Vi har äntligen fått ett datum för Dust 514

Robot
Vi har äntligen fått ett datum för Dust 514

Eve Online-skaparna CCP Games har bestämt sig för när fps-spelet som är sammankopplat med Eve-universumet släpps.

#ccp-games, #eve-online, #dust-514


Medlem
Vi har äntligen fått ett datum för Dust 514

Oj, det var ju snart ^^

Medlem

14 maj, 5 14... smart där

Ska bli intressant o se vad det får för effekt på eve.

Medlem

Samt annan intressant nyhet om EVE just nu, det kommer tydligen en TV show.

http://www.rockpapershotgun.com/2013/04/29/there-is-going-to-...

Medlem

Ja det kom ju lite smått och gott från fanfesten kring EvE och Dust, tyvärr alldeles för lite om World of Darkness

Medlem

Synd att det är ps3 exklusivt, hade kunnat tänka mig att spela det här annars. Men poängen är väl att inte locka för många spelare så Dust får fler aktiva spelare än EvE...tyckte jag läste något sånt i en intervju förra året


signatur

Game long and prosper

Medlem

Men verkligen, ska jag investera i ett ps3-mmo ett halvår innan ps4 släpps? Det verkar kul och hade absolut skaffat det till PC eller PS4, men inte skaffar jag ett mmo som man kanske ska spela 1-2 år framöver till en konsol man slutar använda efter årsskiftet, vilket jävla skämt!

Medlem

låter ju endå dumt då eve och df är dom 2 bästa sandlåde mmo jag spelat för jag hadde med skaffat dust i fall d fans på pc

Medlem

Lagom till PS4..?

Lolz, släpp det till PC istället ffs!

Medlem

Såvitt jag har förstått kommer det komma till PS4:an ganska omgående.

Medlem

EVE spelare kan också bomba planeter där DUST spelare är för att ge understöd i realtid. Nu fattas bara joystick styrning och EVE kan bli hur grymt som helst.

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Såvitt jag har förstått kommer det komma till PS4:an ganska omgående.

Vart kan man läsa info på det då? och om man köper det till PS3 kommer man kunna spela det på PS4 då eller måste man köpa det igen?

Medlem
Skrivet av Deli:

...och om man köper det till PS3 kommer man kunna spela det på PS4 då eller måste man köpa det igen?

Vadå köpa? Det är gratis.

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Qn1f3:

Såvitt jag har förstått kommer det komma till PS4:an ganska omgående.

Vart kan man läsa info på det då? och om man köper det till PS3 kommer man kunna spela det på PS4 då eller måste man köpa det igen?

Som sagt, du behöver inte betala ett öre. Det är gratis.

CCP har varit tydliga med att de kommer expandera och fortsätta utveckla DUST 514 i årtionden, samma som med EVE Online.
Så du kan förvänta dig att det kommer hoppa plattform ett par gånger i framtiden.

1
Skriv svar