Se utvecklare berätta om Playstation 4-kontrollen

Robot
Se utvecklare berätta om Playstation 4-kontrollen

Sony har släppt en ny film som fokuserar på Dualshock 4 och vad man kan hitta på för roligt med den.

#sony


Medlem
Se utvecklare berätta om Playstation 4-kontrollen

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Grattis till jobbet!

Ska bli intressant å få se hårdvaran sedan handkontrollen hade det inte hänt mycket med igentligen. Bästa är ju att l2 r2 har antisvett halk kant på nu aom standard


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Grattis till jobbet!

Ska bli intressant å få se hårdvaran sedan handkontrollen hade det inte hänt mycket med igentligen. Bästa är ju att l2 r2 har antisvett halk kant på nu aom standard

Indeed! Slipper man köpa såna där små plastbitar man fäster utanpå L2/R2

Medlem

Jag är förvånad över att många här på FZ är så positiva till PS4. Är det för att det har cirkulerat en del negativa rykten om nästa Xbox eller någonting annat?

Medlem

Kan inte vänta längre!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Jag är förvånad över att många här på FZ är så positiva till PS4. Är det för att det har cirkulerat en del negativa rykten om nästa Xbox eller någonting annat?

Inte ofta FZ är positiva om någonting så det måste vara något skumt indeed!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av fanboyen:

Jag är förvånad över att många här på FZ är så positiva till PS4. Är det för att det har cirkulerat en del negativa rykten om nästa Xbox eller någonting annat?

Jag är inte insatt, men varför skulle dom inte vara positiva?

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av fanboyen:

Jag är förvånad över att många här på FZ är så positiva till PS4. Är det för att det har cirkulerat en del negativa rykten om nästa Xbox eller någonting annat?

Inte ofta FZ är positiva om någonting så det måste vara något skumt indeed!

Man vet att det gnälls mycket på forumet när folk börjar tycka att något är konstigt när det skrivs positivt om något.

Medlem

Videon säger inget om headset-porten.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv
Skrivet av ohem:

Videon säger inget om headset-porten.

Den är rätt så dåligt placerad också : /

Men kontrollern blir nog bra, däremot föredrar jag Xbox 360s layout.

Medlem

Man börjar ju undra om man inte ska köpa PS4 istället för nästa xbox, ser ju verkligen riktigt nice ut!

Medlem

Ps4 4ever!


signatur

PlayStation brakes for no one!!!

Medlem
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Hur får man jobb?

Hoppas Youtube beräknat sin kapacitet till ps4 släppet när alla ska lägga ut varenda grej de gör på nätet

Högtalare i kontrollen? Det var väll ingen hit direkt i Wii kontrollen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Share-knappen skulle ju i och för sig kunna vara bra för muppar som lägger ut gameplay på youtube.

Skrivet av nils45:
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Hur får man jobb?

Inte via Arbetsförmedlingen ialf va det verkar som

Inaktiv
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av nils45:
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Hur får man jobb?

Inte via Arbetsförmedlingen ialf va det verkar som

Nope. Alla jobb jag har fått genom åren har varit genom kontakter och folk jag känner.

On topic, gillar vad jag sett hittills när det gäller ps4 men väntar med att bestämma mig tills jag sett vad Xbox presenterar den 21 maj.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av nils45:
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Hur får man jobb?

Inte via Arbetsförmedlingen ialf va det verkar som

Nope. Alla jobb jag har fått genom åren har varit genom kontakter och folk jag känner.

On topic, gillar vad jag sett hittills när det gäller ps4 men väntar med att bestämma mig tills jag sett vad Xbox presenterar den 21 maj.

Samma här Alla jobb har varit via kontakter, eller via annonser i lokala nyhetsblaskan. Arbetsförmedlingen tycker jag verkar vara mer av ett dagis för att hålla arbetslösa lite aktiva.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Nightportier:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av nils45:
Skrivet av miffot:

ser framemot detta! och bästa är ju att jag precis har fått ett jobb!
och kommer förboka playstation4!

Hur får man jobb?

Inte via Arbetsförmedlingen ialf va det verkar som

Nope. Alla jobb jag har fått genom åren har varit genom kontakter och folk jag känner.

On topic, gillar vad jag sett hittills när det gäller ps4 men väntar med att bestämma mig tills jag sett vad Xbox presenterar den 21 maj.

Samma här Alla jobb har varit via kontakter, eller via annonser i lokala nyhetsblaskan. Arbetsförmedlingen tycker jag verkar vara mer av ett dagis för att hålla arbetslösa lite aktiva.

Ja och dem gillar att berätta självklara saker och sånt man redan vet...

Medlem

Varför inte byta ut share-kappen till något som spelarna själva kan välja. T.ex till att huka sig eller ladda om. Något till själva spelandet. Om man vill dela med sig så tycker jag att de borde gå relativt snabbt att bara trycka på "guide knappen" och en till knapp i menyn.

Medlem
Skrivet av Ishow:

Varför inte byta ut share-kappen till något som spelarna själva kan välja. T.ex till att huka sig eller ladda om. Något till själva spelandet. Om man vill dela med sig så tycker jag att de borde gå relativt snabbt att bara trycka på "guide knappen" och en till knapp i menyn.

där sa du något bra!

1
Skriv svar