Här ser du den nya GTA-trailern

Robot
Här ser du den nya GTA-trailern

Rockstar har gett oss filmkoden för dagens trailers redan nu, nu återstår bara väntan.

#rockstar, #grand-theft-auto-v


Medlem
Här ser du den nya GTA-trailern

Varje gång jag ser en nyhet om GTA V så känner jag mig både förväntansfull och skamsen. Förväntansfull då jag tror det kommer bli grymt att få återvända till Los Santos, skamsen då jag ännu inte kört igenom GTA IV.

Men innan femman släpps ska jag ha tagit mig genom fyran och dess DLC, annars får det bli att be någon vän låsa in femman tills fyran är klar.

Medlem

Ett specifikt klockslag borde vara klockan 17:00.

Det står i deras twitter att trailerserna(?) kommer upp 11 AM Eastern, vilket översätts till 4 PM GMT, vilket i sin tur översätts till 17:00 svensk tid.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Bring it on!


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem
Skrivet av joonsson:

Varje gång jag ser en nyhet om GTA V så känner jag mig både förväntansfull och skamsen. Förväntansfull då jag tror det kommer bli grymt att få återvända till Los Santos, skamsen då jag ännu inte kört igenom GTA IV.

Men innan femman släpps ska jag ha tagit mig genom fyran och dess DLC, annars får det bli att be någon vän låsa in femman tills fyran är klar.

Början i GTA4 är tyvärr så dålig att det hindrar en från att spela vidare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ju mer jag ser av GTA desto mer vill jag att det blir augusti för SRIV

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av joonsson:

Varje gång jag ser en nyhet om GTA V så känner jag mig både förväntansfull och skamsen. Förväntansfull då jag tror det kommer bli grymt att få återvända till Los Santos, skamsen då jag ännu inte kört igenom GTA IV.

Men innan femman släpps ska jag ha tagit mig genom fyran och dess DLC, annars får det bli att be någon vän låsa in femman tills fyran är klar.

Början i GTA4 är tyvärr så dålig att det hindrar en från att spela vidare.

För mig var det en låga frameraten och alla jaggies som gjorde det helt ospelbart.

GTA V kommer med största också sannolikhet vara ospelbart på PS3, så jag hoppas att det släpps till PS4.

Medlem

Vilken fullkomligt briljant marknadsföring. Alla är på helspänn inför trailers på ett spel, inga pengar i världen kan köpa sån reklam.
Jag är inte annorlunda alls, jag ser fram emot GTA5 så fruktansvärt mycket.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Ett specifikt klockslag borde vara klockan 17:00.

Det står i deras twitter att trailerserna(?) kommer upp 11 AM Eastern, vilket översätts till 4 PM GMT, vilket i sin tur översätts till 17:00 svensk tid.

Jag trodde först att det var 18 svensk tid eftersom vi nu har sommartid och ligger GMT +2 (GMT har inte sommartid) men så kollade jag upp fakta http://tidsskillnad.nu/ så det är GMT tiden som vart fel.

Frågan är om det är lönt att sitta klistrad kl 5 med tanke på att ca hälften av halva spelvärlden vill se trailern då...

Medlem

Jag kommer inte ens ihåg början. Jag kommer bara ihåg att man bowla.

Medlem

Det enda jag håller tummarna för är att man kan spela uppdrag coop, fy fan va bäst det skulle vara!

Medlem
Skrivet av izayoi:

För mig var det en låga frameraten och alla jaggies som gjorde det helt ospelbart.

GTA V kommer med största sannolikhet vara ospelbart också på PS3, så jag hoppas att det släpps till PS4.

Var GTA4 ospelbart på PS3? Jag hade inga problem på kryssboxen...
Utrycket Jaggies ver ett nytt för mig, betyder det detta: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jaggies

Hoppas do har MCKET mer flyt i melee fightingen som alltid varigt väldigt stel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av resoLehT:
Skrivet av izayoi:

För mig var det en låga frameraten och alla jaggies som gjorde det helt ospelbart.

GTA V kommer med största sannolikhet vara ospelbart också på PS3, så jag hoppas att det släpps till PS4.

Var GTA4 ospelbart på PS3? Jag hade inga problem på kryssboxen...
Utrycket Jaggies ver ett nytt för mig, betyder det detta: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=jaggies

Länken <3


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av resoLehT:
Skrivet av Puscifer:

Ett specifikt klockslag borde vara klockan 17:00.

Det står i deras twitter att trailerserna(?) kommer upp 11 AM Eastern, vilket översätts till 4 PM GMT, vilket i sin tur översätts till 17:00 svensk tid.

Jag trodde först att det var 18 svensk tid eftersom vi nu har sommartid och ligger GMT +2 (GMT har inte sommartid) men så kollade jag upp fakta http://tidsskillnad.nu/ så det är GMT tiden som vart fel.

