Lär dig mer om lagspel i Arma III

Robot
Lär dig mer om lagspel i Arma III

Bohemia Interactive fortsätter sin mission att lära oss allt om sin nya krigssimulator.

#arma-iii, #bohemia-interactive


Medlem
Lär dig mer om lagspel i Arma III

Verkar rätt gött

Skribent
Skrivet av thejomp:

Verkar rätt gött

Tycker det är rätt gött.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag rekomenderar er att köpa detta på steam istället, det kostar 215 kronor på steam, kostar 400 på cdon/spelbutiken/webhallen... och då får man inte ens tillgång till alpha/beta utan bara retail, hutlöst.

Medlem

Wasteland är sjukt kul i arma 3 och kommer bara bli bättre!

Skribent
Skrivet av HasseAro:

Jag rekomenderar er att köpa detta på steam istället, det kostar 215 kronor på steam, kostar 400 på cdon/spelbutiken/webhallen... och då får man inte ens tillgång till alpha/beta utan bara retail, hutlöst.

Eller direkt från utvecklaren


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det här är ju helt fantastiskt!!

Medlem

Det kommer bli hur bra som helst! Synd bara att det laggar nåt överjävligt för mig. Men det går väl över i framtida patcher hoppas jag...

Medlem

Jag kommer gå över till osx helt och hållet snart, Börjar titta på vilka spel jag måste klara mig utan, Arma3 ser ut att vara ett av dom, om man nu inte installerar windows, vilket jag inte vill.

Inaktiv

@1:14

Hur fan håller han vapnet? Haha...

Medlem

Vilken gamer använder osx?

Medlem
Skrivet av HasseAro:

Vilken gamer använder osx?

Denna gamern, som har varit svenskmästare i bf2, har spelat mot lag som dignitas i QW och även då bf2 i officella matcher. varit på ett antal lan i norden och tävlat om pengar och andra priser. antagligen mer "gamer" än många här inkluderat dig.
Men nu jobbar jag som designer också och gillar osx mer än windows, och vill inte ha en massa datorer som står på hög, så en laptop och en stationär är gott nog, vill fortfarande spela, men det är inte högsta prioritet längre.

Arma3 är en av dom mer intressanta titlarna, och jag kan även tänka mig att börja köra klan på riktigt igen om det blir en hit inom e-sporten. men som sagt, vill inte behöva lägga in windows.

Medlem
Skrivet av TruB:

Jag kommer gå över till osx helt och hållet snart, Börjar titta på vilka spel jag måste klara mig utan, Arma3 ser ut att vara ett av dom, om man nu inte installerar windows, vilket jag inte vill.

Låter dumt.

Skrivet av DrToker:

@1:14

Hur fan håller han vapnet? Haha...

Fullt gångbart sätt att hålla på om man behöver skjuta runt ett hörn. Du exponerar kroppen mindre men ute på ett fält i Stratis så håller jag med om att ser det lite tokigt ut.

Nu måste jag klaga lite, men bara liiite, varför envisas de att alltid utspelas i så fruktansvärt oinspirerade miljöer?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Nu måste jag klaga lite, men bara liiite, varför envisas de att alltid utspelas i så fruktansvärt oinspirerade miljöer?

Chernarus är en underbar karta! Likaså OpFlash-kartan. Plus att det finns expansionskartor i vilka miljöer man vill som djungel, öken, snö.

Skrivet av asdfg:
Skrivet av walter_iego:

Nu måste jag klaga lite, men bara liiite, varför envisas de att alltid utspelas i så fruktansvärt oinspirerade miljöer?

Chernarus är en underbar karta! Likaså OpFlash-kartan. Plus att det finns expansionskartor i vilka miljöer man vill som djungel, öken, snö.

Ja, det var det jag tänkte på, varför inte fler strider i städer, det hade varit lite mer intressant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Grislars:

Det kommer bli hur bra som helst! Synd bara att det laggar nåt överjävligt för mig. Men det går väl över i framtida patcher hoppas jag...

Indeed! ja.. du är inte ensam om det haha. Laggar som satan för mig med. Fast har märkt att servrar från Italien inte laggar så mycket.. konstigt nog xD

Jag läste snabbt:

"Lär dig mer om dragspel i Arma III"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av TruB:

Jag kommer gå över till osx helt och hållet snart, Börjar titta på vilka spel jag måste klara mig utan, Arma3 ser ut att vara ett av dom, om man nu inte installerar windows, vilket jag inte vill.

Jag antar att du har en vettig Mac med riktigt grafikkort om du är "proffs"? Alltså en Mac Pro? Inte sånt skräp som Mini/iMac/Book/Air. Då borde du kunna köra Windows-spel genom Wine för OS X. Själv gick det riktigt bra att köra WoW genom Wine i Linux.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av walter_iego:

Nu måste jag klaga lite, men bara liiite, varför envisas de att alltid utspelas i så fruktansvärt oinspirerade miljöer?

Chernarus är en underbar karta! Likaså OpFlash-kartan. Plus att det finns expansionskartor i vilka miljöer man vill som djungel, öken, snö.

Ja, det var det jag tänkte på, varför inte fler strider i städer, det hade varit lite mer intressant.

Städer är något som alltid varit väldigt prestandakrävande i Arma, kan vara en anledning till att det inte haft större städer. Sen tycker jag att "naturupplevelsen" är en stor del av Arma.

k3m
Medlem

ARMA ser riktigt trevligt ut

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Jag läste snabbt:

"Lär dig mer om dragspel i Arma III"

Samma visa varje vecka. Vad tänker ni rubrikläsare på egentligen?


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Mycket hellre öppen terränglåda än SIB. Mer dynamiskt, lägre tempo, friare trupprörelser och intressantare taktisk planering. I stadsmiljöer är det bara kasta spräng och rensa, hus för hus och våning för våning. Ser fram emot Arma3 med kraft. Det är som om bönerna blivit hörda.

Medlem
Skrivet av General Failure:

Mycket hellre öppen terränglåda än SIB. Mer dynamiskt, lägre tempo, friare trupprörelser och intressantare taktisk planering. I stadsmiljöer är det bara kasta spräng och rensa, hus för hus och våning för våning. Ser fram emot Arma3 med kraft. Det är som om bönerna blivit hörda.

QFT

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag läste snabbt:

"Lär dig mer om dragspel i Arma III"

Med tanke på det massiva communitystödet som finns för Bohemias spel så skulle det inte förvåna mig om det så småningom finns en dragspelsaddon tillgänglig.

Skrivet av Forcie:
Skrivet av walter_iego:

Jag läste snabbt:

"Lär dig mer om dragspel i Arma III"

Med tanke på det massiva communitystödet som finns för Bohemias spel så skulle det inte förvåna mig om det så småningom finns en dragspelsaddon tillgänglig.

Jag kan tänka mig "free for all" med dragspel istället för vapen. Det hade varit intressant att se soldater fälla varandra med falska melodier istället för "falsk spel".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar