Beyond: Two Souls visas upp i helgen – du kan se det live!

Robot
Beyond: Two Souls visas upp i helgen – du kan se det live!
Medlem
Beyond: Two Souls visas upp i helgen – du kan se det live!

Spel på en filmfestival?

Synd att inte Roger Ebert hann vara med och beskåda detta - det hade varit intressant att läsa hans kommentarer.

Medlem

Vill ha spelet nu :c

Medlem

Verkar lovande förbereder popcorn

Medlem
Medlem
Skrivet av Klaudia:

Vill ha spelet nu :c

Nu!? Jag vill ha det efter e3 förra året. Men så är jag en sån människa som vill ha mer DLC till Skyrim när jag inte ens påbörjat Dragonborn :/

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Klaudia:

Vill ha spelet nu :c

Nu!? Jag vill ha det efter e3 förra året. Men så är jag en sån människa som vill ha mer DLC till Skyrim när jag inte ens påbörjat Dragonborn :/

Haha, vill ju spela det nu ju! Orkar inte vänta mer :c
Skyrim är ett mysigt spel, så sätt dig ner och spela!

Medlem
Skrivet av Klaudia:
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Klaudia:

Vill ha spelet nu :c

Nu!? Jag vill ha det efter e3 förra året. Men så är jag en sån människa som vill ha mer DLC till Skyrim när jag inte ens påbörjat Dragonborn :/

Haha, vill ju spela det nu ju! Orkar inte vänta mer :c
Skyrim är ett mysigt spel, så sätt dig ner och spela!

haha, menar att ända sedan jag såg Quantic Dream's presentation av Beyond på E3 förra sommaren har jag varit supersugen och dessutom gråtit mig till sömns för att det bara kommer till en plattform jag än så länge inte äger =o

Beträffande Skyrim så lirar jag det minst ett par kvällar i veckan då jag nyligen skapade en ny Breton. Kan bara hålla med om att det är mys-pys på högsta nivå!
Sen att jag har både Dawnguar- och Dragonborn-DLC kvar är bara för att jag velat spara dem till senare (men nu är det nog dags ändå). Hoppas på en fet expansion till någon gång i framtiden!

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Klaudia:
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Klaudia:

Vill ha spelet nu :c

Nu!? Jag vill ha det efter e3 förra året. Men så är jag en sån människa som vill ha mer DLC till Skyrim när jag inte ens påbörjat Dragonborn :/

Haha, vill ju spela det nu ju! Orkar inte vänta mer :c
Skyrim är ett mysigt spel, så sätt dig ner och spela!

haha, menar att ända sedan jag såg Quantic Dream's presentation av Beyond på E3 förra sommaren har jag varit supersugen och dessutom gråtit mig till sömns för att det bara kommer till en plattform jag än så länge inte äger =o

Beträffande Skyrim så lirar jag det minst ett par kvällar i veckan då jag nyligen skapade en ny Breton. Kan bara hålla med om att det är mys-pys på högsta nivå!
Sen att jag har både Dawnguar- och Dragonborn-DLC kvar är bara för att jag velat spara dem till senare (men nu är det nog dags ändå). Hoppas på en fet expansion till någon gång i framtiden!

Jo, jag har längtat efter spelet sen dem började att prata om det (:
Stackare! Haha jag äger en PS3a så jag klagar inte på att den bara kommer till playstation :'D

Aha där ser man! Själv så är jag ingen person som köper DLC till spel, men sånt är ju från person till person (:

Medlem

Fan va grymt detta verkar bli, jag var taggad innan och efter sett denna stream blev jag ännu mer sugen på detta.

Medlem

Ser på reprisen. Verkar grymt.

Medlem

Värt att skaffa en PS3 just för detta.


signatur

Nämen!

1
Skriv svar