Frågan är om det är lönt att sitta klistrad kl 5 med tanke på att ca hälften av halva spelvärlden vill se trailern då...

Även GMT använder sig av sommartid. I England är det för tillfället GMT+1, och i Sverige är det GMT+2.

Personligen kommer jag vänta lite med att titta på trailerserna(Allvarligt talat, hur skriver man "trailer" i bestämd form plural?) tills internettrafiken har återgått till det normala och middagen står på datorbordet - förslagsvis med finservis och levande ljus.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av resoLehT:
Skrivet av Puscifer:

Ett specifikt klockslag borde vara klockan 17:00.

Det står i deras twitter att trailerserna(?) kommer upp 11 AM Eastern, vilket översätts till 4 PM GMT, vilket i sin tur översätts till 17:00 svensk tid.

Jag trodde först att det var 18 svensk tid eftersom vi nu har sommartid och ligger GMT +2 (GMT har inte sommartid) men så kollade jag upp fakta http://tidsskillnad.nu/ så det är GMT tiden som vart fel.

Frågan är om det är lönt att sitta klistrad kl 5 med tanke på att ca hälften av halva spelvärlden vill se trailern då...

Även GMT använder sig av sommartid. I England är det för tillfället GMT+1, och i Sverige är det GMT+2.

Personligen kommer jag vänta lite med att titta på trailerserna(Allvarligt talat, hur skriver man "trailer" i bestämd form plural?) tills internettrafiken har återgått till det normala och middagen står på datorbordet - förslagsvis med finservis och levande ljus.

Trailrarna http://sv.wiktionary.org/wiki/trailer


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av resoLehT:
Skrivet av Puscifer:

Ett specifikt klockslag borde vara klockan 17:00.

Det står i deras twitter att trailerserna(?) kommer upp 11 AM Eastern, vilket översätts till 4 PM GMT, vilket i sin tur översätts till 17:00 svensk tid.

Jag trodde först att det var 18 svensk tid eftersom vi nu har sommartid och ligger GMT +2 (GMT har inte sommartid) men så kollade jag upp fakta http://tidsskillnad.nu/ så det är GMT tiden som vart fel.

Frågan är om det är lönt att sitta klistrad kl 5 med tanke på att ca hälften av halva spelvärlden vill se trailern då...

Även GMT använder sig av sommartid. I England är det för tillfället GMT+1, och i Sverige är det GMT+2.
.

Nja GMT i sig byter inte till sommartid, det är en konstant. vi växlar mellan +1 och +2 och england mellan +0 och +1

Medlem
Skrivet av resoLehT:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av resoLehT:
Skrivet av Puscifer:

Ett specifikt klockslag borde vara klockan 17:00.

Det står i deras twitter att trailerserna(?) kommer upp 11 AM Eastern, vilket översätts till 4 PM GMT, vilket i sin tur översätts till 17:00 svensk tid.

Jag trodde först att det var 18 svensk tid eftersom vi nu har sommartid och ligger GMT +2 (GMT har inte sommartid) men så kollade jag upp fakta http://tidsskillnad.nu/ så det är GMT tiden som vart fel.

Frågan är om det är lönt att sitta klistrad kl 5 med tanke på att ca hälften av halva spelvärlden vill se trailern då...

Även GMT använder sig av sommartid. I England är det för tillfället GMT+1, och i Sverige är det GMT+2.
.

Nja GMT i sig byter inte till sommartid, det är en konstant. vi växlar mellan +1 och +2 och england mellan +0 och +1

Mjo, precis. Det var så jag menade.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Början i GTA4 är tyvärr så dålig att det hindrar en från att spela vidare.

GTA IVs handling kanske är rätt trist i början, men jag tycker Broker och den delen av Liberty City är den absolut bästa. I senare delar av spelet saknar jag (jag spelar om det nästan varje år) dessa delar som känns mest autentiska.

Överlag är det ju inte handlingen som är det bästa med GTA IV utan själva staden i sig. Jag hoppas verkligen att man får utforska den djupare i GTA V, att man kan gå in i hus och bosätta sig på lite fler ställen.

Jag hoppas även att de verkligen gör Random Characters på riktigt. De som fanns i GTA IV var ju inte alls random, utan väldigt fasta på fasta tider. Det vore bättre med lite missions som automatgenereras över tid och dyker upp lite här och var.

Medlem

De som inte spelade GTA IV på grund av valda ursäkter, trist för er för ni missade ett helt fantastiskt spel.

Medlem

Har väldigt höga förväntningar på femman! Hoppas de levererar

Medlem

Haha verkar fräänt, men vill se gamplay.
Ser mest fram emot Hillbillyn han verkar roligt galen.

Undrar hur dom löser att man spelar som en miljonär. När man styr honom är det nog inga problem att köpa vapen etc.

Edit: Trailrarna fungerar på http://www.rockstargames.com/V


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar