KÖPES: Nvidia World of Tanks koder

Medlem
KÖPES: Nvidia World of Tanks koder

Jag köper gärna koder till WoT från Nvidias free 2 play som följer med då man köper deras grafikkort.

Inaktiv

Menar du koder som ger en extra in-game credits etc? För en sådan har jag liggandes. Ger även lull i Hawken och Planetside 2.

Medlem

Jag köper för halva in-game värdet. 150:- för kod värd ca:300 in-game. 75:- för kod värd ca:150:- in-game.

Inaktiv

Jag kan intyga att säljaren är seriös och pålitlig.

Medlem

Det måste finnas fler som har de här "presentkorten" liggandes i en låda hemma.

Alla som har köpt ett Nvidia grafikkort de sista 4 månaderna har fått med ett sånt här "presentkort". Jag är alltså intresserad av att köpa koden för World of Tanks.

Enkla pengar in på ditt konto, kod till mig

Medlem
Skrivet av Magadir:

Det måste finnas fler som har de här "presentkorten" liggandes i en låda hemma.

Alla som har köpt ett Nvidia grafikkort de sista 4 månaderna har fått med ett sånt här "presentkort". Jag är alltså intresserad av att köpa koden för World of Tanks.

Enkla pengar in på ditt konto, kod till mig

Jag har en WoT voucher som jag inte kommer använda om det fortfarande är intressant.

Medlem

Köper fortfarande alla koder som jag kommer åt.

Medlem

Önskar fortfarande köpa dessa koder om någon har en som ligger och skräpar.

Medlem

Tror jag har, om du bara berättar hur man får fram dem ere en voucher man fick med eller?

Medlem
Skrivet av Cirez:

Tror jag har, om du bara berättar hur man får fram dem ere en voucher man fick med eller?

Ja.

Det följde med en voucher med en kod på. Den knappar du in på nvidias sida för att få nya koder till respektive spel.

http://www.geforce.co.uk/landing-page/free-2-play/redeem-your...

Medlem
Skrivet av Magadir:
Skrivet av Cirez:

Tror jag har, om du bara berättar hur man får fram dem ere en voucher man fick med eller?

Ja.

Det följde med en voucher med en kod på. Den knappar du in på nvidias sida för att få nya koder till respektive spel.

http://www.geforce.co.uk/landing-page/free-2-play/redeem-your...

Damn, fick tydligen med Metro istället

1
Skriv svar