Hej igen helg

Redaktör
Ponny
Hej igen helg

Eftersom det blev så poppis sist avslutar jag även den här veckan med att säga: Trevlig helg! Och den här veckan frågar jag också: Vad ska du spela? Själv siktar jag på att sätta tänderna i #Rayman Legends-demot – och gråta blod över att det är just ett demo.

[ia=774013; large]
Låtom oss äventyra i spelens värld den här helgen också. Och alla som skola komma.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Hej igen helg

Rayman Legends demo :O? På vilken konsol?
EDIT: Ah just ja spel. Först ska jag plugga. Sen blir det antingen Might & Magic: Clash of Heroes eller I Am Alive... eller vad som helst. Jag har ingen aning vad jag känner för och jag har för många spel...

Trevlig helg själv du.

I helgen ska jag spela: Inte ett skit!
Jag tänker fixa i trädgården, dels för att det behövs, och delvis för att jag verkligen behöver hitta något annat som inte har med spel att göra, risken är att jag bränner ut mig och tröttnar på spel helt om jag inte kopplar ner ett tag.

Likadant med musiken, letar efter annat än det jag vanligtvis lyssnar på. Det här är vad jag hittat:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent

Du vet vad jag ska spela. Förstår inte varför du frågar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Har så mycket att välja på. Har nog tänkt försöka kombinera att äntligen köra ut GTA IV och påbörja dess DLC med lite XCOM till PC. Spelat en del på PS3 men kom aldrig till slutet.

Sedan när jag känner mig klar med dessa om några veckor väntar Witcher 1-2 och Bioshock 1-2. Tiden räcker helt inte till allt man vill spela, har fortfarande inte provat något DLC till ACIII och det var månader sedan jag sist var inne på GW2.

Medlem

Den här helgen blir det återigen blodiga strider för ära, guld och territorium i Age of Empires II: Forgotten Kingdoms. Behöver visa mina vänner vem som är Bruce Springsteen i det här gänget!

Skribent
Skrivet av Havocado:

Den här helgen blir det återigen blodiga strider för ära, guld och territorium i Age of Empires II: Forgotten Kingdoms. Behöver visa mina vänner vem som är Bruce Springsteen i det här gänget!

Johan Olander approves this message.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

STARCRAFT(2)!!!!!!!! 8]
Trevlig helg till dig med förresten =}


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Det blir lite DAYZZZZZZZZZZZZ. Imorgon alltså. Ikväll är det mys med frugan!

1
Skriv svar