Inaktiv
AvP

Ja, imorgon kmr ju spelet. Tänkte kolla igen om det är några fler som ska köpa det.
Skulle verkligen vara roligt om ett gäng lirade det.

Psn: Vonelffors adda om ni vill köra

Medlem

kommer skaffa det, men kanske inte imorn


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Hade tänkt skaffa det men jag blev avskräckt från spelet dels på grund av Fz recension och demot. Gillar inte hela grejen med autolock instant kill riktigt :/ Jag får se om jag skaffar det lite senare då priset har sjunkt en aning.

Inaktiv

Men man kan ju inte gå efter en person heller... Du har väl inte precis samma smak som han som skrev rescensionen? Sen det andra kan jag ju förstå.... men liksom, det kmr säkert patcher som fixar sånt.

Medlem

Jag var också sugen på det, men det ser så mycket sämre ut än de två första spelen, så jag funderar på att ha kvar de underbara minnena jag har från de 2 första och inte förstöra dom.

Medlem
Skrivet av VonElffors:

Men man kan ju inte gå efter en person heller... Du har väl inte precis samma smak som han som skrev rescensionen? Sen det andra kan jag ju förstå.... men liksom, det kmr säkert patcher som fixar sånt.

Jo du har så rätt men jag får se lär väl bli att jag skaffar det, då jag funderar på att byta in mag. Du får skriva lite vad du tycker om spelet när du har hunnit spela det lite ^^ får jag se om du kan övertyga mig

Inaktiv

Kan jag göra.

Medlem

Bytade in 2 gamla spel som jag aldrig kommer spela igen och fick det för 1kr, spelar ingen roll om det kommer suga för min del.

Tror multiplayer kommer vara roligt dock.

Medlem

Var och hämtade AvP Hunter Edition på lunchen, fuck yeah

Sitter fast på jobb till 1900, inte bra när man vill hem och spela

Medlem

Hunter edition här med.
HELT JÄVLA UNDERBART spel, spelat 4 timmar, både mp och sp.
Skiter ni i det här spelet för att fz gav det en 2:a.. då missar ni verkligen en spelupplevelse olik andra.
Nämn ett spel vars multiplayer gör dig rädd på riktigt.... nä, trodde det.

Fullproppat med innehåll, finns att göra en bra stund framöver... rekomenderar minst survivor edition (om man inte har råd med hunters) där du får 4 extra mp banor samt en utav dem snyggaste stealcases jag någonsin sett... RIIKTIGT fetsnygg, nästan så man kan ha med den på krogen och ragga med! =p

Nu ska jag fortsätta spel (skönt med en ledig dag från jobbet )


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Hunter edition här med.
HELT JÄVLA UNDERBART spel, spelat 4 timmar, både mp och sp.
Skiter ni i det här spelet för att fz gav det en 2:a.. då missar ni verkligen en spelupplevelse olik andra.
Nämn ett spel vars multiplayer gör dig rädd på riktigt.... nä, trodde det.

Fullproppat med innehåll, finns att göra en bra stund framöver... rekomenderar minst survivor edition (om man inte har råd med hunters) där du får 4 extra mp banor samt en utav dem snyggaste stealcases jag någonsin sett... RIIKTIGT fetsnygg, nästan så man kan ha med den på krogen och ragga med! =p

Nu ska jag fortsätta spel (skönt med en ledig dag från jobbet )

Det är uppenbart att du inte har spelat de tidigare spelen i serien;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille_H:

Det är uppenbart att du inte har spelat de tidigare spelen i serien;)

Nä men snälla du.. känner du mig?
Hur kan det vara uppenbart?
Jag är 35 år, har spelat spel på ALLA platformar i över 28 år, jag har byggt banor, mods och skins till flera stora pc tittlar, jag har tävlat i Quake 1, Quake 3 och Unreal tournament, jag minns när man spelade commodore 64, amiga 500 etc..
Vi har haft riiiktigt många feta lan nätter med AvP 1 och 2, Evac är sjukt kul.

Så snälla du.. var tyst istället för att göra bort dig.

Det är däremot uppenbart att du inte förstått att det INTE står en 3:a efter Aliens Vs Predator, för det är inte AvP 3, det är bara AvP.
Rebellion gorde första spelet -99 (och jaguar versionen) men uppföljaren (som inte heller hade en 2:a i namnet) om man nu ska kalla det en uppföljare gjordes utav Monolith... nu 10 år senare är Rebellion tillbaks vid spakarna, och har gjort en ny AvP, inte en uppföljare i serien (eftersom att det inte finns en serie, endast olika AvP spel) utan ett helt nytt AvP för den här generation.
Så om du slutade tro att det är AvP 3 eller 2.5 och inte förväntar dej en renodlad uppföljare från samma studio.. så skulle du ha bra mycket roligare.

