Slagsmål i en bisarr värld – Gameplay från Zeno Clash II

Robot
Slagsmål i en bisarr värld – Gameplay från Zeno Clash II
Medlem
Slagsmål i en bisarr värld – Gameplay från Zeno Clash II

Ser rätt spännande ut men jag förstår inte poängen med 'retro-vision'. Ser inte speciellt retro ut, bara extremt lågupplöst och fult. Hade inte varit så farligt om det gick att se något över huvud taget.

Skribent
Skrivet av Ziljun:

Ser rätt spännande ut men jag förstår inte poängen med 'retro-vision'. Ser inte speciellt retro ut, bara extremt lågupplöst och fult. Hade inte varit så farligt om det gick att se något över huvud taget.

Nä, verkar inte vara någon höjdare. Men misstänker att det där är en "kul grej" som man inte behöver använda om man inte vill.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Nä, verkar inte vara någon höjdare. Men misstänker att det där är en "kul grej" som man inte behöver använda om man inte vill.

Förstår det till fullo, men jag undrar om någon kommer uppfatta det som kul

FM-guru
F.d. Sisyr

Zeno Clash var hur kul som helst när det begav sig, kanske blir et köp av detta nån gång i framtiden.

Medlem

Röstskådespeleriet lämnade mycket att önska... samma med animationerna. Kul dock att art-stylen är så unik.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Ser rätt spännande ut men jag förstår inte poängen med 'retro-vision'. Ser inte speciellt retro ut, bara extremt lågupplöst och fult. Hade inte varit så farligt om det gick att se något över huvud taget.

Tycker det kändes väldigt retro. Pausa filmen så ser det ut som gamla äventyrsspel Dock så tycker jag inte att det passade FPS som har så många hastiga rörelser. Finns nog en anledning till att FPS inte dök upp förrän den rätta tekniken fanns

k3m
Medlem

Fov'en var åt skogen och headbobbingen? Spelet är inte lika intressant längre

Medlem
Skrivet av k3m:

Fov'en var åt skogen och headbobbingen? Spelet är inte lika intressant längre

Lyckligtvis lätta att ställa om.

Jag tycker Zeno Clash 2 ska bli intressant. Ace Team består ju ändå av nåt tiotal personer.

Dessutom, ettan förtjänade sig ju ett par replays på ren gameplay.

1
Skriv svar