Ny film från Watch Dogs bekräftar november-släpp

Robot
Ny film från Watch Dogs bekräftar november-släpp

Ubisoft har släppt en kaosdoftande trailer för upphaussade Watch Dogs.

#ubisoft-montreal, #watch-dogs, #ubisoft-entertainment, #sony


Medlem
Ny film från Watch Dogs bekräftar november-släpp

Boom! Grymt bra trailer!


signatur

Nämen!

Suck, spelutgivare och deras jäkla olika versioner av spel. Jag önskar de kunde lägga ned detta en gång för alla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser grymt ut! Synd att kvallen på Videon inte var bättre... Tycker kvallen här på FZ verkligen suger tyvärr


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

HAr också märkt strul med videos här på fz! Även på min samsung galaxy note 2. Så kan jag endast kolla 1.40 min på videon sen stängs den av :S Bara på fz detta problemet kommer upp mycket underligt!

Medlem

Jävla underlig trailer. Massa gammalt material från de gamla gameplayvideorna och en helvetes massa BZZ/knaster *klipp* två sekunders gameplay *klipp* knaster BZZZ! *märkliga videoeffekter så man knappt ser vad fan som händer* tre sekunders MC-åkning. *klipp* BZZ SPRAK KRASCH!

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Ser grymt ut! Synd att kvallen på Videon inte var bättre... Tycker kvallen här på FZ verkligen suger tyvärr

Tittade herrn på den högupplösta versionen av videon? Personligen har jag inga invändningar vad gäller kvalitén på videon.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Medlem

En trailer där man går mellan actionpartier och svarta tysta partier, det känns så nytt och fräscht! Seriöst, tror spelet kommer vara fullständigt awesome, men vilket enormt tråkigt och uttjatat upplägg på en trailer... zzz...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av kallenalle:

HAr också märkt strul med videos här på fz! Även på min samsung galaxy note 2. Så kan jag endast kolla 1.40 min på videon sen stängs den av :S Bara på fz detta problemet kommer upp mycket underligt!

Kommer du så långt. På min tp300 och S3 kommer jag bara till Pegi, rutan. Tror det har att göra med någon flash reklam som blockar.


signatur

Det var detta...

Medlem

-Also coming to current generation consoles, snacka om att porta sönder ett spel TOTALT!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Musiken är Scratch Massive ft. Koudlam - "Waiting for a Sign"
https://www.youtube.com/watch?v=uQ52WfZfa5I

(via kommentarena på youtube trailern)

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Ser grymt ut! Synd att kvallen på Videon inte var bättre... Tycker kvallen här på FZ verkligen suger tyvärr

Har precis samma åsikt. Synd eftersom jag inte har något emot reklamen här på FZ då jag vill att dom ska generera pengar.

Problemet är att man oftast kan hitta samma video på youtube i 1080p

Medlem
Skrivet av stormense:
Skrivet av kallenalle:

HAr också märkt strul med videos här på fz! Även på min samsung galaxy note 2. Så kan jag endast kolla 1.40 min på videon sen stängs den av :S Bara på fz detta problemet kommer upp mycket underligt!

Kommer du så långt. På min tp300 och S3 kommer jag bara till Pegi, rutan. Tror det har att göra med någon flash reklam som blockar.

På min s3 kommer jag för det mesta precis en sekund in i videon innan den stängs av.

Testpilot

Nice med en ny video och ett datum , mindre bra med buffringen på FZ's player.

1
Skriv svar