ÄGD!


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Har köpt AVP nu oxå , och håller med .

Spelat 2h bara men det här spelet e helt jävla underbart!

Älskade 1an och 2an :

"tillbaka blick"

Satt alltid i tacket i Domen på en dm bana som alien och väntade med min polare tills någon va under mig , sen troppa man ner och mördade dom brutalt och sen upp i taket igen, sjukt nice känsla som marine minns jag när man kom in i samma "dome" och såg 3 prickar överallt och tittade upp i taket och såg 30 aliens sitta i taket som en bisvärm..

mmmmm minnen

Ialf dock, va orolig att det här spelet tagit flera kliv ifrån 1an och 2an och tvekade därav att köpa det, men FAAAAN va fel jag hade

Lika skön och underbar känsla som i 1an och 2an

Det här spelet ÄGER

ADDA MIG SÅ LIRAR VI SURVIVAL !

psn: red_eyes_gremlin

Medlem

Vad är det för skillnad på Alien Vs Predator och Aliens: Colonial Marines?

Inaktiv

Alien vs Predator är just vad det heter:

Marines + aliens + Predators går loss på varandra.

Aliens: Colonial Marines tror jag va ett rpg / 3rd person alien lir som skulle kommit , men tror det ligger på is nu ,.

Dock är det detta jag TROR så om någon här inne på FZ vet något annat så rätta mig gärna .

Medlem

Man blir lite sugen nu på att köpa det synd bara att man jobbar hela helgen. Hur är survivor mode någon som testat ?

Inaktiv

jag tkr det är grymt roligt! Blir så sjukt uppjagad synd att det är bara två banor för survivor mode än så länge,

Medlem

Så med eran erfarenhet av spelet undrar jag om det är något man bör köpa om man enbart spelar sp delen?
Lira online pallar jag inte med längre. Tröttnat på dryga tyskar och gapande glin.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

då skulle jag faktiskt säga nej, om du ENBART ska spela
SP.

Medlem
Skrivet av jojon:

Man blir lite sugen nu på att köpa det synd bara att man jobbar hela helgen. Hur är survivor mode någon som testat ?

Survivor mode e askul, och det är 4 banor om man köper survivor/hunter edition.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av VonElffors:

då skulle jag faktiskt säga nej, om du ENBART ska spela
SP.

Det mesta utav krutet är lagt på MP, dock är sp mer än godkänt och riktigt kul, men inget man kör om efter man klarat det.. då är det mp för hela slanten.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tack för svaren. Då hoppar jag över denna titel trots att jag är en inbiten Alien/Giger fantast.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Har kört igenom alien, predator och marine SP nu, helt klart godkänt. Längre än MW2 Sp också ooooo yes

Multi helt ok, dock finns det en tendens att folk spelar campande predators med axelkanoner för länge.
Men survival och infestation är klockrent, har inte testat predator hunt än.

Mixed species TDM är roligt med, kör alltid som marine doc

Inaktiv

Hoppas dom släpper dom 4 extra banorna till alla andra sen

Medlem

Tack för svaren kommer nog inhandla denna veckan om jag hinner.

Medlem
Skrivet av VonElffors:

Hoppas dom släpper dom 4 extra banorna till alla andra sen

Det går rykten om att dem ska släppa swarm pack fritt om 2-3 veckor.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Läckert Men vad är det för slags banor då?

Medlem

Kört en del i helgen nu, helt klart godkänt spel.

Stör mig mest på matchmakingen när man kör ranked match. Varför kan man inte få stanna kvar på servern efter avklarad runda? Så jävla drygt att behöva söka på nytt game efter varje gång.

Medlem
Skrivet av VonElffors:

Läckert Men vad är det för slags banor då?

Dem som jag spelar nu
Köpte du Survivor eller Hunters edition fick du med swarmpack (2 mp banor, docks och outpost, samt 2 survival banor, machine och hive).


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hur stora är dom survival mapsen? machine & hive?
Tyckte dom 2 som följde med vanliga var för små, kunde inte springa runt nåt bara stå stilla på samma ställe typ.

12
Skriv svar