vårt universum expanderar det med!

Det kan man säga


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Dunder:

Om bara dessa rymd-MMOs kunde lärt sig lite från EVE istället för att försöka köra samma "WoW"-koncept i en annan skepnad om och om igen...

Jisses vad mycket grymma spel vi kunde haft.

Särskilt likt WoW kan man knappast säga att det här spelet är och det är väl bättre att spela EVE (Som i grunden har snott hela sitt koncept från Elite) än att önska att andra spel är som EVE?
STO må ha en del brister men jag tycker att det åtminstone gör sin egna grej och är väldigt mycket Star Trek mer än något annat.

Medlem

Jag diggar det, spelar många gånger per vecka.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Newklear:

Om bara dessa rymd-MMOs kunde lärt sig lite från EVE istället för att försöka köra samma "WoW"-koncept i en annan skepnad om och om igen...

Jisses vad mycket grymma spel vi kunde haft.

Särskilt likt WoW kan man knappast säga att det här spelet är och det är väl bättre att spela EVE (Som i grunden har snott hela sitt koncept från Elite) än att önska att andra spel är som EVE?
STO må ha en del brister men jag tycker att det åtminstone gör sin egna grej och är väldigt mycket Star Trek mer än något annat.

Nej, det är för sent att börja med EVE nu, så hade någon annan gått in och gjort något liknande hade det varit grymt.

Då kanske de skulle lyckas lite bättre än alla de här flopparna också.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kanske man ska installera det igen.
Rymdstriderna var det bästa med spelet

1
Skriv svar