GOW III på GTTV

Medlem
GOW III på GTTV

Om ni missat det så har GTTV (Gametrailers TV) en episod om God of War III med lite intervjuver och en hel del film som iaf inte jag sett innan. Hade tänkt att inte titta, men kunde inte låta bli... Sjukt coolt ser det ut iaf.

[http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85&ch=1&s...]

Medlem

VÄRT! du gjorde det innan mig

aja, jag har inte sett allt iaf, och tänker nog inte göra det. vill ha en så SPOILER-FREE release som möjligt. men det jag såg var riktigt grymt, dom har iaf uppat grafiken en del. dessa videos var 20 ggr snyggare än E3 demot enligt mig.

Medlem

Ja, grafiken ser som du säger ruskigt mycket bättre ut än demot, och det såg inte fy skam ut det heller

Medlem

Spelet ser helt fantastiskt ut.

Jag tänkte på en sak när de snackade om att fortsätta hålla serien fräsch efter att ha avslutat trilogin. Varför inte börja om med en ny krigsgud i en annan gammal mytologi, såsom Asatron eller den Egyptiska mytologin?

Konceptet är alldeles för bra för att de ska sluta använda det efter 3 spel!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Spelet ser helt fantastiskt ut.

Jag tänkte på en sak när de snackade om att fortsätta hålla serien fräsch efter att ha avslutat trilogin. Varför inte börja om med en ny krigsgud i en annan gammal mytologi, såsom Asatron eller den Egyptiska mytologin?

Konceptet är alldeles för bra för att de ska sluta använda det efter 3 spel!

håller med. man kan skapa sjukt bra storys av de flesta mytologier, då de redan är ganska detaljerade. sen är de ju ganska fantasirika och att göra om det till spel är ju som enligt mig en perfect fit.

Medlem

Är sugen att titta, men jag skippar det, vill veta så lite som möjligt

Bara av ren nyfikenhet, någon som har beställt Ultimate Trilogy Edition?

Själv nöjer jag mig med Collectors.

Medlem

collectors här. pallar inte lägga ut typ 2000 spänn. även fast det hade varit en signerad kopia av mgs4 limited extra awesome edition hade jag nog inte nappat ens. de är för mycket pengar.

Medlem

Till er som säger att ni hoppar över för att inte få se något som avslöjar storyn, så kan jag lugnt säga att det inte finns något sånt i videon!

Medlem

Är nog med spoilers...

ptr
Medlem

är ju lite spoilers vad man möter för bossar och sånt, så ni gör rätt i att skippa för att spelupplevelsen ska bli så grym som möjligt.
Jag kunde dock inte hålla mig från att kolla och jag tappade hakan i golvet direkt, fy fan vad det här spelet kommer bli bra!

1
Skriv svar