Dagens blodiga asgarv

Skägg.
10 Chambers
Dagens blodiga asgarv

Det är inte så ofta spel framkallar det där totala asgarvet utan hämningar men idag höll jag på att ramla av stolen. #Surgeon Simulator 2013 kan mycket väl bli årets spel. På sätt och vis. Bara att försöka starta det första uppdraget med den fumliga kontrollen, där musen styr armen och handens positionering och AWER+Space respektive finger, är helt vansinnigt. Räkna med en recension från Rikard Olsson inom kort!

#blogg


signatur
Medlem
Dagens blodiga asgarv

Synd att bara ca. 2 av 10 videor på Youtube verkar fungera

Inaktiv

Usch, pewdiepie. Ta en titt på Roosterteeth, tror du kommer gilla den också http://www.youtube.com/watch?v=Y2F3ZWEEbF4

Medlem

Ugh, Pewdiepie. Känner att jag måste gå och ta en dusch nu.

Medlem

Jag förstår inte hur man orkar lyssna på den där karln i mer än 3 sekunder.


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Asså var du tvungen att länka den där *Bleep*ens klipp? Pewdiepie personifierar allt som är fel med vissa "youtubers". Han behöver DEFINITIVT inte mer views på sitt innehåll, det promotar bara mer dynga. (jag verkar inte vara ensam om att tycka det heller)

Det är för mig ett mysterium hur nätets kanske bästa (spel)youtubare (TB) och min mest hatade (Pewdie) är båda med i TGS nätverket.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av skogsvilden:

Synd att bara ca. 2 av 10 videor på Youtube verkar fungera

De senaste dagarna har det varit katastrof.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Får lite samma frustrationshumorkänsla som QWOP frambringade! Man har ingen kontroll alls, men ändå tror man att man har det emellanåt!

1
Skriv svar