Överlev i en grym värld – Mars: War Logs ute nu

Robot
Överlev i en grym värld – Mars: War Logs ute nu
Medlem
Överlev i en grym värld – Mars: War Logs ute nu

Ser mycket intressant ut!

Medlem

Köpte på Greenman gaming för 16 dollar, en spottstyver i sammanhanget även om spelet inte skulle vara goty.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Köpte på Greenman gaming för 16 dollar, en spottstyver i sammanhanget även om spelet inte skulle vara goty.

Är det något att ha?

Medlem

Ähh, ett sci-fi action/äventyrs/rollspel för 200:- får väl bli helgens spel då GOG:s helg-rea inte var intressant och kickstarter fått alldeles för mycket pengar på sistone

Mmm fick bli Tomb Raider på Origin med för 174,50:- det kan väl storyn vara värd i alla fall även om linjariteten i designen verkar extremt oattraktivt.

Medlem

Det här kan vara nått, direkt när man startar det så har det Eyefinity stöd i menyer och layout, då blir man glad !

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av SID 6.7:

Köpte på Greenman gaming för 16 dollar, en spottstyver i sammanhanget även om spelet inte skulle vara goty.

Är det något att ha?

Spelat för lite (3h) för att kunna göra en rättvis bedömning, men så här långt gillar jag det.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

FM-guru
F.d. Sisyr

Vad fan finns det ute redan? *Skyndar*

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ähh, ett sci-fi action/äventyrs/rollspel för 200:- får väl bli helgens spel då GOG:s helg-rea inte var intressant och kickstarter fått alldeles för mycket pengar på sistone

Snarare 100 kronor om du köper spelet från Green Man Gaming, vilket ger dig en kod till Steam.

Jag har spelat det i lite över en timme och det känns som ett bra spel med skill points, crafting och annat roligt. För sitt låga pris är det överraskande välgjort, även om allt jag sett hittills är startområdet.

Medlem

''Technomancers'' haha Verkar rätt schysst för övrigt

Medlem

Jag ser fortfarande fram emot ett spel som kan fängsla en redan vid första minuten av uppstart. Final Fantaysy VI var det senaste spelet som uppfyllde det kravet, Mars: War Logs är ännu ett spel som inte lyckats med det. Tänker nog fortsätta ett tag till, men förväntar mig inte mer än något mediokert.

Inaktiv
Skrivet av bybzii:

Jag ser fortfarande fram emot ett spel som kan fängsla en redan vid första minuten av uppstart. Final Fantaysy VI var det senaste spelet som uppfyllde det kravet, Mars: War Logs är ännu ett spel som inte lyckats med det. Tänker nog fortsätta ett tag till, men förväntar mig inte mer än något mediokert.

Om det är något som är högst mediokert så är det ju FF-serien. Överskattat är bara förnamnet.

OnT: Warlogs verkar intressant. Visst påminner figthingmekaniken om den i The Witcher-spelen?


signatur

War never changes.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av zaphiren:

OnT: Warlogs verkar intressant. Visst påminner figthingmekaniken om den i The Witcher-spelen?

Lirat det i ett par timmar nu och ja, combaten påminner om den i Witcher. Tyvärr är den betydligt stelare och tråkigare i Mars, åtminstone inledningsvis. Helt klart den svagaste aspekten av spelet så här långt.

1
Skriv svar