Gameplay på fyllan!

Medlem
Gameplay på fyllan!

Tjena!

Har startat upp en youtubekanal där vi spelar olika PC spel fulla! Först ut är Trials Evolution: Gold Edition, två avsnitt uppe när detta skrivs med fler runt kröken!

Fler spel är också inplanerade och dyker inom kort upp på kanalen! Vi tar tacksamt emot drinktips och andra fåniga förslag! Kom gärna in och slå ett öga, önska en låt som vi kan göra en 8-bits cover på till outrot och skratta lite!

http://www.youtube.com/watch?v=Hkb7TwJSS-c

Ha det gött!

Medlem

Det måste utan tvekan vara det dummaste jag hört på länge. Varför skulle någon vilja se det? Det är säkert kul för er när ni gör filmerna men alla som varit nyktra på en fest vet hur jobbigt det är att hänga med fulla människor nykter.

Gör om gör rätt.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Det måste utan tvekan vara det dummaste jag hört på länge. Varför skulle någon vilja se det? Det är säkert kul för er när ni gör filmerna men alla som varit nyktra på en fest vet hur jobbigt det är att hänga med fulla människor nykter.

Gör om gör rätt.

Hej Joonsson!
Synd att det inte passar just dig!
Inspirationen till kanalen kommer från Filip och Fredriks två alkoholrelaterade äventyr, "fulla på jobbet" och när dom är fulla i direktsändning under Breaking News!
Det gick ju rätt bra för dom segmenten och vi tycker personligen att det är vansinnigt roligt, så därför tror vi att det finns folk som möjligtvis uppskattar vår kanal också.
Att jämföra det med att vara nykter på en fest är väl lite väl hårt när ni dels, slipper umgås med oss och att ni utan konsekvenser kan skratta åt felsägningar, svammel och blandad dumhet som alkohol är så känt för!

Tack för feedbacken!

Medlem
Skrivet av maxochsimon:
Skrivet av joonsson:

Det måste utan tvekan vara det dummaste jag hört på länge. Varför skulle någon vilja se det? Det är säkert kul för er när ni gör filmerna men alla som varit nyktra på en fest vet hur jobbigt det är att hänga med fulla människor nykter.

Gör om gör rätt.

Hej Joonsson!
Synd att det inte passar just dig!
Inspirationen till kanalen kommer från Filip och Fredriks två alkoholrelaterade äventyr, "fulla på jobbet" och när dom är fulla i direktsändning under Breaking News!
Det gick ju rätt bra för dom segmenten och vi tycker personligen att det är vansinnigt roligt, så därför tror vi att det finns folk som möjligtvis uppskattar vår kanal också.
Att jämföra det med att vara nykter på en fest är väl lite väl hårt när ni dels, slipper umgås med oss och att ni utan konsekvenser kan skratta åt felsägningar, svammel och blandad dumhet som alkohol är så känt för!

Tack för feedbacken!

Det har du säkert rätt i. Tar på skamkepsen lite nu, klart man inte ska dra förutfattade slutsatser bara för att det inte är intressant för mig. Tror jag även kan ha råkat ta ut lite av frustrationen av att sitta inne på ett kontor och titta ut på det vackra vädret här. Ber om ursäkt och lycka till, finns säkert folk som tycker det är kul.

Har inte tittat på de programmen du nämner, tyckte High Chaparall var grymt bra men efter 100 höjdare blev det lite mycket. Får vi följa med verkar dock helt okej.

Medlem

Inget för mig riktigt, men bra mycket sämre saker har lyckats i youtube


signatur
Medlem

Haha jag fick mig ett gott skratt. Jag gillar det!
Välgjort är det också.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Haha jag fick mig ett gott skratt. Jag gillar det!
Välgjort är det också.

Roligt att höra! Tack så hjärtligt

1
Skriv svar