GTA V - Låt oss presentera Michael, Franklin och Trevor

Robot
GTA V - Låt oss presentera Michael, Franklin och Trevor

Rockstar slår på stort och släpper en film som presenterar Grand Theft Auto V:s tre huvudpersoner. Nej, de verkar inte ha alla hästar hemma.

#grand-theft-auto-v


Medlem
GTA V - Låt oss presentera Michael, Franklin och Trevor

Tycker Trevor och Franklin ska byta namn med varandra, nuvarande passar inte alls imo.

Medlem

Jag kan inte favorisera någon karaktär tycker att alla tre är så himla grymma på sitt sätt! Älskar dom tre!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
KoP
Medlem

Ooh, dagen då man håller GTA V i sin hand! Det är lite som julafton då man var liten. Mysigt och varmt.

Medlem

Innan trailern var jag mest sugen på Trevor, men nu när man fått se karaktärerna lite mer ingående är jag nog faktiskt mer intresserad av Franklin och hans berättelse.

Jag fick några mysiga flashbacks till Grand Theft Auto: San Andreas när jag såg hans trailer.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Fan va mysigt, o massor med goosebumps.

Medlem

3 player coop pls

Medlem

Ser ut som att det kommer bli det bästa GTA hitills. Hoppas bara att de kommer att lansera spelet med bra mycket högre upplösning på texturerna och AA till PC denna gången.

Medlem
Skrivet av electric8:

Jag kan inte favorisera någon karaktär tycker att alla tre är så himla grymma på sitt sätt! Älskar dom tre!

Ååhh, dessa härliga män! Det är bara att älska stereotypen! Gött nice!

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

3 player coop pls

Det skulle ju faktiskt vara enormt trevligt.

Skribent

Rockstar har med Waylon Jennings. Det var snyggt.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kan inte fatta bara att dom inte satsa på nästa generation lagom till releasen :-/. Kan redan se det fps droppa och konturen på byggnader laddar inom 20 m räckhåll.

Annars är jag sjukt sugen, har spelat alla GTA spelen som släppts och kommer alltid göra det.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Den ena verkar fan bättre än den andra!

I can tell this is going to be fun

Medlem
Medlem

Trodde att jag aldrig skulle säga det, men det ser ut som att San Andreas äntligen får en värdig uppföljare!

Medlem

Åh så många referenser, helt klart GOTY!


signatur

Meep!

Medlem

Det ser fantastiskt roligt ut!
Med ny dator inköpt känner jag mig redo.
Det ska bli spännande att se hur "väloptimerat" det är denna gång.

Medlem

Franklin är klart mest ointressant av trailern att döma. Hans story verkar vara en vanlig "mörk kille som inte passar in i gänget"-historia.
Trevor verkar vara helt sjuk i huvudet och Michael ser ut att vara en typisk GTA-karaktär.

Det här blir nog guld som vanligt!!

Medlem

Dat detaljrikedom! Galet mycket små detaljer dom har med i miljöerna!


signatur

Nämen!

Medlem

Fortfarande inget snack om PC release?
Fan om man ska behöva spela spelet på en gammal sketen PS3 på release dagen..

Medlem

Dagen då jag sitter där framför skärmen, spelet är installerat och har kört alla cinematics och jag ser min karaktär uppifrån redo att skapa kaos kommer jag utföra en liten ceremonisk dans ala http://www.youtube.com/watch?v=zS1cLOIxsQ8

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Det ser fantastiskt roligt ut!
Med ny dator inköpt känner jag mig redo.
Det ska bli spännande att se hur "väloptimerat" det är denna gång.

Visst är du väl medveten om att Grand Theft Auto V släpps till Xbox 360 och Playstation 3, och att Rockstar inte har sagt ett knyst om en PC-version?

Jag förstår inte hur folk redan nu köper/uppgraderar sina datorer inför Grand Theft Auto V. Det smartaste vore väl då att vänta tills en PC-version släpps när dagens datorkomponenter har sjunkit i pris.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Krayze:

Kan inte fatta bara att dom inte satsa på nästa generation lagom till releasen :-/.

Inte tillräckligt stor spelarbas på de nya konsolerna för spel som släpps i början. Visst hade det ju kunnat släppas en version för de nya maskinerna också, men att strunta i de nuvarande hade nog varit ett dumt beslut.

Medlem

Ser verkligen trevligt ut, men skulle gärna se vad Rockstar skulle göra med en kvinnlig huvudkaraktär som tillval osså! Nästa gång?

Medlem

MICHAEL!!!!!!!!!!!! Man längtar ju inte mindre precis!

Medlem

Trevor!! härlig "i dont give a shit" snubbe! Älskar gta och det faktum att de inte spyr ut spel = same shit different name.. Ser fram emot hundratals timmar glädje!.. Btw, kommer det vara 3 olika stories med varje karaktär?

Medlem

Michael har fan klart den roligaste karaktären.

Det kommer till PC med, var lugna.

Första gången jag är intresserad av ett GTA-spel. Roligt att de har baserat många av karaktärerna på riktiga personer, säkert inte officiellt, men jag säg Al Pacino, Jay-Z, Ed Harris och en bunt andra kändisar i de här klippen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Krayze:

Kan inte fatta bara att dom inte satsa på nästa generation lagom till releasen :-/. Kan redan se det fps droppa och konturen på byggnader laddar inom 20 m räckhåll.

Annars är jag sjukt sugen, har spelat alla GTA spelen som släppts och kommer alltid göra det.

Men no shit att de inte gjorde. Du får ju tänka på att detta spelet har varit i produktion i sisådär 5 år, lite efter Gta IV's release. Tror du de hade tillgång till nästa generations konsoler då?

12
Skriv svar