Call of Duty: Ghosts – boxart, releaserykten

Inaktiv

FZ blir värre än flashback i trådarna om mellanöstern när det gäller Call of Duty.

Inaktiv

Snygg boxart, det kan jag inte säga något emot.

Medlem

Spelserien som dumförklarade alla spelare och nu kan kossor till och med spela dagens spel...

Medlem

Nu heter det väl tidernas sämsta spelserie hit och mjölkning dit, sedan snittar det 8/10 och säljer i 20 miljoner ex första veckan ändå.

Medlem
Skrivet av ubn87:

Min dröm vore om de stannade till på ett spel och fortsatte att utveckla multiplayern så att spelet kändes fräscht under en lång tid.
Och att nya banor var gratis.
En dröm, som var verklighet för inte så längesen..

Den drömmen fanns. Battlefield hette den. Sen vaknade vi upp till denna dystra värld

Medlem
Skrivet av ubn87:

Som jag skrev ovan tycker jag man bör ta BO2 och utveckla MP genom att släppa nya banor, spellägen, patcha spelet för buggar osv.

Man släpper fyra DLC under året med nya banor, spellägen och vapen. Utöver det tillkommer ytterligare prylar (t ex skins) som man kan köpa om man känner för. Patchar för att minimera buggar har släppts väldigt ofta sedan release och kommer nog fortsätta. Känner du till buggar som inte fixats till än så kan du twittra om detta till @pcdev på Treyarch, han är väldigt aktiv och mottaglig för buggrapporter.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

call of duty kommer inte behöva en next gen consol till dom börjar med nåt nytt

Medlem

Jag har hört rykte att det här Cod kommer suga det med


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av conthox:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

På vilket sätt? Borde väl vara ännu enklare nu för en sådan titel?

Han dog ju 2009.

Alltså är han som klippt och skuren för titeln...

Medlem

jag hoppas att dom gör banorna ännu mer klaustrofobiska och korridorsliknande samt gör SMG ännu bättre på avstånd och sniper ännu bättre i närstrid..typ automat quickscoopa...

Medlem

skulle va rolligare att dom gjorde det mer realistiskt för som det är nu är som att kasta runt ett vapen gjort av plast

Inaktiv
Skrivet av M_R_X5432:

skulle va rolligare att dom gjorde det mer realistiskt för som det är nu är som att kasta runt ett vapen gjort av plast

Nu har jag ingen aning om din åldern men om du hade varit äldre så förstår du att grafik inte är allt.

Medlem
Skrivet av fall:
Skrivet av M_R_X5432:

skulle va rolligare att dom gjorde det mer realistiskt för som det är nu är som att kasta runt ett vapen gjort av plast

Nu har jag ingen aning om din åldern men om du hade varit äldre så förstår du att grafik inte är allt.

Nu vet jag inte exakt vad han avser, men realism sitter inte bara i grafiken. Det kan vara animationer kombinerat med ljud, utseende i form samt textur-/färgval och så vidare.

// edit

Sedan håller jag med dig om att grafik inte är allt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hej alla! Jag vill också vara supercool och spy galla över CoD! CoD suger! wooooo!!

Sen göra jag antagligen som merparten av dem så klagar i forum och kommentarer och köper det ändå.

Pease out.

Medlem

Hur mycket det äns släpps i call of duty serien så blir 'et inte bättre än CoD 4, never!


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

Inaktiv

jag kommer att köpa den spelar ej roll om zombies har semester eller inte

12
Skriv svar