Tävling låter Defiance-spelare vara med i tv-serien

Robot
Tävling låter Defiance-spelare vara med i tv-serien
Medlem
Tävling låter Defiance-spelare vara med i tv-serien

Coolt.

Medlem

Skittråkigt spel, köp ej!!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Skittråkigt spel, köp ej!!!!!

Har inte spelat, ej köpt. Men det är ganska subjektivt ifall man gillar det eller inte. Jag tror säkerligen att det finns folk som gillar spelet.

Tänker inte säga ifall det är bra eller dåligt ej spelat det. Men kunde haft lite bättre attityd? Även ifall du inte gillade det.

Medlem

Skitkul spel, köp!!!!!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Javas:

Skittråkigt spel, köp ej!!!!!

Har inte spelat, ej köpt. Men det är ganska subjektivt ifall man gillar det eller inte. Jag tror säkerligen att det finns folk som gillar spelet.

Tänker inte säga ifall det är bra eller dåligt ej spelat det. Men kunde haft lite bättre attityd? Även ifall du inte gillade det.

Sitter på mobil så kan inte skriva en hel recension, men spelet är skittråkigt. Bara döda x-antal fiender, alla fiender har stort sett bara stuns och chai
ns som one shottar m.m


signatur

Game long and prosper

Medlem

Värdelös contest. Gud nåde den som råkar afka...

Jag satsar på att ha kul istället, då har jag redan vunnit. Hoppas på en vettig tävling framöver..

Medlem
Skrivet av Javas:

Skittråkigt spel, köp ej!!!!!

Skittråkig kommentar, lyd ej.

Medlem

Såg piloten i går på tv-serien. Helt ok! gillar när det är flera raser som man får veta om. Lite startrek o fallout. känsla.

Medlem

Man lessnar fort på spelet. Det är kul ett tag, tills man inser att;

1. Det finns ingen gear progression alls i princip, alla vapen i samma klass har samma base damage. Så hittar man ett vapen man trivs med vid Ego level 100, så kan man bara fortsätta använda det i all evighet om det inte vore för;

2. Weapon skills, varje vapen har en skillbar som när den är fylld inte ger mer xp för den vapenkategorin längre, vilket tvingar dig att byta vapen om du vill avancera skillen.

3. Vadå multiplayer? INGEN använder chatten på PC man kan vara inloggad flera timmar och det enda man ser i chatten är när man byter respawnplats.

Det bästa med spelet är nog att det finns fasttravel och att man får en "mount" nästan direkt i spelet. inget jävla grindande för att bli level 20 så man kan köpa en slö hästjävel för 5000 guld som tar en vecka att grinda ihop.

Serien kändes lovande efter del ett, nu då jag sett alla 3 så känner jag bara meh!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kan hålla med där Zymac, det behövs en del justeringar på mycket i spelet.
Det behövs framförallt mer områden, mer missions, mer gear och mer variation på fiender osv.

Jag spelade upp min högsta karaktär till runt 1600 i ego och körde ALLA missions i spelet.
Har några pursuits/goals kvar men det håller inte för att jag skall spela mer just nu tyvärr.

Jag tror dock att spelet har potential om de bara tar tag i ovanstående problem och inför mer content.

Jag gillar dock serien och tänker följa den ett tag till, sen får vi se om de håller vad de lovat
När det gäller SCI-FI-serier har det varit extremt tunt de senaste åren så jag får vara glad att Defiance finns som serie nu

Medlem
Skrivet av Zymac:

Man lessnar fort på spelet. Det är kul ett tag, tills man inser att;

1. Det finns ingen gear progression alls i princip, alla vapen i samma klass har samma base damage. Så hittar man ett vapen man trivs med vid Ego level 100, så kan man bara fortsätta använda det i all evighet om det inte vore för;

2. Weapon skills, varje vapen har en skillbar som när den är fylld inte ger mer xp för den vapenkategorin längre, vilket tvingar dig att byta vapen om du vill avancera skillen.

3. Vadå multiplayer? INGEN använder chatten på PC man kan vara inloggad flera timmar och det enda man ser i chatten är när man byter respawnplats.

Det bästa med spelet är nog att det finns fasttravel och att man får en "mount" nästan direkt i spelet. inget jävla grindande för att bli level 20 så man kan köpa en slö hästjävel för 5000 guld som tar en vecka att grinda ihop.

Serien kändes lovande efter del ett, nu då jag sett alla 3 så känner jag bara meh!

Ja, kan inte annat än hålla med om allt du skrev.

1
Skriv svar