Dead Island Riptide 15 KR!!!!

Medlem
Dead Island Riptide 15 KR!!!!

Vet ej om det är bug eller något men http://cdon.se/spel/downloads/dead-island-riptide-europe-2300... för 15 kr??

Köp

Medlem

Drar de verkligen bara 15kr ?

Medlem
Skrivet av TheMaggot:

Drar de verkligen bara 15kr ?

Ingen aning. avvaktar lite

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av TheMaggot:

Drar de verkligen bara 15kr ?

Ingen aning. avvaktar lite

Man vågar nästan inte köpa när det är så billigt! xD

Medlem
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av TheMaggot:

Drar de verkligen bara 15kr ?

Ingen aning. avvaktar lite

Man vågar nästan inte köpa när det är så billigt! xD

`hahaha!! sant Låter för bra för att vara sant, skrev en fråga till deras support..

Medlem

Om det står 15 så är det 15... Om dom då säger något annat kan man ju ta till konsumentverket och skit?

KÖP FÖR FAN

Medlem

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Samma sak för mig, nu ska dom allt få veta att dom lever!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Har du kollat Mina sidor - Redownloads - Mitt senaste köp?

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Bojkott:

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Har du kollat Mina sidor - Redownloads - Mitt senaste köp?

Ja, det är blankt under Produkt-/Bonusnycklar

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Bojkott:

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Har du kollat Mina sidor - Redownloads - Mitt senaste köp?

Ja, det är blankt under Produkt-/Bonusnycklar

Samma här.

Medlem
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Bojkott:

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Har du kollat Mina sidor - Redownloads - Mitt senaste köp?

Ja, det är blankt under Produkt-/Bonusnycklar

Samma här.

hm, kanske inga nycklar kvar? Vad stod det i erat mail när ni köpte det? Annars avvakta tills imorgon

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av TheMaggot:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Bojkott:

Köpte men fick ingen nyckel :\ Blir till å skriva ett argt brev till CDON

Har du kollat Mina sidor - Redownloads - Mitt senaste köp?

Ja, det är blankt under Produkt-/Bonusnycklar

Samma här.

hm, kanske inga nycklar kvar? Vad stod det i erat mail när ni köpte det? Annars avvakta tills imorgon

Fick en helt vanlig orderbekräftelse. Får ta å vänta tills imorgon och se om nyckeln kommer då, annars blir det att kontakta dom. Känns dock som att dom inte lär ge mig en nyckel om det är så att det blivit nåt fel på hemsidan, för 95% på ett nytt spel låter jävligt skumt

Medlem

Spelar ingen roll om det var avsiktligt eller inte. Har det priset stått, och du betalat det, ska de för allt jag vet också leverera det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Köpte också. Har inte fått nyckel.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Om jag kommer ihåg rätt så kan ni som köpt det endast kräva att de levererar förutsatt att det inte är ett uppenbart felsatt pris.

Och vem som helst fattar ju att det inte ska vara så billigt.

Men lycka till iaf!

Medlem

För att handla på CDON.COM måste du ha fyllt 18 år. Vi förbehåller oss rätten att annullera ordrar från personer som uppgivit felaktiga personuppgifter och/eller har betalningsanmärkningar samt reserverar oss för eventuella prisfel som kan förekomma på siten.

http://cdon.se/kundservice/k%C3%B6pvillkor_ondemand/

Det ser ut som om ni har blivit lurade på 15:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Läste visserligen på kommentaren till produkten att folk hade fått nycklar.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Jag fick nyckel och dom har bara dragit 14.99 ifrån mitt konto

Medlem

Vet flera som hade problemet att nyckeln inte syntes. Det fungerade för dem att logga ut och sedan in, så gick det se nyckeln. Jag fick min direkt och har aktiverat på steam redan.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Vet flera som hade problemet att nyckeln inte syntes. Det fungerade för dem att logga ut och sedan in, så gick det se nyckeln. Jag fick min direkt och har aktiverat på steam redan.

Japp, har snackat med vissa och dem har sagt att dem köpte genom internetbanken och fick nyckeln direkt. Kanske så är det att när du betalar med VISA/Mastercard så måste CDON vänta tills banken har öppet för att bekräfta köpet sen får du nyckeln när det är arbetsdag?

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Ctrl:

Vet flera som hade problemet att nyckeln inte syntes. Det fungerade för dem att logga ut och sedan in, så gick det se nyckeln. Jag fick min direkt och har aktiverat på steam redan.

Japp, har snackat med vissa och dem har sagt att dem köpte genom internetbanken och fick nyckeln direkt. Kanske så är det att när du betalar med VISA/Mastercard så måste CDON vänta tills banken har öppet för att bekräfta köpet sen får du nyckeln när det är arbetsdag?

Kan mycket möjligt vara så. Har dock aldrig haft sånt här problem tidigare när jag betalat med kort, men det kan ju kanske vara så här när man handlar under helgen.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Vet flera som hade problemet att nyckeln inte syntes. Det fungerade för dem att logga ut och sedan in, så gick det se nyckeln. Jag fick min direkt och har aktiverat på steam redan.

Skrivet av Intuiz:

Japp, har snackat med vissa och dem har sagt att dem köpte genom internetbanken och fick nyckeln direkt. Kanske så är det att när du betalar med VISA/Mastercard så måste CDON vänta tills banken har öppet för att bekräfta köpet sen får du nyckeln när det är arbetsdag?

har både testat att logga in och ut utan framgång flertalet gånger och betalade med internetbank utan att få någon nyckel

Medlem

Detsamma här, betalt men ingen nyckel. Kan ju visserligen vara belastat system för utdelning med tanke på priset och folk som köper.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jockstrap:
Skrivet av Ctrl:

Vet flera som hade problemet att nyckeln inte syntes. Det fungerade för dem att logga ut och sedan in, så gick det se nyckeln. Jag fick min direkt och har aktiverat på steam redan.

Skrivet av Intuiz:

Japp, har snackat med vissa och dem har sagt att dem köpte genom internetbanken och fick nyckeln direkt. Kanske så är det att när du betalar med VISA/Mastercard så måste CDON vänta tills banken har öppet för att bekräfta köpet sen får du nyckeln när det är arbetsdag?

har både testat att logga in och ut utan framgång flertalet gånger och betalade med internetbank utan att få någon nyckel

Tror alla nycklar är köpte för tillfället. Då väldigt många har köpt x antal nycklar skulle jag kunna tro. Hoppas vi får 1 imorgon eller nästa vecka.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Tror alla nycklar är köpte för tillfället. Då väldigt många har köpt x antal nycklar skulle jag kunna tro. Hoppas vi får 1 imorgon eller nästa vecka.

mitt köp gjordes 21.36 igår kväll så det borde inte varit slut på nycklar vid den tidpunkten

Medlem
Skrivet av jockstrap:
Skrivet av Intuiz:

Tror alla nycklar är köpte för tillfället. Då väldigt många har köpt x antal nycklar skulle jag kunna tro. Hoppas vi får 1 imorgon eller nästa vecka.

mitt köp gjordes 21.36 igår kväll så det borde inte varit slut på nycklar vid den tidpunkten

o_O hm... va konstigt

Medlem

Det måste ju vara så att nycklarna har tagit slut och att dom skickas ut så fort nya nycklar kommer in i databasen. Är dock ingen brådska för min del då jag redan har spelet, men för bara 15kr så skadar det ju inte att ha ett till exemplar som man antingen kan sälja eller ge till nån polare

Inaktiv

Nu försvann länken vid 11.25.

Hade en vän som hann att köpa det.. vi får väl se vad som händer nu.

12
Skriv svar